Aikuisen elämää

7 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4596
Käyttäjä Whitenightblues aloittanut aikaan 01.11.2017 klo 15:30 kohteessa Aikuisen elämää

Tänään on mielessä ulkonäköasiat. Taas ,jälleen kerran ylipaino ahdistaa ja masentaa. Lisäksi jonkinlainen niskatulehdus /niskajumi päällä ,eli niska-hartia-aluetta särkee ja välillä tulee niskaperäistä keinuvaa huimauksen tunnetta joka tuntuu inhottavalta liikkuessa.Joitain asioita sentään on muuttunut myös parempaan suuntaan, ylihuomenna kauan odotettu rahapäivä ja tekemistä ja toimintaa on ollut monena päivänä. Se…

Käyttäjä Mörkö2 aloittanut aikaan 28.10.2017 klo 13:33 kohteessa Aikuisen elämää

En edes tiedä miksi kirjoitan tänne. Ehkä sen takia, että tapahtuisi joku ihme ja veisi tämän olon pois. Että jotain maagista tapahtuisi ja tajuaisin että kyllä minusta välitetään, olenpa ollut sokea. Sitä ihmettä olen odottanut jo vuosia. Välillä kuvittelen että asia onkin niin ja olen hetken aikaa onnellinen, kunnes totuus…

Käyttäjä minäitse89 aloittanut aikaan 28.10.2017 klo 09:46 kohteessa Aikuisen elämää

Ennen kuin olen multaa…☹️

Käyttäjä Aisha aloittanut aikaan 26.10.2017 klo 12:31 kohteessa Aikuisen elämää

Poikani, 19v,poistui kotoaan tiistaina 24.10, koska isän kanssa oli riitaa.Poika ei ole ottanut yhteyttä, ainoa tieto on, että hän on jonkun kaverin luona.Riita alkoi siitä, kun isä otti kuulokkeet pois, ettei hän voi kuunnella musiikkia.Poika kertoi olevansa masentunut ja mujsiikki on ainoa ilo.Isä on ottanut häneltä matkapuhelimen pois. Poika muuttui…

Käyttäjä Koje aloittanut aikaan 25.10.2017 klo 11:21 kohteessa Aikuisen elämää

Kellää mitää hyvää keinoa rauhoittaa itseään näistä ,kun aikakonetta ei voi keksiä jolla korjata tilanteen joka laukas ensimmäisen häiriön joka vinksautti pään sitten pelkämis asteeseen eikä siitä ole toipunut vuosiin. Onhan sitä muitaki oireita taustalla traumaperäistä ja hyperaktiivisuutta nykyään laiskassa kehossa joka aiheuttaa ristiriitasta elämää kun pelko iskee päälle tehä…

Käyttäjä Mummolumessa aloittanut aikaan 17.10.2017 klo 00:19 kohteessa Aikuisen elämää

Olen 57v nainen. Takana repaleinen elämä. Päihteitä ja mielenterveysongelmia. Niiden suhteen jo aika tasapainossa.pitkä raittius takana. Mulla ei koskaan ole ollut laajaa ystäväpiiriä. Muutama ystävä kerrallaan, läpi elämän. Viime vuonna sairastin syövän ja kävin hoidot läpi.Tässä rytäkässä menivät kaikki ystävyys suhteet poikki tai karille. Tammikuusta asti tilanne sellainen ettei ole…

Käyttäjä Epäminä09 aloittanut aikaan 22.10.2017 klo 10:59 kohteessa Aikuisen elämää

Kovin vähän löydän keskustelua saati vertaistukea epävakaan persoonallisuushäiriön kanssa kamppailevalle mistään, täältä ehkä löytyisi? Olen teinin yh-äiti, epävakaa -, ahdistuneisuus – ja toistuvien masennus -diagnoosien kanssa eteenpäin sinnittelevä ja taas kerran, pisteessä nolla ja suuntahan täältä on vain ylöspäin. Takana on puolentoista vuoden hyvin mennyt ajanjakso, mikä päättyi taas voimien…

Käyttäjä huolehtija3 aloittanut aikaan 23.10.2017 klo 11:28 kohteessa Aikuisen elämää

Kaikki sai alkunsa, kun ”isäpuoleni” sairastui yhtäkkiä mahasyöpään ja kuoli siihen raskaassa saattohoidossa vuoden kuluttua. Seurasin äitini jaksamista vierestä ja kun hän kävi läpi koko raskaan kokemuksen. Tänä kesänä äitini sairastui vakavasti (ei syöpään) ja joutui isoon leikkaukseen ja pelkäsin menettäväni hänet. Äitini selvisi, vaikka kipuja hänellä on edelleen ja…

Käyttäjä pauliina74 aloittanut aikaan 20.09.2017 klo 13:42 kohteessa Aikuisen elämää

Onko täällä muita mt-ongelmista kärsiviä joilla on päihdeongelma? mulla on bipo, epävakaa. sos.tilanteiden pelko jne. ja käytän monena päivänä viikossa alkoholia+muuta. mulla on nyt vaikea masisjakso, ja tää tuntuu lisäävän päihteiden käyttöä, vaikka ei siitä nytten mielihyvää saa mut turruttaa mielen ja poistaa jonkin verran tyhjyyttä

Käyttäjä Whitenightblues aloittanut aikaan 23.10.2017 klo 16:28 kohteessa Aikuisen elämää

Hei! Olen aikuinen, useamman vuoden kuntoutustuella ollut ja elänyt nainen. Tällä hetkellä asiat tuntuvat olemaan parempaan päin. Olen parhaillaan toipumassa syvästä psyykkisestä romahduksesta, masennuksesta ja burn outista. Elämäni voimavaroja ovat harrastukset mm lukeminen ja kirjoittaminen, sekä ulkoilu. Syvää psyykkistä stressiä elämäntilanteessnai aiheuttaa erityisesti syvä yksin oleminen ja yksinäisyys, en useista…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: