Aikuisen elämää

5 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4597
Käyttäjä minäitse89 aloittanut aikaan 22.06.2016 klo 23:14 kohteessa Aikuisen elämää

Ajattelin vain täällä kysellä, että onko muilla ollut vastaavaa ja mikä hoitomuoto on tehonnut parhaiten? Itsellä tämä valitettava vaiva on eli rinta-lihas on ollut tulehdus tilassa jo yli puoli vuotta. Kivun tasot vaihtelevat aika lailla, mutta jatkuvasti on ainakin semmoinen pieni tunne vasemmassa rinta-lihaksessa. Eipä tähän taida olla mitään oikotietä…

Käyttäjä SannaM aloittanut aikaan 15.06.2016 klo 09:28 kohteessa Aikuisen elämää

Hei, Olen uusi kävijä täällä, ja ajattelin kertoa omasta tilanteestani samalla huhuillen, että onkohan muilla vastaavanlaista elämäntilannetta ja mielen kanssa pulmia… Itselläni on mies ja kaksi pientä lasta. Töissä en ole pitkään aikaan ollut, vaan olen lähinnä opiskellut. Nyt pyrin saamaan graduani valmiiksi, jotta vihdoin valmistuisin. Uuvuin kunnolla noin viitisen-kuutisen…

Käyttäjä Ruusunen1992 aloittanut aikaan 18.06.2016 klo 15:59 kohteessa Aikuisen elämää

Miten saan kutinan hallintaan? Ahdistavaa! Allergialääke ja rasvaus ei auta..😠

Käyttäjä Desper aloittanut aikaan 20.06.2016 klo 13:00 kohteessa Aikuisen elämää

Usein kuulee sanottavan sensuuntaista, että mielenterveysongelmat ovat mitätön asia maailmassa tapahtuvien hirveyksien rinnalla, että puhe masennuksesta on turhanaikaista, ennenvanhaan ei ollut masentuneita jne. Itsekin miettii, että on moitittavaa ja itsekeskeistä olla masentunut tai ahdistunut, kun miljoonat ihmiset joutuvat koko ajan kokemaan paljon pahempaa ja kärsimään sietämättömästi. Mutta asiahan on niin,…

Käyttäjä jennna aloittanut aikaan 17.06.2016 klo 22:09 kohteessa Aikuisen elämää

Sain eilen tietää että minut on valittu opiskelemaan sosiaali- ja terveysalaa lähohoitajaksi. Ei siinä muuten mitää mutta samaa aikaan mulle on lätkäisty: Epävakaa persoonalliuus Kaksisuuntainen mielialahäiriö Pakko-oireinen häiriö Pelottaa että en kykenekkään kyseisiin opintoihin näiden diagnoosien vuoksi. Voinko auttaa muita, kun tarvitsen itsekkin vielä niin paljon apua. Pystynkö mä opiskelemaan…

Käyttäjä Jardin Prive aloittanut aikaan 13.07.2015 klo 10:06 kohteessa Aikuisen elämää

Hei. Ajattelin aloittaa ketjun, johon kaikki voivat vapaasti kirjoittaa. Ajatukseni on, että voimme keskustella painonhallinnasta, laihdutuksesta ja siitä, mikä on tavoitteemme. Toivon, ettei tähän ketjuun tulisi kovin laihdutus-vastaisia viestejä. Niin, että positiivinen asenne painonhallintaan ja laihduttamiseen säilyisi. Itse aloitin tämän laihdutus-prosessin kesän alkupuolella. Käytän ensisijaisesti Nutrilettia. Välillä olin hetken normiruoalla.…

Käyttäjä Kesäkisu aloittanut aikaan 18.06.2016 klo 10:04 kohteessa Aikuisen elämää

Hei kaikille! Täällä kirjoittelee nelikymppinen nainen, eronnut pari vuotta sitten pitkästä parisuhteesta. Tai no miten sen sitten määrittelee, tuollainen 13v kuitenkin on itselleni pitkä aika elämästä. Yksi ala-asteikäinen lapsi jonka kanssa asun kahden, isällään käy joka toinen viikonloppu. Kävin tuossa samalla terapeutilla joka auttoi avioeron aikoihin meitä pariskuntana selvittämään asiat…

Käyttäjä Sirpale82 aloittanut aikaan 18.06.2016 klo 12:27 kohteessa Aikuisen elämää

Mä olen tässä aika-ajoin miettiny sitä olenko sittenkää ihan täys hetero vai olenko sittenki bi. Mietinnöissäni olen tullut siihen tuloksee, että taidan olla tuo jälkimmäinenkin. Tietynlaiset naiset viehättää ja saa kiinnostumaan ja kiihottumaankin… Mutta kuitenkin haluan ennemmin sen parisuhteen miehen kanssa. Mulla on naispuolinen ystävä, jonka kanssa tästä olen puhunut,…

Käyttäjä Karkkeja aloittanut aikaan 17.06.2016 klo 14:40 kohteessa Aikuisen elämää

Onko muita akateemisesti koulutettuja jotka eivät pääse edes niihin ns. duunari hommiin mihin ei vaadita koulutusta? Kokemusta löytyy pätkissä asiakaspalvelusta, siivouksesta jne mutta koulutustahan näihin juttuihin ei ole kun on tullut kouluttaudutta maisteriksi alalla jossa ei töitä riitä. Turhauttaako? Ahdistaako? Täällä turhauttaa ja ahdistaa paljonkin. Haluaisin vaan töihin eikä oikeastaan…

Toivon

3
Käyttäjä minäitse89 aloittanut aikaan 16.06.2016 klo 14:42 kohteessa Aikuisen elämää

Toivon, että kaikilla olis hyvä olla. Ettei kuolemaa olisi. Ettei olisi sairauksia, psyykkisiä eikä fyysisiä. Että elämä olisi siedettävää. Ettei tarvis tuntea ahdistusta eikä tuskaa. Mutta maailma ei kuuntele tällaisia toiveita vaan jyrää alleen pienen ihmisen. Mutta aina voi toivoa…😞

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: