Kokemuksia rakastumisesta?

Kokemuksia rakastumisesta?

Käyttäjä Monica_79 aloittanut aikaan 04.04.2008 klo 09:49 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä Monica_79 kirjoittanut 04.04.2008 klo 09:49

Hei!
Olen todella kokematon rakkausasioissa ja pelkään että sen vuoksi teen asioita väärin ts luovutan liian aikaisin. Olisi kiva kuulla muiden ihmisten rakastumiskokemuksia, mitä tunteita siihen liittyy ja mikä on ns. normaalia. Miltä rakastaminen/rakastuminen tuntuu, missä vaiheessa se on tapahtunut?

Mä tunsin tässä nykyisessä ”tapailusuhteessa” ekoilla treffeillä mahtavaa huumantunnetta, joka kesti seuraavaan päivään, sitten sieltä tultiin rytinällä alas, ku huomasin ettei se toinen mikään täydellinen olekaan. Sen jälkeen sitten olen ollut enemmän ahdistunut (varsinkin aamuisin, joku ikävä tunne heti päällä ku herään), kurkkua kuristaa jne. Tuntuu että muut ajattelee toisesta kaikkia ihania asioita, ikävöivät jne ja mulla vaan pyörii päässä, että onko tää sitä mitä haluan jne että oisko jossain vielä jotain parempaa. Tunteet vaihtelee laidasta laitaan koko ajan. Vaikea sitoutua tähän hommaan, kun nuo tunteet vaihtelee. Ja sitten toisaalta tuntuu, että se ihminen on ihana ja että haluan katsella tätä hommaa vielä eteenpäin. Sitoutumiskammoa kai tämä on. Pelkään, mutta haluan parisuhteen. Auttakaa hyvät ihmiset!😳