Parisuhde, koti ja perhe

2 päivää sitten

Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.

Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhde, koti ja perhe aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 3781
Käyttäjä milla72 aloittanut aikaan 25.05.2008 klo 15:43 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen vaikeassa tilanteessa. Suhteemme on kestänyt 7 vuotta, ei lapsia ja viimeisen vuoden avo on asunut omassa vuokrakämpässään muualla. Tapaamme viikonloppuisin, jolloin vietämme aikaa yhdessä harrastustemme kanssa tai sitten vaan olemme. Viikkoisin mailaamme. Meillä ei ole ollut seksiä kahteen vuoteen. Tämä ei mua oikeastaan haittaa. En kaipaa sitä. Lisäksi mulla…

Käyttäjä Äiti -66 aloittanut aikaan 22.05.2008 klo 15:26 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

11-v tyttöäni on kiusattu kolmannelta luokalta saakka henkisesti ja fyysisesti, koulussa ja vapaa-ajalla. Opettajalle kerrottu, ensin suullisesti, nyt melkein vuoden verran kaikki kiusaamistapaukset ilmoitettu kirjallisesti sähköpostilla opettajalle, kuraattorille sekä rehtorille. Tyttäreni on ollut juttelemassa kuraattorilla, kiusaaja ollut kuraattorilla, ovat olleet yhdessä ja erikseen. Kiusaajan vanhemmille ilmoitettu, vanhempi ensi myöntänyt kiusaamisen,…

Käyttäjä ressuu aloittanut aikaan 08.06.2008 klo 21:08 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen kolmekymppinen mies jolla tuli ero avopuolisin kanssa tuossa toukokuun puolivälissä. Ja nyt olen aivan hajalla. Tiedän että se ihminen jonka kanssa olin 6,5vuotta oli minulle juuri se oikea. En vaan osannut pitää parisuhdetta yllä ja sen takia sitten koitti tämä karmaiseva hetki kun puoliso sanoi ettei hänestä tunnu enää…

Käyttäjä Onni aloittanut aikaan 06.06.2008 klo 13:14 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei ! Olen yh-äiti ja minulla on kolmen kuukauden ikäinen vauva. Onkohan minussa jotain vikaa, kun vauvani ei vieläkään hymyile minulle, vaan katsoo minua totisena tai sitten suu menee alaspäin ja rupeaa itkemään. Puhutaan niin paljon vauvan ja äidin vuorovaikutuksesta, eikö meillä ole sitä ? Itse olen aina ollut sellainen…

Käyttäjä kerran petetty aloittanut aikaan 11.06.2008 klo 15:20 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Kaikki sai alkunsa -95 keväällä, mulla oli mennyt poikki aiempi suhde ja aloimme tapailla nykyisen vaimoni kanssa pitkälti seksin merkeissä. Siitä seurauksena syntyi poika -96,ei kuitenkaan varsinaisesti vahingosta vaan molemmat tiesimme mitä teimme ja tietyllä tavalla se oli harkittua. Itse kuitenkaan en jäänyt vielä silloin tulevan vaimoni luokse vaan aloin…

Käyttäjä Whatever aloittanut aikaan 02.02.2008 klo 21:41 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

(Avo)mieheni kysyy joka ilta että koska mä oon valmis seksiin hänen kanssaan, ja joka kerta mä joudun sanomaan että en halua. Sitä on nyt 1.5 vuotta kun oltiin viimeksi sillai. En edes tarkalleen muista että miltä se tuntui.. Kai mä siitä nautin. Menin mieheni kanssa kihloihin keväällä 2004 ja ollaan…

Käyttäjä Jasse aloittanut aikaan 06.06.2008 klo 15:15 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Mieheni pitkä henkinen suhde onkin nyt paljastunut meidän yhteisksi ystäväksi, jota mieheni nyt niin rakastaa ja joka on todella tärkeä. On pyytänyt mietintäaikaa, kun ei tiedä mitä haluaa (sain tietää kriistämme 4 viikkoa sitten ja naisesta 3 viikkoa sitten ja henkilöllisyyden eilen) Mies piti yhteyttä tähän naiseen lähes päivittäin, vaikka…

Käyttäjä Tituli aloittanut aikaan 28.05.2008 klo 13:41 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

En tiedä enää mitä pitäisi tehdä. Elän parisuhteessa jossa en haluaisi olla enää. Minulla on edellisestä avioliitosta 3 lasta 18.15 ja 11 vuotiaat pojat. Nyt en ole kihloissa enkä naimisissa. Olen rakastunut toiseen mieheen ja elänyt kaksoiselämää jo jonkun aikaa. Keskimmäinen pojista jo oli miehen kanssa kaveri…kunnes.. Ex aviomieheni ja…

Käyttäjä peloissaan aloittanut aikaan 08.06.2008 klo 17:21 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Luin tuon viestin:Toinen nainen olikin ystävättäreni!ja havahduin.Oma pitkäaikainen poikaystäväni meni tänä keväänä sänkyyn parhaan ystävättäreni kanssa,se oli minulle niin iso shokki että menetin yöunenikin.Olen yrittänyt selvitä kriisistä puhumalla,suremalla,kirjoittamalla tuntemuksistani.Olen yrittänyt antaa anteeksi vaikka helppoa se aina ole ollut,kun poikaystävälläni ja minulla tulee riitaa niin pettäminen nousee tapetille ja mustasukkaisuus nostaa…

Käyttäjä 2006 aloittanut aikaan 18.05.2008 klo 14:15 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Mies pahoinpitelee mua vähän väliä, nyt se hermostui kun tein ruokaa ja se oli menossa syömään olohuoneeseen..noh, pieni ottaa mallia isästään ja sanoin jotain lapselle..se riitti tälläkertaa, ei auta vaikka yritän myötäillä ja olla hiljaa..se oikein kasvattaa raivoaan ja käy päälle. Nyt on puoli naamaa turvonneena ja mustana..pää täynnä kuhmuja…

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: