Aikuisen elämää

11 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4597
Käyttäjä aavameri aloittanut aikaan 30.04.2016 klo 20:43 kohteessa Aikuisen elämää

Heippa taas Vaivaako teitä muitakin olla näin vappuna yksin? Täällä katson ikkunasta iloisia ihmisjoukkoja nauramassa isolla joukolla. Ulkona on lämmin. Päivä olisi mitä parhain mutta Yksin täällä mietin mitä olisikaan jos olisi itse osallisena tuolla ulkona…eikä yksin sisällä omassa haavemaassa😭

Käyttäjä heiniei aloittanut aikaan 27.05.2015 klo 17:41 kohteessa Aikuisen elämää

Hei vaan! Tilanne olisi sellainen, että kaipaan kovasti itselleni parasta ystävää. Minulla ei ole tällä hetkellä ystäviä, joihin haluaisin pitää yhteyttä. Olen huomannut etten saanut aiemmista ystävyyssuhteistani oikein mitään iloa ja jaksamista omaan elämääni, joten ymmärsin viimein lopettaa yhteydenpidon näihin ’kuluttaviin’ ihmisiin. Minäkin olen kunnon ystävän arvoinen, joten jos sieltä…

Käyttäjä Nimeltä mainitsematon aloittanut aikaan 02.05.2016 klo 00:25 kohteessa Aikuisen elämää

Olen nuori aikuinen jolla on ollut ahdistusta koko elämän, mutta ennen se ei silleen haitannut kun meni kouluun ja siellä oli kavereita, että ahistuksen unohti. Tosin nyt työttömänä ei meinaa mikään helpottua, kaverisuhteissa on draamaa ja työttömyys ahistaa enemmän ja tämä vaikuttaa siihen että en saa mitään aikaseks (pitäs kouluihin…

Käyttäjä RuusuMaria aloittanut aikaan 30.04.2016 klo 14:23 kohteessa Aikuisen elämää

Aloitan uuden ketjun, vaikka tästä aiheesta on aiemmin jotain kirjoiteltukin. Etsin kohtalotovereita, ihmisiä jotka ovat joskus päässeet masennuslääkkeestä tai ovat nyt lopettamassa. Olen vähentänyt Sepramia hitaasti viime kesästä alkaen, ja nyt on ollut ihan hurjat 4 viikkoa. Söin lääkettä kuusi vuotta, ja sitä ennen toista vähän vastaavaa toiset kuusi. Nyt…

Käyttäjä Tyttönen vaan aloittanut aikaan 28.04.2016 klo 10:39 kohteessa Aikuisen elämää

Eli tilanne on semmonen, että välillä menee hyvin jopa kuukauden verran, mutta sitten tuleekin laskukaus, jollon haluais tehä itellensä jotain,vahingoittaa keinolla millä hyvänsä. Sitten alan näkemään harhoja ja kuvittelemaan kaikenlaista. Ei vaan jaksa tätä jatkuvaa vuoristorataa, polilla ei oteta tosissaan ja tuntuu, et ketään ei kiinnosta edes..

Käyttäjä wave aloittanut aikaan 20.03.2016 klo 16:01 kohteessa Aikuisen elämää

Ajattelin katsoa olisiko mitään apua kirjoittaa tänne. Jos ei muuten niin saanpa ainakin purettua ajatuksiani johonkin. Elämä menee vaihteeksi taas kahtasataa päin seinää. Perjantaina ilmoitin pomolle, että olen aivan loppu ja minun on pakko pitää vapaata levätäkseni. Työt jäivät kesken ja muut joutuvat hoitamaan ne loppuun. Keräilen taas mukavasti irtopisteitä……

Käyttäjä Baileys aloittanut aikaan 02.05.2016 klo 06:54 kohteessa Aikuisen elämää

Moikka! Mulla on ahdistuneisuushäiriö ja pakko-oireinen häiriö joka saattaa pahentaa kaikkia ajatuksia tms. Mutta asiaan. Olin viikonloppuna baarissa minun mieheni kanssa. Kaikki meni aluksi tosi hyvin, mutta sitten kun oltiin lähdössä baarista pois kaksi miestä (tummaihoista jos sillä nyt mitään väliä on) tönäisi minua. Mieheni ei tästä tykännyt yhtään ja…

Käyttäjä terve88 aloittanut aikaan 01.05.2016 klo 02:08 kohteessa Aikuisen elämää

Hei Ennen luulin, että hoitohenkilökunta ja mtt. lääkärit ovat erehtymättömiä. Nyt minun mielessäni on alkanut kummitella mahdollisuus siitä, ettei näin olekaan. Mielessäni piilee epäilys, että lääkärit tyyliin heittävät tikkaa ihmisten diagnooseista ja samalla elämistä. Tiedän etteivät he ehkä aivan niin kevein perustein aseta ihmisille diagnooseja. Kuitenkin välillä mietin myös että…

Käyttäjä Ilonai aloittanut aikaan 24.03.2016 klo 20:13 kohteessa Aikuisen elämää

Heippa! Olen korkeakouluopiskelija ja valmistun pian. Kävin kahden vuoden ajan koulupsykologilla ahdistuksesta, jonka vuoksi jätin usein menemättä kouluun. Tein opiskelujen ohella töitä ja työmäärä on saanut minut uupumaan. Olen neljän vuoden opiskelun aikana asunut noin 12 eri osoitteessa. Yhteensä neljällä paikkakunnalla ja kahdesti ulkomailla, 3 kk kerrallaan. Pisin aikani yhdessä…

Käyttäjä minäitse89 aloittanut aikaan 28.04.2016 klo 17:52 kohteessa Aikuisen elämää

Olen tässä miettinyt, että kaikilla on murheita elämässä. Toisilla enemmän toisilla vähemmän, mutta onko niistä jatkuva valittaminen kenellekkään hyödyllistä. Tarkoitan nyt sellaisia huolia mille ei nyt vaan yksinkertaisesti voi mitään. Tunnistan itsestäni sen, että aina kun kirjoitan tänne niin valitan. Onhan se terapeuttista kun saa kirjoittaa kaiken paskan pois päästä.…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: