Aikuisen elämää

14 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4597
Käyttäjä aavameri aloittanut aikaan 11.04.2017 klo 13:33 kohteessa Aikuisen elämää

Tätä olen pelännytkin… ei mulla rahaa vakuutuksiin eikä äidillä. Kuoleeko öiti kun ei rahaa vakuutuksiin (kun tulee) ?😭😭 Tämä mun suurimpia pelkoja tässä asiassa😭😭 Mitä teen? Mikä auttaa ahdistukseen? http://www.is.fi/kotimaa/art-2000005159307.html

Käyttäjä Smöggis aloittanut aikaan 07.04.2017 klo 13:58 kohteessa Aikuisen elämää

Tässä on nyt pidemmän aikaa ollut olo, että elämäntilanteeni ei parane vaikka mitä yrittäisin. Työttömyys on pitkittynyt, oman alan hommiin olen liian taitamaton ja ansiosidonnaiset päivätkin loppuvat. Itseluottamus on alamaissa jo kahdettatoista vuotta ja tunnelin päässä joskus tuikkinut valokin on jo sammunut aikapäiviä sitten. En koe olevani sopiva oikein mihinkään…

Käyttäjä turre12345 aloittanut aikaan 10.04.2017 klo 21:56 kohteessa Aikuisen elämää

Olen pian 22 vuotta täyttä nuori mies Mikkelistä. Olen aina ollut rahan suhteen täysin idiootti ja vastuuton. En osaa säästää enkä hallita talouttani millään tapaa. En tarvitse ketään kertomaan että olen päästäni vajaa. Olen ollut tyhmä rahan suhteen mutta testien ja koulumenestykseni mukaan keskiarvoa älykkäämpi ihminen. Armeijassa taisin ottaa ensimmäisen…

Käyttäjä ropsu90 aloittanut aikaan 07.04.2017 klo 22:08 kohteessa Aikuisen elämää

juu älkää tuomitko olen aika humalassa iskin itseäni puukolla käteen parvekkeel ja huusin täysii että tapan itseni. sit tajusin mitä olen tekemässä puukko likui mun kädestä mä mietin että mitä vittua mä just tein? miksi lopettaisin elämäni kun kumminki sillä on vielä paljon annettavaa en halua lopettaa elämääni oikeesti se…

Käyttäjä apila91 aloittanut aikaan 17.01.2017 klo 22:43 kohteessa Aikuisen elämää

En tiedä onko tästä aiheesta joku jo kirjoittanut, kun en osaa käyttää vielä tätä foorumia kunnolla. Vinkatkaapa jos jossain on jo tästä aiheesta. Eli siis ongelmani on (kaiken muun ohella) haaveilu. Olen ollut lapsesta asti omiin ajatuksiini vajoavaa sorttia. Osaltaan tämä on varmaan johtunut fyysisestä pakosta, kun en vamman vuoksi…

Käyttäjä minävaan1 aloittanut aikaan 02.04.2017 klo 00:23 kohteessa Aikuisen elämää

Alan olemaan niin epätoivonen kun aina ahdistaa, tai melkein aina, jatkuvasti. Koko ajan pelottaa tai huolettaa joku, millon mikäkin. Enimmäkseen pelkään että saan jonkun äkillisen sairauskohtauksen ja kuolen tai että läheiselle käy niin. Oon aivan varma että mulla on joku vakava sairaus, ja mulla kyllä onkin jo ennestään, mutta pelkään…

Käyttäjä Miiru75 aloittanut aikaan 04.04.2017 klo 20:16 kohteessa Aikuisen elämää

Yritänpä nyt selkeästi kirjoittaa….olen lähes aina väsynyt. Nousen aamuisin töihin ja nautin työstäni. Lapset hoidan, laitan ruokaa. Iltaisin vietän aikani sohvalla. Joudun tekemään valtavasti töitä jotta saisin jotain aikaiseksi, esim. Kotitöitä. Pyykinpesu on helppoa, vaatehuolto muuten pakkopullaa enkä saa tehtäviä loppuun. En muuten paitsi itseäni ”piiskaten”. Ajottain tulee kausi jolloin…

Käyttäjä sulox aloittanut aikaan 14.03.2017 klo 22:56 kohteessa Aikuisen elämää

Vastaus: kyllä voi. 😀 Olen itsenäinen, fiksu alle 30v mies pääkaupunkiseudulta. Olen kärsinyt vuosia keskittymiskykyäni häiritsevistä seksuaalisista pakkoajatuksista ja -toiminnoista, jotka alkoivat jo joskus 13-vuotiaana. Minulla tulee erektio todella herkästi ja kiveksissä kouristelee ihan tavallisissa tilanteissa viehättävien naisten kanssa tai läheisyydessä. Itken nykyään lähes päivittäin. Olen totaalisen kyllästynyt masturbointiin, joka…

Käyttäjä löysä_hirsi aloittanut aikaan 13.09.2016 klo 19:54 kohteessa Aikuisen elämää

Mistähän sitä aloittais. MIetin, että alanko kirjoittamaan päiväkirjaa vai trendikkäästi blogia. Sitten googlettelin masentuneiden palstaa, että sen ehkä joku lukis. Vaikka eihän silläkään mitään väliä ole. Nytpä siis olen kuitenkin täällä. Kaksi päivää sitten rakastamani nainen sanoi rakastavansa toista miestä. Eihän me seurusteltu enää, mutta rakastin häntä kuitenkin. Olen itkenyt…

Käyttäjä aavameri aloittanut aikaan 31.03.2017 klo 08:42 kohteessa Aikuisen elämää

En voi enää opiskella. Ei mulla ole tuollaiseem rahaa😭 Eli yksi viimeisimpiä unelmia ja syitä elää meni pois ehkä😭😭 Itkettää…😭😭 http://yle.fi/uutiset/3-9538404 Ei enää tätäkään mahdollisuutta siis kohta ehkä😭😭

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: