Elämä jatkuu

Elämä jatkuu

Käyttäjä Nymphalis Antiopa aloittanut aikaan 09.05.2017 klo 15:59 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä Nymphalis Antiopa kirjoittanut 09.05.2017 klo 15:59

En ole aikoihin kirjoittanut, enkä ihan tiedä miksi kirjoitan nytkään. Maailma menee yhä hullummaksi ja tulevaisuys ei näytä ruusuiselta.
Henkilökohtaisessa elämässä asiat on ihan ok, mutta maailmanmenoa ajatellen ollaan pyörteessä.
Mietin myös mihin on hävinneet ne nimimerkkien takana olevat henkilöt, joiden kanssa aikanaan kirjoittelin…

Käyttäjä Mollyan kirjoittanut 09.05.2017 klo 22:54

Maailman meno välillä hirvittää. Eipä yksittäisellä ihmisellä ole juurikaan jakoa,merkitys aivan minimaalinen siltä tuntuu. Jonkinlaisen ison konfliktin uhka ilmassa. Täytyy vain elää päivä kerrallaan ja nauttia niistä asioista,jotka saavutettavissa. Eläimet ja luonto antavat voimaa arkisen aherruksen keskellä kuitenkin.

Käyttäjä Nymphalis Antiopa kirjoittanut 19.06.2017 klo 17:15

Kiitos Mollyanna viestistäsi.
Olisi hienoa jakaa ajatuksia kanssanne. Huhuu!

Käyttäjä Mollyan kirjoittanut 20.06.2017 klo 18:10

Kyllä täällä voi enemmän ja suoremmin jakaa ajatuksia kuin tosi elämässä. Kun on urautunut tietynlaiseen elämään siitä on vaikea päästää irti. Läheiset odottavat tiettyjä asioita eivätkä ymmärrä aina,mistä huono olo johtuu. Pitäisi olla joku tietty syy esittää,mutta kun sitä ei ole,niin kaikki on ikäänkuin ylireagointia.
Eläimet ja luonto ovat minulle avainasemassa. Saan olla täällä mökillä ympäri vuoden ja näen kaikki vuodenajat ja se on iso rikkaus. Jaksaa sitten taas kaupungissakin ne pakolliset kuviot jotenkin.
Kissa ja koira minulle hyvät kaverit ja joskus tuntuu,että parhaimmat ystävät. Ovat molemmat oikeita persoonia,mutta niin ihania...

Käyttäjä saloka kirjoittanut 21.06.2017 klo 13:07

Moi na. Mä miettisinkin täs yks päivä missä oot ja miten menee...

Käyttäjä Mollyan kirjoittanut 21.06.2017 klo 19:28

Miten vietät juhannusta Nymphalis.A? Ovatko kissasi mukana juhlimassa. Oma kissani haluaa olla siellä missä muutkin. Ei suostu yksin sisällä olemaan,vaan valjaissa mukana. Ei pelkää koiria,joten elo sujuu rauhallisesti. En uskalla sitä maallakaan yksin pihalle päästää,terassilla kyllä on vapaana ja lintuja seurailee.

Käyttäjä Nymphalis Antiopa kirjoittanut 25.06.2017 klo 21:55

Moi Mollyan 😊 Kiva kun kävit.
Minä olin kissojeni kanssa kotona juhannuksen, kuten aina. Ei kiinnosta riennot vaan tykkään nauttia kun kaikki naapurit on muualla ja on todella hiljaista. Vielä tänäänkin oli oikein rauhallista. Tässä tosin asuukin aikuisempaa väkeä, joten ei tämä mikään hälinäpaikka onneksi ole. Sellainen ei ole minua varten.
Käydään kissojen kanssa metsässä lenkeillä ja lojutaan terassilla ja mie kudon sukkaa 😉

Käyttäjä Mollyan kirjoittanut 26.06.2017 klo 17:10

Hei Nymphalis A. Kyllä se juhannus sujuu hyvin ihan omassa porukassakin. Ei se meteli ja meneminen enää kiinnosta minuakaan. Meillä oli perinteisesti juhannusvieraita,mutta ei mitään hillitöntä juhlintaa. Nyt osasin ottaa tarjoilunkin suhteen rennommin.
Kuljetatko kissojasi lenkillä valjaissa vai irti? Minä kuljetan omaani valjaissa,kun en uskalla täällä maallakaan irti päästää. Pelkään,että pelästyy jotakin ja kiipeää näihin pihalla oleviin isoihin mäntyihin. Voi olla,että tämä on aiheeton pelko,mutta näin on kuitenkin. Koira on kyllä vapaana ja olisi hyvä,jos kissakin voisi niin olla ja nauttia vapaudesta. Terassilla se kuitenkin voi olla vapaana ja seurata lintujen elämää,laineen liplatusta ja joskus jopa joutsenten uiskentelua.

Käyttäjä Nymphalis Antiopa kirjoittanut 10.08.2017 klo 12:14

Meillä kissat kulkevat vapaina valvotusti. Siis että minä valvon heidän kulkemistaan ja kissat pysyvät näköetäisyydellä. On toiminut hyvin ja kun asutaan rauhallisella paikalla niin sujuu oikein hienosti. Lisäksi heillä on terassi ja aitaus.
Eräs asia huolestuttaa minua valtavasti. Missä on Dahliakukka? 😢

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 10.08.2017 klo 16:17

Nymphalis Antiopa kirjoitti 10.8.2017 12:1

Eräs asia huolestuttaa minua valtavasti. Missä on Dahliakukka? 😢

Mä olen ihmetellyt samaa!

Käyttäjä mariella kirjoittanut 10.08.2017 klo 21:07

Hei 🙂🌻
Tästä on jo aikaa vierähtänyt, kun Dahliakukka ilmoitti jäävänsä pois täältä samalla yp:ltä ketjunsa poistoa pyytäen 😭
Siinä tuli joku hämminki liittyen kissoihin jollakin tavalla 😐
Olen ikävöinyt Dahliakukkaa, sillä pääsimme vasta vauhtiin ajatusten jakamisessa.
Toivon, että hän seuraisi palstaa kuitenkin ja näkisi, miten häntä kaivataan tänne takaisin.
Sydämestäni toivon, että hänellä menisi kuitenkin hyvin elämässään tällä hetkellä 🙂👍

Käyttäjä kirjoittanut 11.08.2017 klo 08:10

Hän on kuitenkin aika vastikään tässä ketjussa kirjoitellut
https://www.tukinet.net/keskustelu/viesti.tmpl?grp=285;mid=56034;pager_current=99999#149243
Ehkä käytte siihen kirjoittamassa hänelle.

Käyttäjä Tammyka kirjoittanut 11.08.2017 klo 10:27

Se,että joku poistuu ketjusta voi olla hyväkin asia. Hän on löytänyt elämäänsä jotakin uutta ja todellista. Enemmän olisin huolissani niistä,jotka roikkuvat täällä vuodesta toiseen samoja asioita kelaten ja jää se oikea elämä elämättä. Tämä on hyvä paikka selvitellä ajatuksiaan ja tuntoja anonyymisti ihmisten kanssa joilla samoja ongelmia,mutta tuskin ketju koskaan vastaa aitoja,oikeita ihmissuhteita,joihin varmaan jokaisella on pyrkimys.

Käyttäjä Nymphalis Antiopa kirjoittanut 16.08.2017 klo 17:41

Toivon sydämestäni että Dahliakukalla on asiat hyvin ja on vain omasta toiveestaan poistunut.
Itsekin olen pitänyt taukoa eikä minulla ole mitään ongelmaa ollut pysytellä pois, päinvastoin.
Se vaan kun pitkään on täällä ollut yhteyksissä jonkun kanssa, niin kun käy noin ettei ole jälkeäkään hänestä saa huolestumaan.
Harmi että kesä alkaa hiipua. Tänään on ollut tosin vielä ihan mukava vaikkakin pilvinen sää.

Käyttäjä Tammyka kirjoittanut 17.08.2017 klo 08:49

Olen itse löytänyt tämän kanavan melko hiljattain ja tuntuu kyllä,että monet ovat tuttuja pitkältä ajalta ja käyvät omaa keskusteluaan,johon on vaikea päästä mukaan,varsinkin jos mielipide jostakin asiasta on vähänkin poikkeava. Paljon on ihmisillä asioita,jotka satuttavat ja omat ongelmat tuntuvat usein vähäisiltäkin. On kuitenkin hyvä,että tällainen kanava on olemassa. Vaikka toisten ihmisten tukeminen on etualalla ja tärkeintä olisi hyvä saada myös todellista keskustelua aikaan siitäkin huolimatta,että mielipiteet menevät ristiinkin.

Käyttäjä Nymphalis Antiopa kirjoittanut 17.08.2017 klo 12:15

Itse täällä joka tapauksessa pitää pärjätä.
Ja mitä muiden mielipiteillä on väliäkään.
Olen pettynyt niin monta kertaa auttaviin tahoihin että se palkki on täynnä eikä jaksa enää pettyä.
Jokainen auttava taho kuitenkin on ammatikseen auttava, eikä se ole sama kuin sellainen joka kokee asiat itse. Tässä kohtaa olen viihtynyt keskusteluryhmien Mieli Maassa-chateissa.
Parhaillaan on menossa kriisi mutta kelle kertoisin? Ei ole ketään eikä mitään. Ihminen voi olla täysin oman onnensa varassa henkisesti.