Miten paljon asioiden kuuluu mennä pieleen?

Miten paljon asioiden kuuluu mennä pieleen?

Käyttäjä Romukasa aloittanut aikaan 29.11.2017 klo 23:04 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä Romukasa kirjoittanut 29.11.2017 klo 23:04

Elämä on yhtä kuraa päivästä ja vuodesta toiseen.
Tänään viimeksi mietin, että jos mulla ei ois koiria, niin varmana keksisin keinon päästä pois maailman päältä.
Mut onko koiratkaan syy olla elossa ku missään ei oo mitään järkeä ja oon aina yksin…?
En muista millon mikään olis menny niinku haluisin. Kaikki epäonnistuu ja lopulta kaikki on kamalaa ketutusta ja ei jaksa edes yrittää.
Oon lihava, negatiivinen ja vihanen. Miks kukaan ees haluis että oon olemassa…

Käyttäjä Aurinkomyrsky kirjoittanut 30.11.2017 klo 20:59

Mitä haluisit elämältäsi? Arkisia onnistumisia vai aivan erilaista elämää. Aina ei asiat mee niin kuin itse toivoisi ja tuntuu, että kaikkea huonoa tulee eteen.
Itse välillä mietin viisi asiaa mistä olen kiitollinen. Vaikka siitä olen kiitollinen että jaksoin pestä pyykkiä. Ihan pieniä asioita; vaikka se että on nukkunut hyvin tai saanut laitetuksi hyvää ruokaa. Itse olen ollut monesti ihan helkkarin syvällä epätoivossa ja aina sieltä on noustu. Usko vain se tapahtuu myös sinulle!voimia ja jaksamista🙂

Käyttäjä Romukasa kirjoittanut 02.12.2017 klo 02:51

Haluisin ees joskus viikon, ettei mitään pahaa tapahdu. Kaikki mikä vaan tulee mun elämään vastaan menee aina ihan päin prinkkalaa. Se ihan tosissaan syö mielenterveyttä. Osta uus puhelin-se hajoo alle kuukauden sisällä. Toinen koira tervehtyy vaivasta- toisella heti seuraavana päivänä jotain.
En ehdi palautumaan pettymyksistä, ni seuraavat tuntuu aina pahemmilta. En muista millon ois ollu viimeks hyvä päivä...

Käyttäjä Dione kirjoittanut 03.12.2017 klo 20:24

Tuo on niin tuttu tunne, just toi että uusi vastoinkäyminen tulee ennenkuin on ehtinyt toipua edellisestäkään. Se nakertaa pikkuhiljaa voimia, ja joku päivä niitä voimia ei sitten vaan enää ole. En tiedä mitä silloin tapahtuu, varmaan kunnon sekoaminen? Sorry, minusta ei varmaan ollut paljon apua, mutta tiedät että sulla on sentään kohtalotoveri 🙂🌻