Aikuisen elämää

11 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4597
Käyttäjä Elveera aloittanut aikaan 28.04.2016 klo 12:42 kohteessa Aikuisen elämää

Tänää taas päivä,joka alkaa samoin kuin muut edelliset kolmelta kuulta. Sairaslomalla koulusta-jonka aloitin äidin kuoltua 3v.sitten. aloitin sen yhtäkkiä, ja stoppikin tuli nopeaan.Oon niin tyhjä Nämä kolme vuotta, tyhjentynyt enemmän. Sillä olen nyt yksin. En voi tarpeeksi kuvata suhdettamme. Äii rakas. Mul on aviomies, joka juonut5vuotta ja muuta perhettä ei…

Käyttäjä Keijukainen23 aloittanut aikaan 27.04.2016 klo 21:34 kohteessa Aikuisen elämää

Pakko saada jonnekkin kirjoittaa että jos tämä jotenkin helpottaisi tai joku osaisi auttaa. Olen niin pettynyt ja tyytymätön elämääni ja itseenikin. Olen sairaslomalla, työtön. Masentunut ynm. En ole sen näköinen kuin haluaisin, ei ole varaa ostaa vaatteita, värjätä hiuksia ynm. Olen tyytymätön siihen että en ole saanut aikaiseksi käytyä ammattia…

Käyttäjä KevätPerhonen aloittanut aikaan 13.04.2016 klo 20:35 kohteessa Aikuisen elämää

Avopuoliso ilmoittu tänään että hänen mielestään tämän parisuhteen eteen ei ole enään mitään tehtävissä. Tietty kylmyys paistoi. Tunnistan tuon kylmyyden aiemmasta erosta. Pelottaa niin vietävästi. Tiedän entuudestaan mitä ero on. Mitä siitä seuraa. Tiedän oman käyttäytymismallini. Olen siis kerran aiemmin eronnut ja nyt sama näyttää olevan edessä. Mielessä viiltää vaan…

Käyttäjä Takkuja aloittanut aikaan 06.04.2016 klo 23:36 kohteessa Aikuisen elämää

Onko Täällä nuoria tai nuoria aikuisia joiden isä tai äiti olis hullu? Sori kirjoitan aika suoraan miten asiat on… Mun äiti on nimittäin psyykkisesti sairas (hullu) ja se on ollu aika rankkaa lapsuudesta lähtien. Nuorena mua hävetti se asia tosi paljon mut olisin kyl kaivannut tietoa ja apua mut en…

Käyttäjä minäitse89 aloittanut aikaan 21.04.2016 klo 16:52 kohteessa Aikuisen elämää

Pitäisköhän vain selvittää mitä siellä rajan takana on. Kun kuitenkin kuolen joskus, niin onko sillä nyt niin välilä, että koska. Vielä kun on nää kivut päällä koko ajan… Mietin vaan, että onko tää mun elämä elämisen arvosta. Kun aina kun on jutellut jonkun kanssa ihan livenä, niin tulee semmonen olo…

Käyttäjä Piakristiina aloittanut aikaan 26.04.2016 klo 17:39 kohteessa Aikuisen elämää

Mietin outoa tunnetta mikä minulle tulee kun saavutan jotain mitä olen tavoitellut. Esim. nyt kun sain vakituisen toimen minulla on sellainen tunne kuin se ei kuuluisi minulle. Kuin että olisin vienyt työpaikan joltain joka sen ansaitsee paremmin. sama tunne oli kun sain äitiyslomansijaisuuden. Hakijana oli monta joilla on pieniä lapsia…

Käyttäjä lxma aloittanut aikaan 19.03.2016 klo 20:15 kohteessa Aikuisen elämää

Olen 26-vuotias ja sairastan vakavaa sairautta joka lähes aina johtaa jossain kohtaa menehtymiseen. Pikku hiljaa sairastuttuani menetin valtaosan ystävistäni. En jaksanut enää kysellä kuulumisia ja sopia tapaamisia jatkuvasti ainoana osapuolena. Vasta tuolloin tajusin, kuinka pitkälti ystävyyssuhteet pyörivät oman aktiivisuuteni ympärillä. Ei minuun kukaan ota yhteyttä oma-aloitteisesti. Olen oppinut elämään yksinäisyydessä,…

Käyttäjä Arska80 aloittanut aikaan 16.04.2016 klo 10:13 kohteessa Aikuisen elämää

En tiedä, miten tämän kirjoituksen aloittaisi. Olen ollut enemmän ja vähemmän ahdistunut ja masentunut viimeiset 15 vuotta. Välillä on parempia hetkiä, välillä huonompia jaksoja. Ulospäin kaikki näyttää hyvältä: oma kämppä, vakiduuni, auto… Kaikki siis kunnossa? Vaan kun ei ole, tai ainakaan tunnu siltä. Mikään ei tunnu hyvältä, kaverit, harrastukset, työ..…

Käyttäjä Irti tupakasta aloittanut aikaan 12.04.2016 klo 23:44 kohteessa Aikuisen elämää

Miksi ihmeessä tämä on näin vaikeaa ☹️ Hieman tupakointi taustaani: -Olen polttanut n. 14 vuotta, 10-15 tupakkaa päivässä. -Eka syttyy jo heti aamulla -En ole koskaan koittanut lopettaa tosissani Nyt tein päätöksen että saa riittää. Toisena päivänä jo poltin aamulla yhden ja illalla yhden ☹️ Onhan 2 huomattavasti vähemmän kuin…

Käyttäjä BirdBell aloittanut aikaan 23.04.2016 klo 13:31 kohteessa Aikuisen elämää

Hei kaikki En huomannut että täällä olisi aihe paranormaaleista kokemuksista. Joten kirjoitan itse aiheesta 😀 Itselle on tapahtunut: tavarat siirtää paikkaa, telkkari menee itsestään päälle, kuuluu askeleita, tuntuu kuin joku tuijottaisi… Mitä paranormaalia teille on tapahtunut? Uskotteko henkiin/ kummituksiin? Oletko nähnyt kummituksen? Kiitos jos joku viitsii vastata.

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: