Miten päästä oravanpyörästä?!

Miten päästä oravanpyörästä?!

Käyttäjä laurentti aloittanut aikaan 05.02.2007 klo 11:55 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä laurentti kirjoittanut 05.02.2007 klo 11:55

Hei!

Olen uusi täällä…Silti toivoisin löytäväni keinoja tilanteeseeni ja tukea myös.

Elän avoliitossa ja minulla on heikko itsetunto. En voi sietää ulkokuortani juuri lainkaan, itseinho lisääntyi tyttäreni syntymän myötä, sillä raskaus jäi näkyviin..Eli painoa on edelleen n.15kg ylimääräistä. Minuun sattuu, kun mieheni katselee muita (tuntuu etten kelpaa ja riitä hänelle, että kaikki muut ovat kauniimpia kuin minä)ja suhteemme kärsii siitä. Hän kylläkin sanoo, että riitän ja olen ainut hänen elämässään. Tilannetta ei helpota lainkaan se, että mieheni on valehdellut paljon suhteemme aikana ja pettänyt monia lupauksia. En enää luota kovinkaan paljoa häneen ja se johtaakin siihen, että olen epävarma myös hänen uskollisuudestaan. Hän on melko kiivas luonteinen ja aggressiivinenkin toisinaan (välillä hänen käytöksen ja sanansa antavat ymmärtää,ettei hänellä ole aivan puhtaat jauhot pussissa)! Ja kaikki tämä vain ruokkii heikkoa itsetuntoani. 😭

Rakastan seuraelämää (tapailla ystäviä ja käydä kaupungilla..sukulaisissa ym.) mutten ole pitkään aikaan enää tehnyt sitä, sillä joka kerta saan sen käsityksen,että mieheni on siellä vain katselemassa muita naisia ja pitämässä heille seuraa (minun kanssaan hän ei kuulemma osaa keskustella🙄). Menee maku koko käynnistä, sillä emme missään liiku perheenä..vaan mieheni ns. yksin ja minä tyttäreni kanssa. Kaipaan ihmisiä ja seuraa, ystäviä..mutta…☹️

Miten siis voisin saada itsetuntoani kohotettua ja päästyä tästä tilanteesta eroon, ettei jokainen päiväni menisi surressa huonoa itseäni?!😯🗯️ Voimani loppuvat tyystin, ja tahtoisin antaa kaikkeni tyttärellemme ja nauttia jokaisesta päivästä hänen kanssaan, mutten meinaa jaksaa…😞

Toivon, että joku edes sai tolkun häivää tästä tekstistä…jos on epäselviä kohtia..kysykää, koitan selostaa uudemman kerran. Toivon myöskin, että löytäisin jonkun joka osaisi edes hieman valottaa mitä voisin tehdä..ja jos vaikka kanssasisaria löytyisi?!? Olisi ihanaa saada jakaa asioita!!

Talvisia päiviä ja voimia jokaiselle!! 🙂🌻