Parisuhde, koti ja perhe

14 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.

Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhde, koti ja perhe aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 3776
Käyttäjä Anu31 aloittanut aikaan 05.10.2007 klo 14:18 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Onko muilla samoja kokemuksia, että olette avioliitossa mutta mies ei ota vastuuta lapsen hoidosta. 😑❓ Tekee vaan töitä ja harrastaa omia harrastuksiaan. ei ota osaa kotitöihin koska ne kuuluu minulle kun olen lapsen kanssa kotona.😯🗯️ Pitäs siivota, pestä pyykkiä , huoletia kodista ja lapsesta 5 kk. 🤔 Jos joutuu omia…

Käyttäjä Tutana aloittanut aikaan 06.10.2007 klo 18:10 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Elämä tuntuu niin repalaiselta, etten oikein osaa sitä tähänkään jäsennellä. Vatsassa velloo harmaa kivikova möykky. Onko se aina ollut siellä? Yritin etsiä onnellisia jaksoja elämästäni, niitä löytämättä. Tai ehkäpä onni oli väärä sana..turvallisia elämänjaksoja. Sama tulos. Kulissit kunnossa, olleet aina. Omien raamieni sisällä täysi myrsky, olo kuin hukkumassa olevalla. Hyvin…

Käyttäjä kevät 2007 aloittanut aikaan 13.04.2007 klo 18:01 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei, olen aivan uusi kirjoittaja ja etsin vertaistukea. Olen joutunut varhaislapsuudessa useamman vuoden ajan seksuaalisesti hyväksikäytetyksi todella julmalla tavalla. Olen ollut myöskin koulukiusattu, sitäkin jatkui useamman vuoden. Kiusaaminen oli käsittämättömän sairasta, varsinkin kun kyseessä olivat tytöt ja luokkatovereita. He mm. uhkailivat partakoneen terillä ja jopa kerran kuristivat köydellä, aiheuttaen minulle,…

Käyttäjä Emmaliini aloittanut aikaan 06.09.2007 klo 19:42 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Mitäköhän sitä tänne osaisi kirjoittaa ja kertoa tilanteesta. Olen eronnut miehestäni noin puolitoista vuotta sitten. Kohta vuoden olen asunut omassa asunnossa. Ja yhtä kauan olemme tätä juttua veivanneet. Yritetään taas ja sitten siitä ei kuitenkaan mitä tule. Alunperin ero oli mieheni tahto, joka tuli minulle aivan yllätyksenä. Yhtäkkiä ei enää…

Käyttäjä Mallow aloittanut aikaan 13.06.2007 klo 18:58 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

😯🗯️ Olen kertonut itsestäni jo muissakin viestiketjuissa, yhdessä melko kattavastikin, mutta haluan nyt aloittaa kokonaan uuden ketjun. Olen niin väsynyt, kyllästynyt, tympääntynyt ja suuttunut parisuhteeseeni, että etsin vain keinoja lähteä siitä pois. Parisuhteeni on melko pitkäaikainen, sillä aloimme seurustella ensimmäistä kertaa jo 16-vuotiaina (olen nyt 23 vuotta). Silloin suhteemme kesti…

Käyttäjä Yrttimaaria aloittanut aikaan 04.09.2007 klo 20:06 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Edelleen kiusaan lukijoita; eikö siis kenelläkään ole tällaista nuorta, joka sairastaa eroahdistusta tai muuten arjen tietämystä ko. häiriöstä? Itse asiassa, sehän on silloin hyvä 🙂! Meidän perhe jää siis edelleen etsi mään kohtalotovereita, kun tietäisi vaan mistä. Huomenna on perhetapaaminen polilla, jossa on tarkoitus miettiä tämän syksyn tilannetta ja järjestelyjä,…

Käyttäjä eijaksa aloittanut aikaan 25.08.2007 klo 21:32 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olemme työelämässä hyvin pärjäävä lapseton 40 + pariskunta. Molemmilla on hyvät työpaikat ja rahasta ei tee tiukkaan, mutta siinäpä se siiten onkin. Mieheni juo. Nyt päätellään juuri kesälomaa – torstaina koittaa paluu töihin. Minä sitten olen yksin ja odotan, koska koittaisi taas se parempi hetki ja miehelläni olisi aikaa minullekin.…

Käyttäjä yxin aloittanut aikaan 02.09.2007 klo 14:46 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Tästä aiheesta on hiukan rankemmallakin otsikolla ollut puhetta jossain aiemmin, mutta halusin nostaa keskustelun uudelleen pinnalle. Kyselisin ihan yleisellä tasolla, onko narsistin tai jopa luonnehäiriöisen harkittua käytöstä sekin, että hän voi olla aika hirviö, mutta toisina aikoina liian nöyrä ja alistuva? Ja tuo nöyryys ei tunnu millään tavalla teeskentelyltä. Tarkoitan…

Käyttäjä Nesu aloittanut aikaan 02.10.2007 klo 13:40 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen elänyt parisuhteessa 4-vuotta,olen mieheni ensimmäinen seksielämässä kuin seurustelussakin. Minua pelottaa että hän jonain päivänä joko pettää/jättää minut koska haluaa kokeilla muita?! en ole mustasukkainen tai vainoharhainen.meillä menee ihan hyvin,ollaan juteltu viimeaikoina paljon ja ollaan molemmat saatu kysymyksillemme vastausta,mutta mietin että onko kellään muulla kokemuksia aiheesta?että mitä pitäisi tehdä?🙂

Käyttäjä sirpukka2 aloittanut aikaan 01.10.2007 klo 17:15 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Kuka on osannut käsitellä pettävää miestä? Mies on pettänyt sekä fyysisesti, että henkisesti. Tuo henkinen pettäminen sattuu vaan enemmän. Olen uhkauksella lähteä, jos leikit jatkuvat vielä, saanut hänet jättämään nämä fyysiset suhteet, mutta puhelin yhteydet ovat säilyneet tähän yhteen naiseen koko ajan. Onko kokemuksia? Mikä auttaa? Olenko välittämättä koko paskasta?…

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: