Aikuisen elämää

21 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4597
Käyttäjä aavameri aloittanut aikaan 29.12.2016 klo 18:29 kohteessa Aikuisen elämää

Olen vähävarainen, köyhästä perheestä. Unelmanani olisi opiskella tulevaisuudessa, jotta olisi edes mahdollisuus jonkilaiseen elämään. Mutta miten se onnistuu kun ei ole rahaa, opintotuki LASKEE taas jne. Varmaam kokonaan kohta loppuu. Lainaa ei voi ottaa kun ei ole töitä tiedossa millään alalla 😭 Tämä ahdistaa niin paljon, puristaa sydäntä. Jos opiskelisin…

Käyttäjä Pumpulipallo aloittanut aikaan 29.12.2016 klo 13:48 kohteessa Aikuisen elämää

Hei, haluaisin kysyä, onko kellään neuvoja tällaiseen tilanteeseen. Uskon, että läheiseni on masentunut tai ainakin jollain lailla hänellä on jatkuvasti paha olo. En tiedä, kauan tilanne on tarkalleen jatkunut, mutta pitkään. Ystäväni asuu yksin ja on aina viihtynyt enemmän yksin kuin seurassa. Hän seurusteli pitkään poikaystävänsä kanssa vuoteen 2014, mutta…

Käyttäjä BirdBell aloittanut aikaan 26.12.2016 klo 20:36 kohteessa Aikuisen elämää

Se on rasittavaa kun iltaisin miettii seuraavan päivän tapahtumia tai miettii tapahtumia joita päivällä koki. Koko Lokakuun, Marraskuun ja Joulukuun mietin iltaisin ettei ole kavereita ja miten saisin niitä. Tulin tulokseen en mitenkään koska en ansaitse kavereita. Itkin ja mietin mitä teen jotta saan omanarvontuntoni takaisin, tulin tulokseen en yhtään…

Käyttäjä minäitse89 aloittanut aikaan 25.12.2016 klo 17:25 kohteessa Aikuisen elämää

Luin Logoterapian perustajan Viktor Franklinin kirjaa ja siinä sanottiin että ihminen usein lokeroi itsensä johonkin tiettyyn malliin. Esim. että olen koulukiusattu joten minulla on sen takia koko loppu elämän kestävä masennus. Kirjan mukaan se on vain mielikuvituksen ja yleisen käsityksen luoma harha. Jokainen ihminen kyllä pystyy pääsemään traumoista, kunhan vaan…

Käyttäjä yksinäinen28 aloittanut aikaan 06.12.2016 klo 17:21 kohteessa Aikuisen elämää

Mitä nyt teen? en saa apua enkä tukea oikein mistään ja olen hyvin yksin.

Käyttäjä aavameri aloittanut aikaan 23.12.2016 klo 20:31 kohteessa Aikuisen elämää

Hei, Meillä kaikilla on omat vaikeutemme ja surumme, mutta silti olemme selvinneet niistäkin jollain tasolla ainakin. Iso kiitos meille kaikille siitä. Päivä kerrallaan ! Halusin vain toivottaa Teille kaikille Rauhaisaa ja Valoisaa Joulua, missä sitten oletteleekin !. Yritetään nauttia tästä ” hetkestä ” kukin omalla tavallamme. Ensivuonna sitten taas mahdollisuus…

Käyttäjä minäitse89 aloittanut aikaan 22.12.2016 klo 21:34 kohteessa Aikuisen elämää

Eli en mahda kivuilleni mitään. Nyt olen tavallaan luovuttanut. Aion vain kärsiä. Se on nyt tehtäväni. Kärsiä masennuksesta. Rinta-kivuista. Menen päivän kerrallaan ja katson kuinka kauan jaksan. En tee itselleni pahaa, mutta annan olla. En yritä koko ajan pyristellä. Jos kerran on kipuja, niin yritän uppoutua niihin ja katson kuinka…

Käyttäjä Joie aloittanut aikaan 20.11.2016 klo 19:35 kohteessa Aikuisen elämää

Tänne voi kirjoittaa pieniä tai suuria ilonaiheita tai hyviä juttuja, joita tänään on tapahtunut. 🙂🌻 Aloitan kertomalla, että oon iloinen, kun mun pizza onnistui! Rahat on vähissä, joten tarvii tehdä ruokaa halvalla. Syön kasvispainotteisesti, vaikka lihaakin välillä. Sen takia koitan koko ajan keksiä innovatiivisia ruokia juureksista, koska ne on halpoja……

Käyttäjä Henrietta13 aloittanut aikaan 19.12.2016 klo 13:19 kohteessa Aikuisen elämää

Hei kaikki. Olen uusi täällä enkä löytänyt parempaa kohtaa minne kirjoittaa tästä, toivottavasti ette pahastu. Olen tällä hetkellä hajoamispisteessä. En yksinkertaisesti tiedä miten jaksan edes huomiseen. Tarina alkaa siis näin: Tapasin tämän vuoden alussa miehen. Rakastuimme toisiimme heti ja meillä oli hyvä olla yhdessä. Sovimme yhteen loistavasti. Hyväksyin hänet ja…

Käyttäjä polunkävijätär aloittanut aikaan 16.12.2016 klo 16:01 kohteessa Aikuisen elämää

Alkaa olla aika selvää. Kelpaan tässä maailmassa vain silloin, kun teen jotain toisten hyväksi: maksan laskuja, hoidan raha-asioita, siivoan, korjaan vaatteita tai kuuntelen huolia päivästä toiseen. Sitten kun itse tarvitsisin apua, flunssassa on vähän raskasta hoitaa sairasta päiväkoti-ikäistä ja tehdä samalla muuttosiivousta entisesssä asunnossa, niin vastauksena on, että yritäpä itse…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: