Miksi….

Miksi....

Käyttäjä pipsa66 aloittanut aikaan 05.07.2016 klo 21:22 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä pipsa66 kirjoittanut 05.07.2016 klo 21:22

Miksi tunnen ahdistusta siitä että olen yksin ..Tahtoisin löytää se ihanan ihmisen vierelleni..Miksi minulla tulee vastaan ihmisiä joihin en saa kiintyä , tai muuten he haluavat vaan ystävyyttä ei mitää muuta.. Tai miksi minä sen osaa nauttia ihmisestä joka haluu minua… Tuleeko minulla koskaan vastaan sitä ihmistä jonka huolin tai hän huolii minut sellaisen kun olen… Olen vaaka ja se todella kuvaa minua… Olenko liian kiltti … Haluunko vielä parisuhdetta vai onko tämä sitä että haluu sitä mitä ei oo jne… Ikää on ja elämän kokemusta niin hyvistä kuin huonoistakin asioista …

Mitä elämäni on duuniin-kotia jne… En oo hirveen seurallallinen olen ujohko .. En osaa solmii uusia ihmissuhteita.. Mutta kuka pääsee lähelleni olen todella luotettava ystävä .. Osaan kuuunnella ..

Miksi miksi ….. ☹️

Käyttäjä pipsa66 kirjoittanut 06.07.2016 klo 16:56

Vielä miksi ei osaa nauttia elämästä sellasena kuin se annataan... Hmm nytkin huomasin että ystävän ajatuksissa oon kun laittoi pitkästä aikaa vietiä.. =) Piristi päivää kummasti... Jos sillä taas jaksais eteen päin..

Käyttäjä pipsa66 kirjoittanut 16.07.2016 klo 20:40

Nyt eräs "ystävä" laittoi viesin että on löytänyt vierelleen uuden ystävän ja minä jään takse...Vaikka vuosi sitten meillä oli ihania hetkiä ... Aavistin tämän jo kauvan heh naisen vaisto ei erehdy... No kieltämättä kohtalo taisi puuttua asiaan ...Muutamia epäkohtia oli jotka askarruttivat...Tosella ihana seura ihminen oli ..Mutta eilköhän näin oo parempi... Ei ollut mun tulevaisuus...Oon kiitollinen että kertoi ettei tartte olla epätietoisuudessa... Mutta surullinen olo tuli .. Mutta oon pahemmistakin matalikkoista selvinnyt enköhän tästäkin .. Toivon niin.... ☹️

Käyttäjä marmoriikki kirjoittanut 17.07.2016 klo 00:23

hmm, miksi uusi ystävä sivuuttaa vanhan? Todella ikävää ja harmillista, ei kenenkään pidä yksin olla. Mukavaa että kirjoittelet tänne, jospa se edes joskus hieman helpottaisi.