Parisuhde, koti ja perhe

23 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.

Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhde, koti ja perhe aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 3776
Käyttäjä Kristina^ aloittanut aikaan 01.03.2008 klo 22:46 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Mistähän aloittaisi. Olimme suht onnellisessa suhteessa vajaat 8 vuotta ja kuukausi ennen 4,5-vuotishääpäivää mies ilmoitti haluavansa eron ja löytäneen uuden. Yksinhuoltaja-äidin joka itsekin oli vasta eronnut. Mikäs siinä, kotona oli ihan kaikkea tarjolla mitä mies tarvitsee mutta se ei riittänyt. Mies oli ja on aina ollut tyypillinen mies joka ei…

Käyttäjä Helistin aloittanut aikaan 18.02.2008 klo 18:03 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Kertokaa kokemuksesta… Mitä oireita teillä oli ennen kuin teille diagnosoitiin masennus?

Käyttäjä vilijonkka aloittanut aikaan 26.02.2008 klo 03:51 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Terveisiä yövuorosta! Löysin nämä sivut viime yönä ja tänään sain kirjoitusoikeuden. Olen yrittänyt etsiä tälläistä osoitetta mistä voisi saada tukea. Tarinani on tämä: Erosin edellis kesänä rankasta parisuhteesta, joka päättyi todella ikävästi. Koin rankan hylkäämisen kokemuksen ex-avomieheltäni ja asioita ei mitenkään sillon käsitelty. Tästä 5 kk:n kuluttua löysin ihanan, täysin…

Käyttäjä Luutu aloittanut aikaan 28.02.2008 klo 12:02 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei, tästä onkin aikaa kun viimeksi kirjoitin. Nyt on elämäntilanne muuttunut entisestä seesteisempään ja tapasin ihanan miehen keväällä. Nyt olemme muuttaneet yhteen ja miestä alkoi juuri ennen muuttoa pelottaa kovasti yhteiselo.. häntä kuulemma pelottaa yhdessä asuminen, ja siinä se että osaako ja pystyykö hän asumaan kanssani,kun ei ole koskaan asunut…

Käyttäjä Sonja-Julia aloittanut aikaan 17.01.2008 klo 22:55 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei! Onko muita?

Käyttäjä Vain elämää aloittanut aikaan 16.02.2008 klo 22:14 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Tätä perhehelvettiä on nyt kestänyt liian kauan. Asumme yhdessä muuta yhteistä ei sitten enää olekkaan. Mies viettää vapaa aikansa joko nukkuen, tv ääressä tai nettissä. Mitkään kotityöt ei kiinnosta. Arg………….. olen niin raivoa täynnä kertokaa kohtalotoverit mistä ihmeestä saan sen voiman tästä suhteesta lähtemiseen. Olen motissa kotiimme en uskalla lähteä…

Käyttäjä sormunen aloittanut aikaan 02.12.2007 klo 19:26 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Moi, ihmettelen, enkä osaa tehdä sitä enää yksin. Puolisoni on sairastanut keskivaikeaa masennusta jo useamman vuoden. Kaikki ainekset selviytyä olisi: terapiaa, lääkkeet, läheisiä ihmisiä. Viina vie kuitenkin ihmistä jolla on ltakana lapsuudessa koettu vanhempien riitaisia avioero, tiukka uskonnollinen tausta. Myöhemmin oma avioero epäreilun puolison toimesta ja oman minän rakentaminen aikuisena…

Käyttäjä Sasaki aloittanut aikaan 04.12.2007 klo 09:15 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Suurin huolenaiheeni ovat lapset, siis omat. Kaksi ala-aste ikäistä poikaa. Tuntuu että omat ongelmani vievät kaikki voimani ja en enää jaksa tai muista lasten asioita. ja mietin kokoajan että miten lapset selviytyvät äidin kanssa joka sairastaa kaksisuuntaista. Tai ei ne oikein selviäkkään. Molemmilla lapsilla on ongelmansa. Olisiko ongelmat sittenkin jos…

Käyttäjä Sylvi aloittanut aikaan 11.02.2008 klo 19:24 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Minä olen nyt pudonnut kovaa ja korkealta. Olen ollut saman miehen kanssa 28 vuotta yhdessä ja nyt viikko sitten hän jätti minut toistamiseen. Yhdeksän vuotta sitten hän jätti minut toisen naisen vuoksi. Kertoi yksi päivä että hänellä on toinen nainen ja pakkasi saman tien vaatetta mukaan ja muutti tämän luokse.…

Käyttäjä hurmala aloittanut aikaan 17.02.2008 klo 21:26 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen käynyt nyt jonkin aikaa terapiassa post traumaattisen stressin ja vaikean masennuksen hoidossa ja viime kerralla psykiatri sitten yllätti minut sanomalla, että mulla on tunneongelmia enkä pysty tuntemaan vihaa. En ollut ajatellut sitä aiemmin, mutta tunnistin sen kyllä kun hän puhui siitä. Olen lapsuudessani kärsinyt insestistä ja väkivallasta, enkä ole…

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: