Aikuisen elämää

1 tunti sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4597
Käyttäjä Fenix_ aloittanut aikaan 16.08.2017 klo 15:30 kohteessa Aikuisen elämää

En oikeen tiedä mistä aloittaa. Tiedättekö sen tunteen kun sulla ei oo mitään? Liikaa vapaa-aikaa miettiä koska töitä on rajoitetusti enkä voi vaihtaa työpaikkaa erinäisten syiden vuoksi, ystävät ovat töissä tai muuten vain epäsosiaalisia viikolla, mies on reissutöissä, mulla ei ole ajokorttia eikä autoa että pääsisin mihinkään, asun pienellä paikkakunnalla…

Käyttäjä JaninaOlivia aloittanut aikaan 02.08.2017 klo 21:24 kohteessa Aikuisen elämää

Hei. Ensimmäistä kertaa täällä. Pitkä juttu hyvin lyhyesti kun en pitkää viestiseinää jaksa ryhtyä kirjoittamaan. Yritin itsemurhaa maanantaina ja päädyin sen johdosta ensiapuun. Pääsin pois sieltä sillä ehdolla etten mene kotiin ( koska asun yksin ) vaan että menen suoraan vanhempieni luokse, tai jonkun joka voisi minut majoittaa edes yhdeksi…

Käyttäjä minäitse89 aloittanut aikaan 19.08.2017 klo 16:15 kohteessa Aikuisen elämää

En halua kunnioittaa jotain olematonta jumalaa joka tuottaa vaan kärsimystä ja terroritekoja.

Käyttäjä minäitse89 aloittanut aikaan 30.07.2017 klo 12:48 kohteessa Aikuisen elämää

😞

Käyttäjä Kata_K (Työntekijä) (MIELI Kriisikeskus Helsinki) aloittanut aikaan 18.08.2017 klo 13:49 kohteessa Aikuisen elämää

Aivoliitto aloittaa aivoverenkiertohäiriön sairastaneille ja heidän omaisille vertaistuki-chatin Tukinetissä syksyllä 2017 teemalla: Kysy aivoverenkierron häiriöistä. Tarkoituksena on keskustella ja antaa tukea sairastumisen tuomiin elämänmuutoksiin ja antaa vinkkejä miten asioita ja haasteita voisi kohdata ja ratkaista. Jossakin chatissa voi olla myös alateemana jokin ajankohtainen asia. Chatti palvelee erityisesti vastasairastuneita, mutta kaikki…

Käyttäjä minäitse89 aloittanut aikaan 18.08.2017 klo 11:20 kohteessa Aikuisen elämää

Oon niin kyllästynyt siihen, että täällä Suomessa ylistetään sellasia jotka vetää viinaa aamusta iltaan. Että siinä muka olis jotain äijämäistä. Mun mielestä semmonen ihminen on enemmän ”äijä”, joka pystyy elään ilman viinaa. 28 vuoden aikana en oo löytänyt mitään positiivista alkoholista. Mun mielestä, jos ahdistaa niin sihen on olemassa ihan…

Käyttäjä HarryK aloittanut aikaan 17.08.2017 klo 19:34 kohteessa Aikuisen elämää

Heips, HarryK tässä. Olen nyt 25v nuori aikuinen, ja useamman vuoden olen taistellut masennusta, sekä neljänä viime vuotena välillä uudistuvaa pahaa unettomuutta vastaan. Olen käynyt läpi lähes kaikki vaiheet näistä, krooninen unettomuus, itsemurhan ajattelu, sen yrittäminen, viiltely, itsensä polttaminen, elämään kyllästyminen, lähes alkoholisoituminen sekä huumeiden käyttö yms yms. Menneiden vuosien…

Käyttäjä Seita24 aloittanut aikaan 16.08.2017 klo 16:02 kohteessa Aikuisen elämää

Olen 24-vuotias. Olen kärsinyt samasta pakko-oireesta, hiusten repimisestä, useamman vuoden. Välillä oireet ovat olleet kurissa lääkkeiden ansiosta, mutta ne väsyttävät niin paljon, että saatan nukkua 16-17h päivässä. Viimeisin lääke, aripipratsoli, muiden tapaan kaatoi minut sänkyyn päiväkausiksi, vaikka annostus oli pienin mahdollinen. En tunnista repimistä edeltäviä tai sen aikaisia ajatuksia, että…

Käyttäjä väsynyt5 aloittanut aikaan 04.09.2011 klo 10:18 kohteessa Aikuisen elämää

Minä itse oireilen, esim. käsivarsien pistelynä, vatsan vilkkaana toimintana ja saatan jopa tuntea kuvotusta epämiellyttävissä tai muuten voimia vaativissa tilanteissa. Oletteko päässeet näistä terapialla tms. eroon?😐 Minusta tuntuu tällä hetkellä, että en tule koskaan pääsemään noista oireiluista eroon,vaan niiden kanssa on vaan opittavan elämään. Miten teidän muiden kokemukset?

Käyttäjä hopeornot aloittanut aikaan 02.08.2017 klo 18:55 kohteessa Aikuisen elämää

Otsikko voi olla raflaava mutta kertoo todelliset tunteeni. Elämä oli vielä hyvää keväällä mutta sitten tuli epäonnea. Avioero tuli vuosi sitten ja tuntuu että se on käsitelty. Taloudellisesti tuli turpaan pahasti. Maksoin keväällä viimeset ositukset pois. Jäin sitten työttömäksi kuukaudeksi (0-sopparilla teen töitä). Sossusta en saanut mitään kun maksoin reilut…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: