Parisuhde, koti ja perhe

1 päivä sitten

Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.

Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhde, koti ja perhe aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 3776
Käyttäjä Inconsolable aloittanut aikaan 17.09.2008 klo 13:55 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

En tiedä oikein mistä aloittaisin ja kuinka sujuvaa tämä kerronta on, mutta yritetään. Olen mieheni kanssa ollut yhdessä 9v. ja meillä on kaksi ihanaa lasta. Naimisissa ollaan oltu 3v. ja oikeastaan koko se aika on ollut pelkkää tuskastumista, riitelyä, ja muutenkin masentavaa oloa. Alettiin heti häittemme jälkeen rakentamaan taloa eikä…

Käyttäjä uusiovaimo aloittanut aikaan 08.09.2008 klo 10:05 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Luin Dahliakukan aloittamaa ketjua. Olin etsinyt epätoivoisesti apua tähän tilaani. Kun luin noita viestejä, ymmärtäväisiä, lempeitä, tuli tunne, että ehkä minuakin kuunnellaan. Olen toista kertaa naimisissa (7 v), kuvittelin, että nyt kaikki olisi toisin. Tänään tajusin, etä taa menin siihen lankaan, josta Harville Hendrix varoittaa kirjassaan: Kaikki se rakkaus, joka…

Käyttäjä liina3 aloittanut aikaan 11.09.2008 klo 12:31 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Mitä pahaa mä olen tehnyt, kun mua näin koetellaan. Ukolla narsistisia piirteitä, talous kuralla, perintötoimistoihin menee laskut, kun ei ajalla pysty hoitamaan, mies sairaseläkkeellä (vasta 40v). talo-muuta velkaa ihan tarpeeksi.🤔 Teini-ikäiset lapset tekevä kolttosia koulussa ja koulusta otetaan yhteyttä (ei onneksi kuin kauppaan poistumista koulu ajalla, toinen potkas kaveria, kun…

Käyttäjä aurinkoa elämään aloittanut aikaan 10.09.2008 klo 22:30 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Ehkä samantapaisia ”tarinoita” on ollut tässä paljonkin, mutta tässä minun.. Suhteemme mieheni kanssa alkoi nopeasti ja kaikki eteni nopealla tahdilla; vain nelisen kuukautta ja raskaus, yhteenmuutto ja näin perheen perustaminen. Kaikki tuntui ihanalta ja itse tunnuin valmiilta lasten tuloon. Mieheni kaipasi kuitenkin menoa ja meininkiä, oli sellainen kaikkien viihdyttäjä, hyväntuulinen…

Käyttäjä Riksukkka aloittanut aikaan 10.08.2008 klo 21:38 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen 18 vuotias nuori nainen. Olen ollut pienestä asti koulukiusattu. masennuin puolitoista vuotta sitten vakavaan masennukseen vanhempieni alkoholinkäytön vuoksi. Isäni usein heitti minua tukasta lattialle hermostuessaan.Kuuntelin vanhempieni riitelyä 16vuotiaaseen asti.jouduin monet kerrat kantamaan äitiä mm. sänkyyn nukkumaan hänen sammuessaan lattialle ja isäni ei siitä välittänyt. 16 vuotiaana aloitin käymään ammatti-koulua.…

Käyttäjä ninnuska aloittanut aikaan 02.05.2008 klo 01:45 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Kirjoittelin tänne reilu vuos sitten kun tuli aivan yllättäen ero eteen ja maailma romahti täysin ja minä sen mukana. Mieheni ilmoitti kaksi päivää ennen joulua ja meidän poikamme 2 vuotis synttäreitä että ei enää halua olla kanssani. Muutti äidillensä ja ei mennyt kun viikko niin olin muuttanut lasten kanssa uuteen…

Käyttäjä sitova aloittanut aikaan 07.09.2008 klo 21:06 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Oli pakko kirjoittaa tänne, sillä on jotenkin vain purettava omia tuntemuksiaan ihan yksin ja saada palautetta ulkopuolisilta. Jo jonkin aikaa mua on ahistanut kaikki asiat: rahatilanne, työtilanne, parisuhde. Tuntuu, että olen koko ajan menossa alaspäin ja etten enää hallitse tilannetta. Oltiin tyttöystävän kanssa perjantaina viihteellä ja sitten mustasukkaisuuspuuskassa lähdin kotiin…

Käyttäjä alistettu aloittanut aikaan 09.06.2008 klo 12:16 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Kirjoitan nyt ensimmäistä kertaa tänne. Jouduin väkivallan kohteeksi viikko sitten miesystäväni mökillä. Hän pahoinpiteli minut lievästi (poliisien mukaan), uhkasi tappaa, oli nyrkit pystyssä, heitteli tavaroita ja hajoitti ikkunan. Hän oli täysin raivon vallassa. Luulin sen yön olevan viimeiseni.. 3 v lapseni näki tilanteen ja meni myös aivan hysteeriseksi, tärisi vielä…

Käyttäjä liina3 aloittanut aikaan 28.08.2008 klo 12:39 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen tässä kahden vaiheella erotako 19 vuotisen yhdessä olon jälkeen miehestäni☹️. Tässä muutaman vuoden sisällä olen herännyt ja ymmärtänyt, että mieheni sairastaa narsistista persoonallisuushäiriötä. Hän saattaa suuttua aivan pienistä mitättömistä asioista ja huutaa ja räyhätä ja jos minä en tee hänen ohjeitten mukaan joitakin hänen määräämiä asioita oikein ja se…

Käyttäjä kirsi67 aloittanut aikaan 03.09.2008 klo 12:02 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Remonttia tehty ja takanapäin 5 viikon kesäloma.Kaikessa rauhassa kotiin tulossa.Pihalla olikin kaksi miestä odottamassa…poikani oli piesty…sisällä yksin.Toinen miehistä (mieheni sukulainen) kävi sanallisesti kimppuuni ja alkoi uhkailemaan ym.Sanoin vastaan ja yritin päästä kotimme ulko-ovelle.Yhtäkkiä tämä mies löi minua nyrkillä kasvoihini ja toinen mies ja oma mieheni vain katsoivat vieressä.Pyysin soittamaan poliisit,…

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: