Likapyykki pestään kotona

Likapyykki pestään kotona

Käyttäjä Drucilla aloittanut aikaan 01.04.2008 klo 11:23 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä Drucilla kirjoittanut 01.04.2008 klo 11:23

Olen ollut naimisissa ulkomaalaisen miehen kanssa puolitoista vuotta ja meillä on pieni tyttö. Koen että mieheni on pettänyt luottamukseni useaan otteeseen ja nyt tunnen oloni turhautuneeksi ja vihaiseksi. Muutama väärä sana mieheltäni johtaa helposti riitaan ja ahdistuneeseen oloon. Mieheni vähättelee ongelmia, eikä suostu terapiaan, enkä edes tiedä missä terapiassa tulisimme molemmat kuulluksi ja ymmärretyksi kielimuurin takia.

Ongelmat alkoivat raskauteni aikana kun alun perin sopimamme pelisäännöt alkoivat heittää häränpyllyä mieheni osalta. Olemme eri uskontoja edustavia yksilöitä ja sovimme ennen naimisiin menoa että perheemme pojat seuraisivat isän uskonnollista vakaumusta ja tytöt minun. Meille syntyi tyttö ja mieheni sanoi eroavansa mikäli en suostuisi antamaan lapsemme uskonnollista kasvatusta hänen toiveittensa mukaiseksi. Painostuksen alla suostuin ja olen katunut sitä siitä asti.

Muutama kuukausi tyttäremme syntymän jälkeen mieheni pidätettiin kaupungilla, kun eräs naishenkilö ilmoitti tulleensa seksuaalisen pakotuksen uhriksi mieheni kanssa. Tapahtuma oli täysi shokki minulle, vaikkei syyte johtanutkaan jatkotoimenpiteisiin. Luottamus miestäni kohtaan kärsi pahan kolahduksen.

Muutama kuukausi sitten luin mieheni SKYPE tilin keskustelua ja sain selville, että hän oli masturboinut webbikameran kautta alastoman naisen kanssa kun olin vierailemassa siskoni luona. Luottamukseni laski taas. Tämän lisäksi mieheni edellisestä asuinmaasta tuli haastekirje rikoksesta epäilyn seurauksena ja vaatimus tulla selvittämään asiaa. Mieheni kieltäytyi hoitamasta asiaa ja koittaa vaan unohtaa koko asian olemassaolon. Pelkoni on että hänet tullaan hakemaan väkisin kotoa vankilaan ja karkotetaan oikeudenkäyntimaahan asian hoitamiseksi.

Mieheni on myös ottanut pienen pankkilainan ystävälleen, jonka takaisinmaksu ei ole ollut ihan ajan tasalla. Kaikki tämä kuormittaa suhdettamme.

Mieheni on myös hyvin mustasukkainen ja haluaa kontrolloida kaikkia elämäni aspekteja; ystäviäni, syömistäni, kodinhoitoa… Hän ei näe ongelmaa siinä että olen sidottuna tyttäreemme ja kotiin työnkäynnin ohella, kun taas hänellä on oikeus käydä diskossa ja ulkona ystäviensä kanssa.

Töiden, kodinhoidon ja stressin lomassa mieheni vaatii seksiä lähes joka päivä ja alkaa ruinata ja huomautella mikäli edellisestä kerrasta on kulunut muutama päivä. Painostani saan kuulla joka päivä, eikä se ainakaan lisää seksihaluja.

Haluaisin kovasti tukea ja ratkaisuehdotuksia tilanteeseen. Olen kyllä onnellinen avioliitossani ja rakastan miestäni ja tytärtäni, mutta hänen kieltäytymisensä nähdä ongelmia suhteessamme rasittaa. Kiitokset jo etukäteen vastauksestanne.

Käyttäjä jokujossakin kirjoittanut 04.04.2008 klo 18:57

Hei,

Minäpä ehdottaisin sinulle, että puhuisit jonkun ammatti-ihmisen kanssa ongelmistanne. Nimittäin luettuani tarinaasi, siinä on niin monta sellaista kohtaa, jotka viittaavat miehesi kieroutuneeseen käytökseen, johon sinun - eikä sen puoleen kenenkään - pitäisi suostua. Näin sanoo kahden narsistin ex-avopuoliso. Minäkin vähättelin jos jonkinmoista sairasta käytöstä, ja hyväksyin itseni polkemista lokaan, joten uskon haistavani, kun kerrot, ettei suhteenne todellakaan ole terveellä pohjalla. Olen melkein kaiken kertomasi itse käynyt läpi sillä tuloksella, että ensimmäisestä suhteesta pakenin seitsemän vuoden yhteiselämän jälkeen todella toivottomassa jamassa. Toisesta pakenin kahdeksan vuoden yhteisen huushollin jälkeen jälleen toivottomassa jamassa.

Minun molemmat exäni olivat myös eri uskontokunnasta kuin minä, ja yrittivät huiputtaa jos jollakin tapaa saadakseen sairaan tahtonsa läpi kaikessa sen avulla. Aikani koneelle loppuu, mutta voin kirjoitella lisää joskus, jos haluat. Olet tuen tarpeessa ilmiselvästi!!! Voimia 🙂🌻 ja hienoa, että olet löytänyt tänne!