Parisuhde, koti ja perhe

1 päivä sitten

Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.

Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhde, koti ja perhe aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 3776

Erossa

12
Käyttäjä arik aloittanut aikaan 31.07.2006 klo 16:19 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Tervehdys vaan kaikille kirjoitan tänne ekaa kertaa kun tuntuu siltä että pitää jonnekkin sanoa sanottavansa eli minulle iski avioero päälle 2 kk sitten ja olen sen jälkeen kärsinyt jokaista sekunttia kun teimme päätöksen erota.Tiedän etten ollut mikään ihanne aviomies tai unelmien prinssi joka saapuu valkealla ratsulla mutta olin mitä olin.Exäni…

Käyttäjä rikottu lapsuu aloittanut aikaan 18.12.2006 klo 11:41 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

😝😯🗯️Hei! Vihdoin uskaltauduin kirjoittamaan tänne ja toivoisin apua suhteemme umpikujassa. Mieheni on minua 10 vuotta vanhempi ja yhteisiä lapsia meillä on kaksi. Suhteemme ongelmia on se, ettei meillä pystytä keskutelemaan mistään ikävistä asioista. Keskustelu loppuu siihen, että mies ilmoittaa, etten voi vaatia häntä keskustelemaan tai hän ei vain halua nyt…

Käyttäjä ruuth aloittanut aikaan 26.12.2006 klo 00:54 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Aiemmin syksyllä kerroin miehestäni joka ei viihdy perheensä kanssa ja on alkoholisti. Katoamiset olivat satunnaisia muutamasta päivästä viikkoon. Yleensä hän selitti ne ryyppyreissuina. Nyt on mieleeni kuitenkin tulleet muut vaihtoehdot, sillä mies häipyy päivän kaksi kotona oltuaan ja pitää puhelintaan äänettömällä, sekä kotona ollessaan kiinni, piilossa tai taskussa koko ajan.…

Käyttäjä arik aloittanut aikaan 16.12.2006 klo 19:41 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Tervehdys kaikille,aattelin kysellä mielipidettä miten viettää joulua joka on yleensä ollut perhe juhla ja minulla on avioero takana,luultavasti vietän joulun yksin ja vietänkin kun en osaa pitää tunteitani kurissa kun aina kun nään lapseni niin alan itkeä koska ero on minulle ollut todella kova paikka,vaikka olenkin mies.

Käyttäjä vkl aloittanut aikaan 13.12.2006 klo 14:39 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei! Olen ollut yhdessä mieheni kanssa vuodesta-88.Meillä on kolme lasta murrosiässä. Tällä hetkellä meillä on kaikki päin…Mieheni on juonut viikonloppuisin sammumiseen asti kotona. Lapset ovat tuoneet asian esille ja ovat kyllästyneet tähän. Aikaisemmin viivi vuotta sitten mieheni yritti aseella itsemurhaa pakottaen minut katsomaan. Sain karattua asunnosta ja soitettua poliisit.Tästä hän…

Käyttäjä Mötki aloittanut aikaan 15.12.2006 klo 16:40 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen itse alle kolmenkymmenen,vielä. Mieheni on 17v vanhempi elämän katkeroittama kokopäiväinen alkoholisti. Itse en juo juuri nimeksikään. Seurustelumme on kestänyt jo 10kk. Kuvioihimme on kuulunut hänen alakoulu ikäiset lapset viikonloppuisin. Heidän vuokseen tunnun vain pysyvän kuvioissa. En halua pettä heidän luottamusta itseeni. Joo, olen kai kiintynyt heihin. Mitä tulee tunteisiin…

Käyttäjä männynkäpy aloittanut aikaan 18.11.2006 klo 22:54 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olemme uusioperhe avioliitto on kestänyt 12 vuotta. Minulle tämä on kolmas pitempi parisuhde, vaimolle toinen. Minulla on 2 lasta aiemmasta liitosta jotka kumpikaan asu tässä pesässä vaan heillä on jo omat perheensä. Vaimollani on kaksi lasta aiemmasta liitosta joista nuorempi 18v tyttö asuu meidän pesäsämme. Tästä parisuhteesta on syntynyt tyttö…

Käyttäjä kvinna aloittanut aikaan 18.12.2006 klo 10:47 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Apua: Miehelläni on ollut puhelin suhde itselleni tuntemattomaan naiseen jo kaksi kuukautta, hän väittää että he vain juttelevat ja haluaisin uskoa sen.Mutta kun hän soittelee naiselle päivittäin ja viikoloppuisin en usko että kyseessä on pelkkä kaveri. Meillä meni viime viikko todella hyvin ,elimme normaalia perhe elämää,tuntui kuin kaikki olisi menossa…

Käyttäjä Luutu aloittanut aikaan 27.10.2006 klo 16:42 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen kirjottanut tänne ennenkin, ja toivon,että tämä kerta on se,mikä määrittelee mun parisuhteen loppumisen. En tosiaan enää jaksa,me molemmat ollaan jo sitä mieltä että vaan tapellaan. Kumpikaan ei nää toisen väsymystä,ei toisen ahdistusta,pahaa mieltä,vaan oma paha mieli ja kiukku ja raivo on päällä. Tapellaan kaikesta,rahasta,autosta,koirien hoidosta,siivouksesta,seksistä,työkavereista,harrastuksista,musiikista,tv-ohjelmista you name it- we…

Käyttäjä kypsynyt aloittanut aikaan 07.12.2006 klo 10:23 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen täällä sivustoilla uusi ja lueskellut noita tekstejänne. Monet niistä puhuttelevat minua ja moneen olisi tehnyt mieli ottaa kantaakin, rohkeus sekaantua vain puuttui. Siksipä aloitan tässä kuvailemalla omia kokemuksia. Noita persoonallisuushäriöisiä(alistavia, pahoinpiteleviä, hyväksikäyttäjiä ym.) henkilöitä on kuulunut elämääni aika-ajoin useita. Lapsuudessa oma äiti , n. parikymppisenä silloinen työnantaja, exmies, oma…

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: