Väsynyt pieni ihminen

Väsynyt pieni ihminen

Käyttäjä jennna aloittanut aikaan 16.05.2016 klo 13:53 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä jennna kirjoittanut 16.05.2016 klo 13:53

Väsyttää. Itkettää. Masentaa. En kestä tätä oloa enää. Lähes koko päivä mennyt taas sängyssä makoilessa. Voimat on vaan niin olemattomat. Pitäisi siivota, käydä kaupassa, tehdä ruokaa tai syödä edes jotain pientä, käydä suihkussa ja huolehtia muutenkin hygieniasta. Hoitaa muutenkin asioita mutta ei vaan jaksa. En kerta kaikkisesti jaksa. Nytkin tekisi vaan mieli käpertyä pieneen myttyyn peittojen alle ja itkeä itseni uneen.

Käyttäjä Tyttönen vaan kirjoittanut 16.05.2016 klo 14:26

Mulla on sama ongelma, mut ku oon saanu itkettyä kunnolla, nii olo helpottuu huomattavasti. Kannattaa hakea apuakin ajoissa.

Käyttäjä jennna kirjoittanut 16.05.2016 klo 20:08

Itkeminen ei tässä tianteessa auta D: Tuntuu vaan pahentavan oloa. Yep onneks huomenna ois aika taas psykan sairaanhoitajalle, tosin aletaan kyseisen henkilön kanssa vetelemää viimeisiä yhteisiä tapaamisia ):

Käyttäjä minäitse89 kirjoittanut 18.05.2016 klo 16:37

Aika samanlaista täällä. Vaikee päästä sängystä ylös. Pillereiden voimalla olen elänyt jo monta vuotta... Saa nähdä että tuleeko pikku hiljaa jotain sivuoireita... Tai onhan niitä jo tullutkin.

Onneksi on kesä. Talvi oli kyllä hirveetä taistelua ton jaksamisen kanssa... Heti olo on kuitenkin parantunut kun on lämmintä ja valoa.

Välillä ajattelen asioista mitä pitäisi tehdä, että jos tän vielä teen ja sitten meen makaan. Se on ollut aika toimiva tyyli, kun ajattelee sillä tavalla että vielä tän yhden asian teen...

Ajattelen että sitten kun voimat loppuu niin ne loppuu. Sitten kaadun maahan... Yritän kuitenkin arvokkaasti elää, enkä jäädä toisten taakaksi... Tämä nyt on vain mun oma asenne, toisilla voi toimia joku muu... Pelottaa vaan semmonen jos sairaus vie kaiken toiminta kyvyn ja jään tänne kämppään vaan makaamaan ja mut löydetään ihan riutuneena... Se nyt ei onneksi ole tällä hetkellä hirveän todennäköistä.