Mieheni etsii naisseuraa!!

Mieheni etsii naisseuraa!!

Käyttäjä Vain elämää aloittanut aikaan 09.04.2008 klo 15:35 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä Vain elämää kirjoittanut 09.04.2008 klo 15:35

Olemme olleet kimpassa kohta 9 vuotta vaikeassa suhteessa mutta aina vain jatkaneet yhteistä eloa.

Täällä kirjoittelin talvella kun mies pahoinpiteli minut rankkaa alkoholinkäyttöä jne.

Mutta nyt mies istuu kaiket vapaa ajat netissä pari kertaa on jäänyt kiinni mesessä kirjoittelusta naisten kanssa viimeinen viime perjantaina. Ukko kännissä yöllä 3 keskustelua naisen kanssa mesessä kun minä paikalle niin käskettiin häipyä etten nää mitä kirjoittelee?? No ei tässä kaikki.
Olen vähän tyhmä lukenut hänen kännykkänsä siellä moneltakin naiselta monenlaista juttua. Nyt löysin taas lehti-ilmoituksen leikattuna jossa nainen etsii hänen ikäistään miestä tämäkin siis tallennettu ja ilmeisesti myös vastattu.

Ja tälläisia on vuosien aikana ollut vaikka miten mutta nyt hän alkaa jäädä kiinni kieltää tietysti kaiken minä vain kuvittelen kaikenlaista hän ei ole pettänyt rakastaa minua jne.

Lauantaina tehtiin kaverin kanssa pikkujekku miehelle tuntemattomasta numerosta lähetimme hänelle viestin ja kerroimme tavanneemme laivalla kiittelimme tansseista ja ehdotimme tapaamista.
Mies suostui lähti sopimaamme treffipaikkaan samana iltana tietämättä minkälaisen naisen kanssa oli treffeille menossa??

Käväisimme paikalla katsastamassa tilanteen hän tosiaan kävi ”treffipaikassa” ja eihän sieltä tietysti ketään löytynyt niin nöyränä poikana kotiin.

Kysäisin seuraavana päivänä missä olit eilen? Kertoi olleensa eri paikkakunnalla missä treffit olivat… kysäisin kerro nyt rehellisesti vielä kerran rehelliseti missä olit
sama tarina taas siis täyttä valetta.. no kerroin tietäväni että missä hän todellisuudessa oli.. taas kielteinen ivaava vastaus– en todellakaan.
No sanoin minulta ne viestit oli kerroin sanasta sanaan viestien sisällön.
Ei tainnut vieläkään uskoa.
Puheyhteys hävisi siihen.. mutta löysin itsestäni niin paljon voimia soitin välittäjän paikalle arvioimaan talomme ja tästä tämä etenee kohti loppua.

Tässä oli vain erittäin lyhyesti mitä on ollut.. itse en ole toiminut oikein reilusti
mutta on vain jollakin konstilla pitänyt saada vastauksia epäilyksiini hänen touhuistaan
ja onha niitä tässä nyt tullut aikalailla.

Kertokaa hyvät ystävät miksi hän toimii näin meillä on ollut vaikeaa.. hän hakee koko ajan jotakin tai jopa joitakin naisia tuntuu kuin olisi joku pakonomainen tarve löytää joku?
Saako hän tästä jotakin nautintoa?? Sairaanloista jo minusta.
Mitä hänen päässään liikkuu? Minulle puhuu edessä päin toista ja tekee selän takana tekee toista.
Kaiken kieltää vaikka jää kiinni.
Kysytte mikset itse et ole jo lähtenyt.. niinpä vielä tunteita kaiken tämän jälkeen.
Miksi ihmeessä tämä mies tekee tämän kaiken minulle???????
Yritän kysyä häneltä miksi mutta kun kieltää niin en saa vastaustakaan.

Käyttäjä mimosa kirjoittanut 09.04.2008 klo 21:09

tuo on aivan kun meidän tarina,minulla kävi nyt kanssa mielessä että laittaisin tuntemattomasta numerosta viestin miehelleni,että saisin varman todistuksen,vaikka niitä ollut jo riittämiin☹️ 3v sitten hän etsi koko ajan seuraa,seksi seuraa...väittää ettei mitään ikinä tapahtunut.nyt ei enää niin paljon.meillä pieni poika,joka vaikeuttaa eroa.oikeasti.mihin sitä joutunutkin.

Käyttäjä Ahdistunutelämä kirjoittanut 11.04.2008 klo 00:16

Surullinen tilanne. Tiedän että on turhaa sanoa että jätä se mies mutta sen sanon että sinä päivänä kun olet päässyt miehestä eroon ja yli, mietit taaksepäin ja ajattelet miten saatoit olla niin hölmö että kestit sitä paskaa