Aikuisen elämää

3 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4596
Käyttäjä ketkuli aloittanut aikaan 14.12.2017 klo 21:31 kohteessa Aikuisen elämää

Hello. Huomenna suuntaan verikokeisiin koska väsymys ja laihtuminen huolestuttavat mua. Itseni tuntien on varmaan fyysisesti kaikki oikein ja sitten ihmetellään et mistä johtuu.. ja sitten tiijän että oon henkisesti sekaisin ja se ei näy ulospäin ja lääkäri kurtistaa kulmiaan. Ahistaa. Ekaa kertaa kahteen vuoteen oon joutunut turvautumaan Opamoxiin vaikka lääkkeitä…

Käyttäjä minäitse89 aloittanut aikaan 10.11.2017 klo 10:43 kohteessa Aikuisen elämää

Kauhea ahdistus ja kuolemanpelko vaivaa. Tuntuu etten pysty rentoutumaan. Haluaisin elää vanhaksi ja nauttia elämästä, mutta välillä tuntuu etten jaksa enää.😯🗯️ En tiedä mitä tehdä tämän ahdistuksen kanssa. Se on niin valtavaa. Se murskaa minut alleen. Haluaisin vain vaipua johonkin horrokseen. Ettei tarvitsisi tuntea kipuja eikä ahdistusta eikä näkisi minkään…

Käyttäjä Sehuonoäiti aloittanut aikaan 30.11.2017 klo 19:59 kohteessa Aikuisen elämää

En tiedä mistä aloittaa… Tytär 14 v. on sairastunut vaikeaan masennukseen (johon liittyy itseetuhoisuutta) ja yleistyneeseen ahdistushäiriöön (johon liittyy paniikkihäiriö, OCD ja pelkotilat) pikku hiljaa tämän vuoden aikana ja nyt ollaan saavutettu pohja. Olen itse ihan loppu. Masennuslääkitys on aloitettu viime viikolla ja itsetuhoisuus on nyt huipussaan. Tytär ei tiedä,…

Käyttäjä Kata_K (Työntekijä) (MIELI Kriisikeskus Helsinki) aloittanut aikaan 01.09.2017 klo 14:03 kohteessa Aikuisen elämää

Lappilainen, onko sinulla kerrottavaa tai kysyttävää kilpirauhassairauksista? Haluatko vertaistukea? Syksyllä 2017 sinulla on mahdollisuus osallistua keskusteluun muiden kilpirauhaspotilaiden tai heidän läheistensä kanssa Kilpparichatissa. Chat on joka kuukauden toisena keskiviikkona klo 17.30-19.00. Chat päivät ovat: 13.9., 11.10., 8.11. ja 13.12.2017. Laita nämä muistiin! Mikäli toiminnalle on selkeää tarvetta ja kiinnostuneisuutta, niin…

Käyttäjä juhanit2 aloittanut aikaan 11.12.2017 klo 12:26 kohteessa Aikuisen elämää

Hei, Onko kenelläkään muulla ollut depersonalisaatio häiriötä. Itse kärsinyt siitä teini-iästä lähtien jeli kohta 30 vuotta. Välillä se on ollut helpompaa, mutta nyt jo pari vuotta lähes päivittäistä. Laitetkaa kokemuksia yms.

Käyttäjä juro50 aloittanut aikaan 12.04.2015 klo 18:26 kohteessa Aikuisen elämää

Hei kaikille Kirjoitan tänne liikunnan hyödyllisyydestä ja haitoista Mietin olenko koukussa liikuntaan koska on lähes pakonomainen tarve lähteä lenkille lähes päivittäin.Eilenä tein aamusta muutaman tunnin pyörälenkin jonka jälkeen olin fyysisesti aivan puhki.Toisaalta aivot erittivät endorfiineja elikä liikunnan tuottamaa hyvän olon hormoonia,niin henkinen olo oli erinomainen . Sama toistui tänä aamuna…

Käyttäjä cheeta aloittanut aikaan 09.12.2017 klo 13:44 kohteessa Aikuisen elämää

Yksin ollessa/ valveilla pyöriessä yöllä mieli alkaa vaeltamaan ihan oudoissa asioissa kuten et minkälainen olo mulla on ollu esim. 2 vuotta sitten kun asuin muualla. Tai joku tarkka päivä tulee mieleen jonkun ihmisen sanomisesta/ilmeestä mitä oon jääny miettimään et onko jotenkin ivallinen mua kohtaan.oon tosi ahdistunu ja masentunu ollu pidemmän…

Käyttäjä cheeta aloittanut aikaan 08.12.2017 klo 15:20 kohteessa Aikuisen elämää

Oon nyt vuoden ajan ollu tosi masentunut ja ahdistunut. Just alko terapia mut terapeutti tuntuu laiskalta ja ettei yhtään ymmärrä mun sekavaa ja pahaa oloa. Ehdottaa vaan et pitää kotoa lähteä mut milläs v*tulla sitä lähteä mihinkään kun on niin turta,sekava,hälläväliä olo.pyörryttää väsyttää ja ruokakin pitää pakolla syödä et ei…

Käyttäjä minäitse89 aloittanut aikaan 03.12.2017 klo 16:13 kohteessa Aikuisen elämää

Oletteko huomanneet että opiskelu vaikuttaa negatiivisesti mielenterveyteen? Ainakin mulla on näin, tuntuu että flippaa päässä jos liikaa syvennyn opiskeluun. Juuri sen takia mulla on jäänyt niin monta opiskelua kesken. Oikeesti tuntuu välillä että mitä enemmän teen noita opiskelu tehtäviä, niin sitä enemmän mun psyyke hajoaa. Mitäköhän mun kannattais tehdä? Lopettaa…

Käyttäjä sellainen aloittanut aikaan 06.12.2017 klo 09:47 kohteessa Aikuisen elämää

Moi Olen keski-ikäinen nainen. Nyt olen käynyt psykologin tutkimuksissa ja vielä ne on kesken. Mulla on ennestään diagnoosina riippuvainen persoonallisuus ja yksi lääkäri halusi tarkentaa diagnoosia ja lähetti mut sen vuoksi tutkimuksiin. Suurimmaksi osaksi tapaamiset psykologin kanssa ovat olleet haastattelua, vähemmän testitehtäviä. Vaikuttaa siltä, että olen saamassa vain lisää persoonallisuushäiriödiagnooseja…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: