Jatko-aika…

Jatko-aika...

Käyttäjä minäitse89 aloittanut aikaan 26.03.2016 klo 14:31 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä minäitse89 kirjoittanut 26.03.2016 klo 14:31

Tuntuu että vetelen jo jatko-aikaa. On joka päivä niin kurja olo henkisesti ja fyysisesti. Opiskelu vei kaikki mehut. Myönnän tehneeni virheen, kun aloitin opiskelut. Ei musta ole siihen. Tää skitsofrenia vie kaikki mehut. Romahdin täysin viime syksynä kun rupesin opiskelemaan. Olisi pitänyt olla vain rehellinen itselleni: ei musta ikinä ole mihinkään ammattiin. Vietän luultavasti koko loppu elämäni sairas-eläkkeellä. Kurjaa se on, mutta mitä mä voin tehdä, kun näen välillä harhoja, ahdistaa ja masentaa. On tää aika surkeeta välillä tää mun räpiköinti. En kuitenkaan usko kuoleman jälkeiseen elämään, mutta ehkä se on parempi että sitä sitten joskus nukahtaa, eikä herää enää… Sehän voi toisaalta olla ihan lohduttavakin ajatus.

Myönnän että olen tehnyt aivan helvetinmoisia virheitä elämän aikana. Mutta kun mitään ei voi enää muuttaa. Toisaalta ajattelen välillä ettei tää kaikki mun vikaa ole, vaan sairaus yksin kertaisesti vaan pakottanut tiettyihin ratkaisuihin.

Kyllä sitä on tullut monet itkut itkettyä. Tuntuuvaan välillä, että on niin tuskainen olo, ettei tule enää kyyneleitäkään. Jos Jumala on olemassa, niin minulle hän on kääntänyt selkänsä jo aikoja sitten.

Yritän nyt jotenkin elää tän jatko-ajan. Aivan sietämättömiä kipuja välillä ja masentavaa oloa. Olen lääkärit kiertänyt, eikä niistä mitään apua ollut. Rahaa vaan meni.

Olen paljon ajatellut sitä että lisään alkoholin käyttöä, se sentään vähän rentouttaa.

Yritin alku keväästä taistella ahdistusta vastaan esim. liikunnalla, mutta ei se mitään auttanut. En minä itseltäni henkeä ota, kituutan vaan ja yritän jotenkin selvitä.

Muistot vaan painaa niin perkeleesti. Tuntuu välillä etten pysty kantamaan sitä taakkaa.

No ei kai mulla ole enää muuta vaihtoehtoa, kuin luottaa että tuolla jossain universumin takana on joku Jumala, joka armahtaisi minut. Yksinkertaisesti se on tässä tilanteessa enää ainut toivo. Ja jos häntä ei ole, niin ei ole toivoakaan.😭

Käyttäjä minäitse89 kirjoittanut 30.06.2016 klo 17:25

Tänään taas ollut helvetinmoiset kivut... Vituttaa kun pitää kärsiä. Temestankin käyttöä olen vähentänyt, mutta alkoholi on tullut mukaan kuvioihin.

Buranaa ja Panadolia joka päivä oon vetänyt. Terkussa sano että voi ottaa 800 mg Buranaa ja 1 g Panadolia.

Harhoja ollut jonkin verran. Riippuu yleensä siitä oonko nukkunut tarpeeksi.

Sais vaan noi helvetinmoiset kivut pois niin pystyisin taas elämään täys painosta elämää...

Ei muuta tällä kertaa.

Mitä Nyuu kuuluu? Ei ole susta kuulunut pitkään aikaan...

Käyttäjä minäitse89 kirjoittanut 06.07.2016 klo 15:36

Et kai Nyuu oo tehny sitä peruuttamatonta? Vai ootko muuten vaan saanu tarpeeks tästä kirjottelusta...

Olis hyvä jos vastaisit jotain, että tiedän että et oo menny kiikkuun... Ei meidän täällä tarvii muuten enää keskustella...

Käyttäjä minäitse89 kirjoittanut 08.07.2016 klo 11:18

Jaa-a. Oot näimmä kadonnu... Tuntuu myös että itse olen välillä vähän kadoksissa. Tai että olen sillä jatko-ajalla. Ilmen pillereitä en jaksa tehdä mitään ja välillä pitää ottaa alkoholiakin.

Rauhottavat on mun pelastus, mutta samalla kirous. Yritän vaan tässä elellä päivän kerrallaan ei kai sitä muutakaan voi. Ehkä joku kaunis päivä vielä pystyn opiskelemaan tai tekemään töiitä... Tai mistä sitä tietää. Nyt yritän vaan pysyä hengissä....

Tuntuu että olis vanha vaikka olen vasta 26. Ehkä se on sitten sitä henkistä vanhuutta.

Tovottavasti Nyuu kaikki on ok..?