SUOMEN POHJAVEDSIEN MYYNTI

SUOMEN POHJAVEDSIEN MYYNTI

Käyttäjä aavameri aloittanut aikaan 13.05.2016 klo 17:05 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä aavameri kirjoittanut 13.05.2016 klo 17:05

Suomen pohjavedet myydään ulkomaille – se on vaan ajan kysymys😭 mitä tehdä kun näin käy? Itsemurha ? Olen jo aika lähellä sitä tämäm asian vuoksi. Tämä ahdistaa minua suunnattomasti joka päivä. Tiedän, että se tapahtuu, niin muuallakin on käynyt. Mikä helpottaisi??

Metsähallituslaki ja kohta tuo TTIP lyö viimeisen naulan suomen vesien arkkuun. Ja siinä oli sitten maan nimeltä Suomi loppu. Kaikin tavoin ☹️

Olen suuresti masentunut muutenkin ja tämä lisää masennusta😭 ( anteeksi, jos aihe on erikoinen )…😭😭😭😭😭😭😭

Vai kuinka?….

Käyttäjä Pompula kirjoittanut 13.05.2016 klo 20:13

Voisko noita sun ajatuksia sanoa pakkoajatuksiksi aavameri? En ole mikään diagnosoija, mutta tuntuu siltä, että sinulla on aina maailmanlopun meininki. Käytkö missään juttelemassa ajatuksista?

Käyttäjä Lukossa kirjoittanut 14.05.2016 klo 09:06

aavameri kirjoitti 13.5.2016 17:5
Olen suuresti masentunut muutenkin ja tämä lisää masennusta😭 ( anteeksi, jos aihe on erikoinen )...😭😭😭😭😭😭😭

Hei aavameri, toivottavasti et nyt koe minun dissaavan keskustelun aloitustasi täysin, kun takerrun vain tähän yhteen asiaan. Nimittäin minua on huolestuttanut tämä sinun masennuksesi. Saatko siihen hoitoa? Eli onko sinulla lääkitys ja/tai jokin hoitataho jonka kanssa keskustella asioista? Nimittäin minulla oli masennukseni hankalissa vaiheissa tapana pelätä kaikkia poliittisiakin juttuja ja murehtia monia asioita. Nyt kun olen päässyt selvemmille vesille masennukseni kanssa, eivät ne asiatkaan ole enää niin uhkaavia.

Suomessa on tehty typeriä poliittisia päätöksiä, mutta on täällä tehty hyviäkin päätöksiä. Ja onneksi maamme ei ole kuitenkaan yhtä korruptoinut kuin moni muu maa. Täällä saa keskustella kriittisesti ja tehdä kriittisiä tv-ohjelmia poliitikkojen virheistä, mikä osaltaan tekee poliitikoista skarpimpia.

Toivottavasti masennuksesi hellittäisi hieman otettaan, niin voisit nähdä maailmassa ja Suomessa niitä parempiakin signaaleja 🙂🌻 🙂👍