Aikuisen elämää

14 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4597
Käyttäjä BirdBell aloittanut aikaan 22.04.2016 klo 17:24 kohteessa Aikuisen elämää

Hei kaikki Täällä on aihe kirjallisuusvinkeistä, elokuvavinkeistä en huomannut että olisi myös musiikkivinkeistä niinpä aloitan sellaisen. Mitä musikkia kuuntelette kun teillä on pahaolla? Auttaako musiikin kuuntelu vai ettekö pysty kuuntelemaan silloin kun on paha olla musiikkia lainkaan? Kuunteletteko päivittäin musiikkia? Ym.

Käyttäjä Pilvenreuna aloittanut aikaan 02.03.2016 klo 21:38 kohteessa Aikuisen elämää

Olen jo pitkään tätä miettinyt ja nyt tuntui siltä, että haluan puhua tästä jollekin tai jonnekin anonyymisti, sillä asun pienellä paikkakunnalla ja en edes tiedä, millaiset terapiamahdollisuudet täällä on saatavilla. Olen töissäkäyvä sinkku, aiemmin olen paljon harrastanut kaikenlaista. Kaveripiiri on ollut laaja ja ystäviä paljon. Sitten muutin pienelle paikkakunnalle, joka…

Käyttäjä mahdoton78 aloittanut aikaan 08.08.2011 klo 11:53 kohteessa Aikuisen elämää

Olen 33v mies. Olen tiedostanut kauan että valehtelen asioita. Lähipäivinä olen ymmärtänyt sen tosiasian että olen psyykkisesti sairas, patologinen valehtelija. Olen tuhonnut toisten elämät ympärilläni, valehdellut rakkaimmilleni. Peitellyt valheita valheilla ja niiden päälle valheita. Verkosto ympärilläni on kuihtunut. Pahimmat valheeni ovat olleet tarina kuolleesta lapsesta, suhde toiseen naiseen minkä sanoin…

Käyttäjä Aaron3 aloittanut aikaan 29.06.2016 klo 20:11 kohteessa Aikuisen elämää

Moi itse olen skitsofreniasta toipunut..Mutta elämän syrjään en ole silti päässyt kiinni.Elän sitä elämää viellä mitä sairaus saneli n. 20 vuotta. Tämä minun skitsofreniasta toipuminen tarkoittaa sitä että oireilu on pelkästään ahdistusta ja tommosta yleistä epätoivoa.Kaikki psykootinen oireilu on ohi🙂 Olenkin miettinyt miten tästä nousta takaisin ”normaaliin elämään” kun puolet…

Käyttäjä minäitse89 aloittanut aikaan 02.07.2016 klo 20:44 kohteessa Aikuisen elämää

Minkä takia mun päässä pyörii koko ajan itsemurha ajatukset? En minä kuolla halua. Haluan elää täyttä elämää. Onko tämä sitten sitä masennusta? Kun kaveri teki vuosi sitten itsemurhan, niin sen jälkeen en ole saanut asiaa pois mielestä. Joka päivä kelaan sitä. Tää ei voi olla enää normaalia. Miten te muut…

Käyttäjä terve88 aloittanut aikaan 03.07.2016 klo 01:14 kohteessa Aikuisen elämää

Hei Olen mielenterveyskuntoutuja. Mietin joskus sitä, tunnistaako ihmiset jo kaukaa,että jotain on vialla päässä? Kun olen juonut kahvia ja minulla on pieni hypomania, olen kauhean utelias ja sosiaalinen. Olen kauhean verkostoituva ja tutustun ihmisiin helposti. Välillä olen ehkä liiankin tuttavallinen vieraita ihmisiä kohtaan. Liikun paljon yksin esim. baareissa tai tapahtumissa.…

Käyttäjä minäitse89 aloittanut aikaan 03.07.2016 klo 10:48 kohteessa Aikuisen elämää

Onko muilla kokemuksia? Miten pääsitte eroon. Vähitellen vai muutamassa päivässä? Tuliko pahoja vierotus-oireita? Itse yritän mahdollisimman nopeasti päästä eroon… Oliko alkoholista hyötyä?

Käyttäjä Maija Maitoparta aloittanut aikaan 02.07.2016 klo 14:00 kohteessa Aikuisen elämää

Olen 51-vuotias nainen. Tammikuussa aloitin uuteen ammattiin opiskelun. Pääsin vakuutusyhtiön avulla opiskelmaan. Minulla on mies ja kaksi aikuista lasta, joista toinen asuu vielä kotona. Opiskelupaikan sain toiselta paikakunnalta, jossa asun viikot. Päätös ammatinvaihdosta syntyi lopulta vaikeuksista esimieheni kanssa. Neljä vuotta kärsin kainenlaista väärinkohtelua, jopa kiusaamista. Minua on kiusattu myös koulussa…

Käyttäjä Genesha aloittanut aikaan 29.06.2016 klo 16:01 kohteessa Aikuisen elämää

Heippa palstalaiset! Minulla on seuraavanlainen ongelma: olen tehnyt useamman vuoden myyjän työtä ja aloitin työt 18-vuotiaana pikaruokaketjussa. Pikaruokatyöntekijänä en oikein pärjännyt koska inhoan likaa,epäjärjestystä ja kiirettä, usein myös asiakkaat olivat inhottavia nälkäisinä ja itkin kotiin päästyäni, noh pääsin töihin myyjäksi ja niitä hommia olen nyt tehnyt useamman vuoden. Aloitin opinnot…

Käyttäjä _ainahuolestunut_ aloittanut aikaan 21.06.2016 klo 19:15 kohteessa Aikuisen elämää

Hei! Olen juuri 20-vuotta täyttänyt nuori nainen. Elämäni ei ole oikein ikinä ollut ruusuilla tanssimista, mutta viimeinen vuosi on ollut pahin. Lapsuudessani perheessäni on ollut väkivaltaa äidin puolelta, joka on narsistiksikin todettu. Ollessani 16-vuotias äitini jäi kiinni salasuhteesta ja vanhempani erosivat. Jäin asumaan isäni luo. Isäni ei ole koskaan osannut…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: