Teema: Positiivisia asioita

Teema: Positiivisia asioita

Käyttäjä Kata_K aloittanut aikaan 05.07.2011 klo 16:41 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä Kata_K (Työntekijä) (MIELI Kriisikeskus Helsinki) kirjoittanut 05.07.2011 klo 16:41

Tähän ketjuun kerätään positiivisia ajatuksia ja asioita. 🙂🌻 Positiiviset asiat unohtuvat kovin helposti, joten välillä kannattaa oikein pysähtyä miettimään niitä oman elämän positiivisia asioita.

Olisi mukava, jos tämä ketju pysyisi aktiivisena pitkään ja mahdollisimman moni kirjaisi tähän positiivisia ja iloa tuottavia asioita.

Avasin tämän Aikuisen elämää -osioon, mutta toivottavasti myös nuoret löytävät tänne ja kirjottavat positiivisia ajatuksiaan tähän ketjuun.

Minä voin aloittaa…

Kaunis kesäinen luonto, meren tuoksu ja lintujen äänet.

Jatkakaa tästä! 🌻🙂🌻

P.S. Vain positiivisia asioita sisältävät viestit julkaistaan.

Käyttäjä Onnetar82 kirjoittanut 20.01.2016 klo 23:00

Tällä hetkellä minun mieltäni on piristänyt aurinko,valoisuus,luonnon kauneus. Olen saanut itseni ulos pakkaseen joka päivä.🙂👍
Ainut miinus on noidannuolen iskeminen selkääni. Sekin tapahtui ulkoilessa eikä edes masentanut mieltäni(ihme kyllä). 😀

Käyttäjä Sini156 kirjoittanut 22.01.2016 klo 01:12

Tänään.. Oman, pienen koiran ilo ja vilpitön onnellisuus kun palaan kotiin lyhyenkin kauppareissun jälkeen,
Muistot ja valokuvat rakkaan kanssa, Ystävät ja tietenkin Terveys 😍

Käyttäjä Desper kirjoittanut 22.01.2016 klo 01:32

Desper kirjoitti 28.12.2015 3:27

06.07.2011 kirjoitetun "positiivisen" viestini ironia. 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂

Positiivinen asia oli se, että osasin kirjoittaa niin, ettei sensuuri huomannut ironiaa!

Käyttäjä kirjoittanut 22.01.2016 klo 09:05

Desperin viestiin, tuo onkin hieno tapa huomata kuinka on kehittynyt vuosien aikana.
Valitettavasti mulle ei ole käynyt samoin.
Positiivisena ihmisenä kuitenkin edelleen odotan, että jotain kehitystä tapahtuisi myös minussa.

Käyttäjä Lukossa kirjoittanut 14.02.2016 klo 21:54

Tukinet on edelleen olemassa! Olin mukana kauan sitten ja jäin pois, kun sen aika tuli. Vuosien varrella neuvoin monia muitakin tänne. Nyt omassa elämässä tuli vaiheeksi sellainen vaihe, että halusin palata kurkkailemaan tännekin. Mukavaa, että monien sontanettikeskusteluiden lisäksi on olemassa tällainen moderoitu nettikeskustelu, jossa voi pohtia syvällisiä sekä saada tukea.

Aloitin kutomaan terapiasukkaa. En ole neulonut yhtään villasukkaa sitten peruskoulun, mutta nyt päätin aloittaa. Käsillä tekeminen rauhoittaa ja antaa ajankulua. Onnistuin tekemään jo ensimmäisen kantapään. Netissä on hyviä ohjeita. Hienoa nähdä oman käden jälki, joka on yllättävän kaunista. Annoin kyllä itselleni luvan, että noista saa tulla minkälaiset tahansa muotopuolet eriparit. Tärkeintä on terapia sukkia kutoessa.

Käyttäjä satoshi kirjoittanut 17.02.2016 klo 14:03

-Tänään uskalsin käydä ulkona, enkä tuntenut pyörtyväni vaikka kirkas aurinko pistikin pyörryttämään.
-Ystävä uhkaili pullakahveilla.
-Nyt on aika hyvä olo.
-Nämä tukinetin ihmiset. Tekee hyvää jutella näiden kanssa.

kaikille lukijoille 🙂🌻

Käyttäjä Nymphalis Antiopa kirjoittanut 17.04.2016 klo 21:06

Kevät on tullut 🌻🙂🌻 Ihana valo, lämpö, elämä 🌻🙂🌻

Käyttäjä Rina kirjoittanut 19.04.2016 klo 11:01

Kiitos- hyvästä olosta, joka tänään on. Valosta ja auringosta. Linnunlaulusta. Hennosti viriävistä toiveista ja uskosta selviytymiseen. Kiitos Tukinetille, siitä on ollut paljon apua! Kiitos siis näille kirjoittajille, jotka ovat myös herätelleet tarkastelemaan itseni (myös niitä hankalampia) puolia. Kiitos siitä, että yhä on uutta opittavaa ja innostusta oppimiseen. Kiitos, että elämä tänään tuntuu merkitykselliseltä. Kiitos näistä kiitollisuuden tunteista.

Käyttäjä Pikke82 kirjoittanut 18.05.2016 klo 20:48

Lähdin mukaan erään harrastusyhdistyksen toimintaan. Jännitti hirveästi, enkä alussa uskaltanut juuri puhua kenellekään, mutta pikkuhiljaa olen löytämässä paikkaani porukassa. Olen kiitollinen omasta uteliaisuudesta ja rohkeudesta! 🙂