Parisuhde, koti ja perhe

1 päivä sitten

Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.

Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhde, koti ja perhe aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 3776
Käyttäjä cowgirl aloittanut aikaan 25.12.2008 klo 00:58 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Ekaksi häntä pystyy vaikka asiaa on vaikea sulattaa elämä jatkuu……. Vanhempani on olut kans varmaan lähemmäks kolkyt vuotta naimissa ny äiti suunnite eroa …. Tiedän ettei iskä kestä sitä vaikka jäisin asumaan sen luo…. Äti ja sisko muutais kaupungiin…. noi 20 kilsan päähän mut ei se ole sama asia kun…

Käyttäjä Piipai aloittanut aikaan 22.12.2008 klo 11:08 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei Tänään tunnuin heräävän taas todellisuuteen. Mieheni ei rakasta eikä välitä minusta. Hän näyttää välittävän vain omasta hyvästään. Kaikki alkoi siitä, kun hankimme kissan.. Eikä mikään tavallinen kissa, vaan kallis rotukissa. Minulla ei olisi ollut siihen varaa, mutta jotenkin.. minä vain suostuin.. Olen työtön… ja silti mieheni jankutti jankuttamistaan, kunnes…

Käyttäjä liina3 aloittanut aikaan 23.12.2008 klo 10:55 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

HYVÄÄ JA RAUHALLISTA JOULUA KAIKILLE TUKINETISSÄ KÄVIJÖILLE 🙂🙂🌻

Käyttäjä aneliini aloittanut aikaan 19.12.2008 klo 10:05 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

En oikein tiedä miten lähtis purkamaan kaikkea tuskaa ja vihaa mikä sisällä myllertää. Olemme olleet mieheni kanssa yhdessä 20v kaikkine iloine suruineen ja lapsineen. Isäni on ollut vuositolkulla huonossa kunnossa joka on tavallaan jo rankkaa ja olen äitiäni joutunut tukemaan ja auttamaan arjen elämässä jonka teen mielelläni koska hän on…

Käyttäjä Hemera aloittanut aikaan 04.07.2007 klo 01:16 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei kaikille! olen puolen vuoden ajan lukenut näitä viestejä ja vasta nyt sain itsestäni irti sen verran, että kirjauduin mukaan. Kuusitoista vuotta kestänyt parisuhteeni katkesi yllättäen ennen joulua kun avomieheni ilmoitti rakastuneensa työkaveriinsa ja ilmoitti haluavansa aloittaa elämän tämän itseään 14 vuotta nuoremman lapsen kanssa (mieheni on 38v). Ilmoitus tuli…

Käyttäjä fargo aloittanut aikaan 10.09.2008 klo 21:01 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen vasta tänään tutustunut tähän hienoon palstaan. Olin tänä aamuna valmis narun jatkoksi mutta jouduin vahingossa tänne ja nyt minulla oli myös kirjoitus mahdolisuus. En laske paljoakaan tämän varaan mutta tuli lukiessani muiden kirjoituksia tunne että jouku voisi auttaa/lohduttaa niin että tuntuisi vähän helpommalle. Minulla on takana 8,5 vuotta vaihtelevaa…

Käyttäjä Maileena aloittanut aikaan 12.11.2008 klo 12:18 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Oman elämän saaminen viestin mittaiseksi tiivistelmäksi on yllättävän vaikeaa; pitkään olen istunut tyhjän ruudun edessä.. Olen perheeni ainoa lapsi. Synnyin 70-luvun alkupuolella. En ole mistään kotoisin. Muutimme jatkuvasti; aina, kun löysin paikkani yhteisöstä, muutimme muualle. Äiti oli alkoholisti; lapsuus värittyi yksinäisyydellä, häpeällä, leimaamisella, pelolla ja ikävällä. Äiti joi työpaikkansa, mukaan…

Käyttäjä aloittanut aikaan 21.06.2008 klo 22:16 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Riittääkö onnelliseen parisuhteeseen vain yksi seksiasento eli se ihan perinteinen lähetyssaarnaaja? Entäs kuinka moninaista pitää esileikin olla, voiko sen illasta toiseen, vuodesta toiseen käydä läpi saman kaavion mukaan.

Käyttäjä särkynyt lapsuus aloittanut aikaan 13.06.2008 klo 16:30 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olin 10 vuotias,eräs perhetuttumme (silloin 40vuotias) kävi meillä paljon iltaa viettämässä koska vanhempani olivat myös alkoholisteja. Tätä miestä kohtaan nousi luottamus ja hän oli minulle ”parempi isähahmo” koska oma isäni hakkasi äitiäni melkeimpä joka päivä. Olin nukkumassa,ja heräsin siihen kun tämä mies alkoi ”hiplaamaan”.Asiasta kerroin äidilleni,ja tämä mies sai porttikiellon.…

Käyttäjä petetty08 aloittanut aikaan 01.12.2008 klo 10:35 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Kertokaa kokemuksistanne. Mieheni jäi kiinni uskottomuudesta ja luulin että keskustelimme asiat ja sovimme että yritämme yhdessä, varsinkin kun meillä on pieniä lapsia. Minä yritin antaa anteeksi ja luulinkin jo välillä näkeväni auringon kaikkien pilvisten kuukausien jälkeen. Mutta ilmenikin että suhde ei ollut loppunut (oli kuulema yritetty) ja jatkunut tämän jälkeen…

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: