Parisuhde, koti ja perhe
Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.
Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit
Parisuhde, koti ja perhe
Parisuhde, koti ja perhe aiheet
Kaikki aihealueet
Hei!
2Täällä on myös yksinäinen äiti,tosi paljon oon yksin kotona lasten kanssa.Mullaon 5v2v ja 8kk ikäinen vauva.Minkä ikäsiä äitejä täällä on ja mistäpäin olette?
Hei kaikille, Olen selaillut viestiketjuja ja huomannut kuinka monella on samantyyppistä ongelmaa kuin itselläni, mutta päätin silti kirjoittaa omat asiani tänne ja pyytää mielipiteitä, koska jokaisen tarina on kuitenkin erilainen loppupeleissä. Eli mitään ihmeellistä ja suurta ei tämä tule olemaan verrattuna muihin, joten toivon, että silti jaksatte lukea ja valaa…
Hei, Sain tunnukset tänään eli olen uusi täällä. En oikein tiedä mistä aloittaisin. 😑❓ Olemme kolmihenkinen perhe 🙂. Mieheni teki rikoksen ja pian hän on oikeuden edessä vastaamassa teostaan 😞. Häpeä painaa minun niinkuin hänenkin mieltään mutta minä en miellä voivani puhua asiasta kenellekään tutulle. Pelkään tulevani itse syrjityksi asiasta…
En koskaan ajatellut, että minulle voisi käydä näin. Muistan vieläkin sen ensimmäisen kerran, kun poikaystäväni löi minua. Itkin ja tärisin, koko asia pysäytti minut pitkäksi aikaa. Toivuin, tai toivuimme siitä yhdessä, jatkettiin suhdetta. Mutta sanotaanhan, että kun mies lyö kerran, lyö hän toistekin. Niinhän siinä sitten kävikin; lyömistä, potkimista, kuristamista.…
Elämältä on pohja pudonnut. Mies pettänyt pitkään, asia paljastui ja nyt olen ihan eksyksissä, miten tästä eteenpäin. Lapsia on. Kertokaa mulle omista kokemuksistanne. Kannattaako edes yrittää mitään yhteistä? Miten lapset kestävät mahdollisen eron? Miten päästä eroon tästä vihasta ja pahasta olosta?
Mistähän aloittaisi. Olimme suht onnellisessa suhteessa vajaat 8 vuotta ja kuukausi ennen 4,5-vuotishääpäivää mies ilmoitti haluavansa eron ja löytäneen uuden. Yksinhuoltaja-äidin joka itsekin oli vasta eronnut. Mikäs siinä, kotona oli ihan kaikkea tarjolla mitä mies tarvitsee mutta se ei riittänyt. Mies oli ja on aina ollut tyypillinen mies joka ei…
Terveisiä yövuorosta! Löysin nämä sivut viime yönä ja tänään sain kirjoitusoikeuden. Olen yrittänyt etsiä tälläistä osoitetta mistä voisi saada tukea. Tarinani on tämä: Erosin edellis kesänä rankasta parisuhteesta, joka päättyi todella ikävästi. Koin rankan hylkäämisen kokemuksen ex-avomieheltäni ja asioita ei mitenkään sillon käsitelty. Tästä 5 kk:n kuluttua löysin ihanan, täysin…
Hei, tästä onkin aikaa kun viimeksi kirjoitin. Nyt on elämäntilanne muuttunut entisestä seesteisempään ja tapasin ihanan miehen keväällä. Nyt olemme muuttaneet yhteen ja miestä alkoi juuri ennen muuttoa pelottaa kovasti yhteiselo.. häntä kuulemma pelottaa yhdessä asuminen, ja siinä se että osaako ja pystyykö hän asumaan kanssani,kun ei ole koskaan asunut…