Parisuhde, koti ja perhe

1 päivä sitten

Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.

Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhde, koti ja perhe aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 3776
Käyttäjä Whatever aloittanut aikaan 02.02.2008 klo 21:41 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

(Avo)mieheni kysyy joka ilta että koska mä oon valmis seksiin hänen kanssaan, ja joka kerta mä joudun sanomaan että en halua. Sitä on nyt 1.5 vuotta kun oltiin viimeksi sillai. En edes tarkalleen muista että miltä se tuntui.. Kai mä siitä nautin. Menin mieheni kanssa kihloihin keväällä 2004 ja ollaan…

Käyttäjä Jasse aloittanut aikaan 06.06.2008 klo 15:15 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Mieheni pitkä henkinen suhde onkin nyt paljastunut meidän yhteisksi ystäväksi, jota mieheni nyt niin rakastaa ja joka on todella tärkeä. On pyytänyt mietintäaikaa, kun ei tiedä mitä haluaa (sain tietää kriistämme 4 viikkoa sitten ja naisesta 3 viikkoa sitten ja henkilöllisyyden eilen) Mies piti yhteyttä tähän naiseen lähes päivittäin, vaikka…

Käyttäjä Tituli aloittanut aikaan 28.05.2008 klo 13:41 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

En tiedä enää mitä pitäisi tehdä. Elän parisuhteessa jossa en haluaisi olla enää. Minulla on edellisestä avioliitosta 3 lasta 18.15 ja 11 vuotiaat pojat. Nyt en ole kihloissa enkä naimisissa. Olen rakastunut toiseen mieheen ja elänyt kaksoiselämää jo jonkun aikaa. Keskimmäinen pojista jo oli miehen kanssa kaveri…kunnes.. Ex aviomieheni ja…

Käyttäjä peloissaan aloittanut aikaan 08.06.2008 klo 17:21 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Luin tuon viestin:Toinen nainen olikin ystävättäreni!ja havahduin.Oma pitkäaikainen poikaystäväni meni tänä keväänä sänkyyn parhaan ystävättäreni kanssa,se oli minulle niin iso shokki että menetin yöunenikin.Olen yrittänyt selvitä kriisistä puhumalla,suremalla,kirjoittamalla tuntemuksistani.Olen yrittänyt antaa anteeksi vaikka helppoa se aina ole ollut,kun poikaystävälläni ja minulla tulee riitaa niin pettäminen nousee tapetille ja mustasukkaisuus nostaa…

Käyttäjä 2006 aloittanut aikaan 18.05.2008 klo 14:15 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Mies pahoinpitelee mua vähän väliä, nyt se hermostui kun tein ruokaa ja se oli menossa syömään olohuoneeseen..noh, pieni ottaa mallia isästään ja sanoin jotain lapselle..se riitti tälläkertaa, ei auta vaikka yritän myötäillä ja olla hiljaa..se oikein kasvattaa raivoaan ja käy päälle. Nyt on puoli naamaa turvonneena ja mustana..pää täynnä kuhmuja…

Käyttäjä sitova aloittanut aikaan 02.06.2008 klo 16:22 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen aiemmin jo tänne kirjoittanut ja tuntuu, että jotakin olen kyllä oppinut. Mutta silti tuntuu että mustasukkaisuus ei ole hallinnassani ja se uhkaa jo parisuhdettani. Pelkään valtavasti sitä että tyttöystäväni ei kestäkään tätä, sillä itse en enää sitä kestä. Vihaan sitä tunnetta, että olen mustasukkainen! Välitän hänestä valtavasti ja hän…

Käyttäjä pisku aloittanut aikaan 02.06.2008 klo 13:41 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen seurannut keskusteluja täällä jonkin aikaa, ja nyt tuntuu siltä, että on minunkin on aika avautua. En ole oikein löytänyt yhtään keskustelua, jossa kuvailtaisiin samanlaista tilannetta kuin omani. Olen parikymppinen nuori nainen, aloitin tänä vuonna opiskelut ammattikorkeassa ja minulla on vakituinen työ. Olen viimeiset pari vuotta ollut enemmän tai vähemmän…

Käyttäjä petetty08 aloittanut aikaan 29.03.2008 klo 08:48 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Te jotka olette kohdanneet uskottomuuden, oletteko olleet yhteydessä tähän toiseen naiseen? Jutellut hänen kanssaan puhelimitse tai käynyt ihan henkilökohtaisesti tapaamassa? Olen yrittänyt keksiä kaikkia eri keinoja, joilla saan elämäni taas raiteille. Miehen kanssa on juteltu ja kerran hän kysyi auttaisiko asiaan jos juttelisin tämän toisen naisen kanssa, heti tuli mieleen…

Käyttäjä Ilmapallo aloittanut aikaan 30.05.2008 klo 23:46 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen epäillyt puolisoni pettäneen minua, tosin mistään en ole täyttä varmuutta saanut. Ja yksi epäilykseni osoittautui (sai minut ensin ihan epätoivoiseksi) vääräksi, tosin siinä on silti vielä jotain mikä ei koskaan selviä, mutta ei itsessään ole kamalaa. Olemme yhdessä päättäneet, minun kehotuksella, hakea ulkopuolista apua ja katsotaan sitten miten meidän…

Käyttäjä Ilmapallo aloittanut aikaan 29.05.2008 klo 09:27 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Minulla ei ole varmaa eikä rehellistä tietoa siitä onko avomieheni pettänyt minua vai ei. Ei hän sitä ikimaailmassa minulle myöntäisikään, näin luulen. Silti on kaikkea epäilyttävää, jotka hän osaa aina selittää järkeen käyvästi, mutta silti epäilen. Puhelintaan pitää kuin parempaakin aarretta, kun olen joskus löytänyt epäilyttäviä viestejä ja siitä on…

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: