Aikuisen elämää

17 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4597
Käyttäjä zeny aloittanut aikaan 26.02.2017 klo 17:09 kohteessa Aikuisen elämää

Jotenkin se että sä aina tunnut löytäväsi itsesi ja oot viimein tyytyväinen jollain tasolla itseesi, kunnes tulee uusia sivuja ja rupeat uudestaan miettimään itseäsi. Kaapista tulon jälkeen vuonna 2008 tunnistin itseni lesboksi, koska tykkäsin tytöistä niin se oli se millä osasin itseäni kutsua silloin. Sitten meni aikaa ja rupesin miettimään…

Käyttäjä tyynynapero aloittanut aikaan 23.02.2017 klo 21:02 kohteessa Aikuisen elämää

En tiedä mitä teen, tuntuu kuin olisin ollut tässä samassa tilanteessa 16-vuotiaasta asti, nyt ikää 22 vuotta. Minulla ei ole yhtäkään kaveria, ainoastaan peruskoulu käytynä, ei mitään muita harrastuksia kuin tietokoneella pelaaminen eikä rehellisesti edes kiinnosta tehdä mitään. Elän jatkuvassa pelossa, pelkään joka päivä että kuolen, tunnustelen kehoa päivittäin ja…

Käyttäjä aavameri aloittanut aikaan 16.02.2017 klo 21:40 kohteessa Aikuisen elämää

Anteeksi kaikille että teen monta ”aloitusta” , mutta on mulle tärkeitä ja toivon tukea ja keskustelua näistä. Mutta asiaan, olen tosi ahdistunut miten minun ( vähävarainen) terveydemhuollon köy tulevaisuudessa kun rahat loppuu suomelta ja multa. Onko enää samanlaista kuin nyt. Pelottaa😭 Eniten huolettaa mun äiti kuin saa syöpään hoitoa joka…

Käyttäjä entinen maalaistyttö aloittanut aikaan 18.11.2016 klo 13:37 kohteessa Aikuisen elämää

Hei kaikki haluaisin kuulla kokemuksia eläkkeelle masennuksen takia jäänneiltä?miten päädyit eläkkeelle tai kuntoutustuelle ? ja myös miten elämäsi sujuu eläkkeellä? itse olen sairastanut toistuvaa keskivaikeaa masennusta vuosia.olen nyt 46v ja yritän palata pitkän sairasloman jälkeen työhön mutta se vaan ei millään tahdo onnistua pienetkin vastoinkäymiset syö voimani .olen taistellut vuosia…

Käyttäjä middleaged aloittanut aikaan 18.02.2017 klo 07:43 kohteessa Aikuisen elämää

…for outsiders … strangers … ?

Käyttäjä minäitse89 aloittanut aikaan 20.02.2017 klo 19:56 kohteessa Aikuisen elämää

Eli kerron nyt mikä minua on viime aikoina auttanut: Kannattaa ajatella (oli sitten mies tai nainen) että olet soturi. (kuvainnoillisesti) Tai selviytyjä. Ajattele että tässä mielettömässä maailmassa sinä jaksat elää päivästä toiseen. Jokainen päivä on voitto ja koko ajan kasvat soturina. Jokainen koettelemus vain vahvistaa sinua. Ajattele että olet voittaja…

Käyttäjä Kesäheinä0 aloittanut aikaan 28.01.2017 klo 13:57 kohteessa Aikuisen elämää

Haluaisin kuulla, miten myrkylliset ihmissuhteet ovat vaikuttaneet teihin ja kuinka mahdollisesti olette selvinneet? Olo on todella vaikea, ja mielelläni kuulisin, miten olette päässeet yli esim. katkeruuden tunteesta. Mä olen irtaantunut ihmisestä, joka on juuri tällainen myrkyllinen ihminen; tapaamisten jälkeen olin uupunut ja hän oksensi aina ongelmansa päälleni. Ystävyys ei todellakaan…

Käyttäjä aavameri aloittanut aikaan 16.02.2017 klo 16:39 kohteessa Aikuisen elämää

Ahdistun tästä. Yötkin menee. Onko joku muu huolissaan? Mä stressaan tätä enemmän kun mitään muuta. Vedestä on pulaa ja siitä tullaan vielä sotimaan. Nytkin kiina ostaa suomesta valtavasi vettä.ja sitä myydään ” luxsus vetenä” Tuleeko vastusta jos ne kaikki myydään ulkomaille ja miten tässä käy? Mitä luulette? Mitä me voidaan…

Käyttäjä minäitse89 aloittanut aikaan 08.02.2017 klo 18:04 kohteessa Aikuisen elämää

Olen tullut siihen tulokseen että kaikkivaltias taivaan ja maan herra on pötypuhetta. Että pääsis muka johonkin paratiisiin kuoltuaan. Täyttä potaskaa. Ei ole muuta kuin tämä yksi elämä kehdosta hautaan. Kannattaa yrittää olla onnellinen sillä mitään after laifia ei ole. Maailma on kylmä paikka jossa ihmiset hortoilevat. Kuolema on elämän loppu.…

Käyttäjä S0ulj4h aloittanut aikaan 09.02.2017 klo 22:42 kohteessa Aikuisen elämää

Kaikessa lyhykäisyydessään, Tässä tilanteeni: Olen 29-vuotias mies(kesäkuussa 30), kahden lapsen isä, ja avopuoliso. Noniin, en oikeasti tiedä, mistä edes aloittaa, tai mistä kirjoittaa. Ongelmia on niin paljon, että menen niiden kanssa aivan sekaisin… Mutta, Kaikki alkoi oikeastaan siitä, kun esikoinen syntyi. Elokuu 2013. Koin, että vapaa-aikani riistettiin minulta tämän jälkeen.…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: