Aikuisen elämää

3 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4596
Käyttäjä Romukasa aloittanut aikaan 29.11.2017 klo 23:04 kohteessa Aikuisen elämää

Elämä on yhtä kuraa päivästä ja vuodesta toiseen. Tänään viimeksi mietin, että jos mulla ei ois koiria, niin varmana keksisin keinon päästä pois maailman päältä. Mut onko koiratkaan syy olla elossa ku missään ei oo mitään järkeä ja oon aina yksin…? En muista millon mikään olis menny niinku haluisin. Kaikki…

Käyttäjä *varjovain* aloittanut aikaan 13.11.2017 klo 22:13 kohteessa Aikuisen elämää

Hei, Olen siis vailla elämäntarinoita, vertaistukea ja kokemuksia siitä miten selvitä ja toipua kun toinen parisuhteessa on vaikeasti alkoholiongelmainen, alkoholisti.. Netistä olen kovasti hakenut, että löytyisikö tukihenkilöitä ilman ryhmätoimintaa, mahdollisesti pelkän sähköpostin tai nettikirjoittelun muodossa, varsinkin itse alkoholistille. Heikosti löytänyt tietoa, pitkälti pitäisi ensin jaksaa hakeutua ryhmään, että löytyisi tukihenkilö.…

Käyttäjä Kata_K (Työntekijä) (MIELI Kriisikeskus Helsinki) aloittanut aikaan 12.10.2016 klo 12:50 kohteessa Aikuisen elämää

Hei, sinä seksuaali- ja sukupuolivähemmistöihin kuuluva ikäihminen, Sinuiksi-chat sateenkaarisenioreille alkaa Tukinetissä! Ensimmäinen chat on jo ensi viikon tiistaina 18.10.2016 klo 15-17. Senioreiden verkkovertaisryhmä kokoontuu Tukinetissä kerran kuussa. Seuraavat ajankohdat näet Tukinetin liveryhmäkalenterista. https://www.tukinet.net/liveryhma/liveryhma_ajat.tmpl Sateenkaarisenioireiden keskustelujen aiheina voivat olla esimerkiksi ikääntyminen, voimavarat, ilon aiheet, kaappi, seksuaali- ja sukupuolivähemmistöön kuuluminen, arki, yksinäisyys…

Käyttäjä Jenifers aloittanut aikaan 09.11.2017 klo 17:03 kohteessa Aikuisen elämää

Olen nuori nainen jolla on perhe, ystävät ja poikaystävä. Tunnen silti melkein päivittäin tukahduttavaa yksinäisyyttä. Tuntuu ettei kenelläkään ole aikaa nähdä, keskitytään vaan omaan elämään ja parisuhteeseen eikä ystävyys- ja perhesuhteilla ole enää mitään merkitystä. Arki on hektistä ja viikonloppuisin kaikki on niin väsyneitä ettei jaksa mitään. Elän itse osittain…

Käyttäjä Lukossa aloittanut aikaan 14.02.2016 klo 23:02 kohteessa Aikuisen elämää

Hei kaikille! Kirjoitinkin jo johonkin viestiin, että viihdyin vuosia sitten täällä Tukinetissä ja nyt koin tarpeelliseksi tulla takaisin. Keskustelut ovat nykyään täällä erilaisia. Minua ilahdutti huomata, kuinka paljon täällä on kirjoittajia, mutta samalla ahdisti huomata kuinka paljon ja vaikeita ongelmia monilla on. Yritän kommentoida aina silloin tällöin teidän omiin ketjuihinne,…

Käyttäjä Pirppa75 aloittanut aikaan 25.11.2017 klo 15:54 kohteessa Aikuisen elämää

Pakko jonnekin saada kertoa ajatuksiaan. Olen solmussa ajatusteni kanssa. Läheiseni on sairastanut masennusta vaihtelevasti jo pitkän aikaa. Olen koittanut olla kuuntelijana ja siten tukena. Välillä vain oma jaksaminen on kortilla. Tiedän että läheiseni ei tahallaan ”ilkeile” ja että se on sairaus mikä puhuu. Mutta aina ei millään jaksaisi olla se…

Käyttäjä Dione aloittanut aikaan 25.11.2017 klo 18:14 kohteessa Aikuisen elämää

Olen käynyt useita vuosia erilaisissa terapioissa, mutta jostain syystä ne eivät tätä ahdistuneisuutta poista. Rahaa on palanut jo aika tavalla kaiken maailman puoskareille, ja julkinen terveydenhoito nostaa kädet pystyyn, lääkityksellekään ei kuulemma voida tehdä mitään. Mitä mun pitäisi tehdä, mihin voin mennä? Tuntuu että olen aivan yksin sairauteni kanssa 😭

Käyttäjä White princess2 aloittanut aikaan 14.11.2017 klo 21:40 kohteessa Aikuisen elämää

Hei! Itse olen aina arvostanut ystäviä. Kuitekin minulla on niitä aina ollut liian vähän. Olen käynyt vuosia psykoterapiassa, ja käsitellyt psykoterapiassani senkin, millaisia ystäviä olisin nuorempana koulussa halunnut. Vastasin kysymykseen, että ihan tavallisia tyttöjä, joiden kanssa olisi voinut käydä kahvilla yms. Tilanne ei kuitenkaan vieläkään kotikaupungissani ole muuttunut. Ystävyyttäni on…

Käyttäjä Koje aloittanut aikaan 13.11.2017 klo 11:16 kohteessa Aikuisen elämää

Kellää samaa ongelmaa ? Aina ensimmäisenä kun herään hyvinki nukutun yön jälkee niin ensimmäinen asia mihin kiinittää huomionsa on surkea olonen vointi väsyny hitusen vapiseva, päässä kiristyksen tunnetta noustessa keinuva olo( ” tupakan jälkee niinku kivellä oltai mojautettu kalloo ”et pitää mennä juomaa vettä että saa hitusen tasapainoa takasin). Olo…

Käyttäjä Whitenightblues aloittanut aikaan 23.11.2017 klo 10:30 kohteessa Aikuisen elämää

Olen koko elämäni taistellut enemmän tai vähemmän ongelmasyömistä vastaan. Omalla kohdallani ”ongelmasyöminen” on viimeisen 17 vuoden aikana tarkoittanut sitä ,että olen lihonnut ja laihtunut 80kg:n välillä. Bulimian anorektisilla piirteillä sairastin 19-vuotiaasta alkaen. Laihdutin silloin 10 kuukaudessa 37 kiloa. Sitten parin vuoden aikana lihosin ahmimalla 42 kiloa. Minulla ei ollut silloin,eikä…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: