Parisuhde, koti ja perhe
Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.
Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit
Parisuhde, koti ja perhe
Parisuhde, koti ja perhe aiheet
Kaikki aihealueet
Avomiehen syrjähypystä tai suhteen päättymisestä on nyt pari viikkoa aikaa.Olen yrittänyt kysellä syytä moiseen,vastausta en ole saanut. Tein jotain mikä varmaan kuulostaa kahjolle,otin yhteyttä toiseen naiseen asiallisesti. Tein samat kysymykset hänelle ja koomista kyllä sain asiallisia vastauksia ihmiseltä jota en ole nähnytkään enkä ihmiseltä jonka olen ”tuntenut”?20v. Ilmeni että hän…
Olen uusi täällä… En tiedä mistä aloittaisin, mutta tuntuu että nyt kaikki kaatuu päälle!!!! Tapaninpäivänä avopulisoni ilmoitti että hän ei ole onnellinen ja haluaa erota… Olemme olleet yhdessä vuodesta 2003 asti. Ostimme talon hänen kotikunnastaan 2005 syksyllä ja 2006 syntyi poikamme. Mulla on todella paha mieli koska en tiedä mitä…
Erosimme noin vuosi sitten miehen uskottomuuden ja juoppouden vuoksi. Lapset jäivät huostaani ilman erillistä sopimusta tapaamisista. Lapset ovat olleet tai tavanneet isäänsä kahtena viikonloppuna kuukaudessa, eli perjantai iltana lähteneet ja sunnuntai aamuna palanneet. Ongelmia on ollut alusta asti. Ex ei selvästi ole lainkaan halukas tapaamaan omia lapsiaan. Nämä vähäiset kohtaamiset…
Tiedän että joudun tämän päätöksen lopulta yksin… Oon vaan niin sekaisin enkä ees tiedä mistä aloittaisin. Ollaan oltu yhdessä yli 6 vuotta, meillä on kaksi lasta. Suhde alkoi oikeestaan hiipua jo ekan muksun synnyttyä, mutta jaksettiin yrittää ja sitten syntyi toinen muksu, siitä on nyt kaks vuotta. Koko ajan riidat…
Hei kaikki, Olen uusi käyttäjä ja nyt on eka kerta kun kirjoitan avoimesti…minua vähän jännitää koska minun äidikieli ei ole suomi, joten kirjoitusvirheita on varmasti runsasti. Pää asia on että saatte selvä, niin minä toivon… Olen ollut onneton avioliitossani ja täällä viikolla pyysin mieheltäni että lähtisin antaisit meille aikaa….niin meillä…
Ekaksi häntä pystyy vaikka asiaa on vaikea sulattaa elämä jatkuu……. Vanhempani on olut kans varmaan lähemmäks kolkyt vuotta naimissa ny äiti suunnite eroa …. Tiedän ettei iskä kestä sitä vaikka jäisin asumaan sen luo…. Äti ja sisko muutais kaupungiin…. noi 20 kilsan päähän mut ei se ole sama asia kun…
Hei Tänään tunnuin heräävän taas todellisuuteen. Mieheni ei rakasta eikä välitä minusta. Hän näyttää välittävän vain omasta hyvästään. Kaikki alkoi siitä, kun hankimme kissan.. Eikä mikään tavallinen kissa, vaan kallis rotukissa. Minulla ei olisi ollut siihen varaa, mutta jotenkin.. minä vain suostuin.. Olen työtön… ja silti mieheni jankutti jankuttamistaan, kunnes…
HYVÄÄ JA RAUHALLISTA JOULUA KAIKILLE TUKINETISSÄ KÄVIJÖILLE 🙂🙂🌻
Petetty
3En oikein tiedä miten lähtis purkamaan kaikkea tuskaa ja vihaa mikä sisällä myllertää. Olemme olleet mieheni kanssa yhdessä 20v kaikkine iloine suruineen ja lapsineen. Isäni on ollut vuositolkulla huonossa kunnossa joka on tavallaan jo rankkaa ja olen äitiäni joutunut tukemaan ja auttamaan arjen elämässä jonka teen mielelläni koska hän on…
Yksi tarina
21Hei kaikille! olen puolen vuoden ajan lukenut näitä viestejä ja vasta nyt sain itsestäni irti sen verran, että kirjauduin mukaan. Kuusitoista vuotta kestänyt parisuhteeni katkesi yllättäen ennen joulua kun avomieheni ilmoitti rakastuneensa työkaveriinsa ja ilmoitti haluavansa aloittaa elämän tämän itseään 14 vuotta nuoremman lapsen kanssa (mieheni on 38v). Ilmoitus tuli…