miten selviän

miten selviän

Käyttäjä why aloittanut aikaan 29.06.2006 klo 15:08 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä why kirjoittanut 29.06.2006 klo 15:08

Takanani on nyt lähes vuoden kestänyt avoliitto.Muutimme yhteen pikaisesti,parikuukautta seurustelun alkamisesta,kun asiat vain tuntuivat loksahtavan kohdalleen.Tiesin että ex-avoni oli työnarkomaani,samaa vikaa minussakin mutta en antanut asian häiritä.Pommeja alkoi pudota tasaiseen tahtiin piakkoin yhteen muuttamisesta:Työmäärät vaan kasvoivat,yhteistä aikaa tuntui lopulta olevan vain keskellä yötä tunnin verran.Parisen kuukautta sitten hän yks kaks ilmoitti ostaneensa asunnon ex-kotiseudultaan,50km paikasta,jossa yhdessä ensin asuimme.TYömatkani vaikeutui ja pidentyi huomattavasti ja se alkoi näkyä parisuuhteen jämässämmekin.Yhteistä aikaa ei enää ollut,ellen itse saanut sitä järjestettyä oman työni ksutannuksella.
Juhannuksena tietysti viinan voimalla(kin) keräsimme itsemme kasaan ja päätimme liittomme ystävinä.☹️
Putosin täysin tyhjän päälle.Jäin ilman asuntoa paikkakunnalle,jota en koskaan tuntenut kodikseni.Tilapäismajan sain hetkeksi isäni luota,juuri nyt on tunne etten jaksa yhtään mitään.Nukun täysin lääkkeiden varassa ja luotto ihmisiin tuntuu olevan ihan hukassa.Minulla on äärettömän sekavat tunteet ex-miestäni kohtaan,päälimmäisenä vain kova,kova ikävä.Vaikka en oikeastaan tiedä mitä todella ikävöin.Mitä ihmettä minä teen?😭

Käyttäjä Petetty -61 kirjoittanut 03.07.2006 klo 23:21

Voimia sinulle!

Lue näitä viestejä, meitä on paljon - et ole
yksin!

Hae apua terveyskeskuksesta, jos et jaksa - he
ovat siellä sinua varten.

Käyttäjä Ella-Lotta kirjoittanut 17.07.2006 klo 11:45

Hei

Jos putoat ihan kokonaan hae ammattiapua ajoissa esim mobile kriisikeskusksista, tk sta jne jos itse jaksat "auttaa" itseäsi harrasta liikuntaa, soita vanhoille ystäville, kummille, koulukaverille jne.. Lähde matkalle. Erosta johtuva suru työ on tehtävä pikkuhiljaa ei kukaan (en itse ainakaan) jaksa tehdä "urakalla". Liikkuminen oikeasti auttaa uni tulee paremmin jne.. Voimia sulle

Käyttäjä Joneka kirjoittanut 20.07.2006 klo 15:15

Voitha aina haeka asuntoa sieltä mistä lähsit tai missä haluat asua.
ja varmasti sinulla on ikävä! 🙂 Ja miski ei saisi olla. Käyt varmasti vielä kaikki tunneskaalat läpi. Siksipä minusta sinun pitäisi pysyä erossa nyt ex-miehestäsi ja saada ensin omat ajatuksesi kasaan ja käydyksi läpi.

Ja kuten jo aiemmin on tullut esille niin hae iheessä ammattiapua, älä odota liian pitkää. Ja sosiaalitoimistoista saa asuntoapuakin varmasti.

Toivottavasti pärjäät! 🙂🌻