Parisuhde, koti ja perhe

6 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.

Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhde, koti ja perhe aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 3776
Käyttäjä ohikulkija aloittanut aikaan 23.06.2009 klo 21:04 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Sairastuin masennukseen (tai siis pääsin vihdoin hoitoon), kun lapset olivat alle kouluikäisiä. Avioliitto narsistin kanssa oli tehnyt tehtävänsä. Nyt, kymmenen vuotta myöhemmin, lapset ovat suunnilleen täysjärkisiä nuoria 😉, mutta se on vaatinut melkoisia tuulimyllyjä vastaan taistelemisen. Kieltämättä lasten elämässä on tapahtunut paljon muutakin ikävää kuin vain vanhemman sairastuminen. Olen kaikin…

Käyttäjä ippula aloittanut aikaan 30.06.2009 klo 21:21 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Minut on raiskattu lukuisat kerrat ja en ole tehnyt asiasta ilmoitusta. enkä aijokkaan. Traumat kuitenkin ovat olleet pysyviä. Suihkussa käynti on vaikeaa, kun minut on raiskattu siellä, joskus taas tunnen itseni niin likaiseksi vieläkin että käyn monta kertaa päivässä suihkussa. Oma seksuaallisuus on kadolsissa, en koe itselleni arvoa. Pelkään paljasataa…

Käyttäjä erakoksiko aloittanut aikaan 22.06.2009 klo 20:13 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Itse jos kysyn ja saman tien vastaan lyhyesti, vastaan että: elossa vaikkakin nippanappa – burnout keskimäärin muutaman vuoden välein sosiaalialan ihmisenä – nyt se vuosi kun kaikki vaikuttaa kaatuvan päälle – sumana asioita ja ympäristö sotkee kaiken aikaa lisää. Nyt ei enää kun sain unet kuntoon. Enkä ota vastaan vaikutteita…

Käyttäjä taikku79 aloittanut aikaan 07.06.2009 klo 23:22 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen lukenut paljon juttuja petettyjen näkökulmasta, mutta ei pettäjänkään olo ole mukava. Onko täällä muita sellaisia? Meidän avioliitossa on ollut ongelmia jo aiemminkin, vuosikausia…miehelläni epäillään bibolaaritautia. Se ei ole syy pettämiseen…tiedän että olen tehnyt väärin. Tutustuin toiseen netin keskustelupalstalla. Alusta asti tein selväksi että en halua suhdetta, enkä koskaan halua…

Käyttäjä nettityttö aloittanut aikaan 04.05.2009 klo 21:09 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Asuin perheeni kanssa omakotitalossa. Elämäämme kuului niin psyykkistä kuin fyysistä väkivaltaa. Milloin tavarat heiteltiin, milloin koko immeinen lensi esm. portaat alas, henkarit katkesivat niillä lyödessä, hiukset lähtivät päästä, rautaputkella epäinhimillisesti hakaten… Paljon esimerkkejä, missä elämme pyöri. Henkisesti oli diktaattorimaista hallitsemista, haukkumista, uhkailua… Tämäkin lista voisi olla pitkä. Nyt monien vuosien…

Käyttäjä Heisku79 aloittanut aikaan 09.05.2009 klo 19:31 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Huomenna on äitienpäivä mulla suru puserossa ja itkut on hyvin lähellä. Vielä en ole oikein tottunut koko ajatukseen vaikka olen jo 30v, ja aina toivoin lapsia vailla 16vuotiaana sai tietää omasta lapstteomuudestani, ja en vielä silloin oikein ymmärtänyt sitä kovin hyvin mutta nyt ymmärrän ja olen ehkä katkeroitunu sen asian…

Käyttäjä FrancesFarmer aloittanut aikaan 17.06.2009 klo 00:11 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Mies ihastui minuun, ehdotti tapaamisia, minä menin. Aluksi en tunten kovinkaan voimakasta vetoa häntä kohtaan. Kiinnostusta, mielenkiintoa persoonana kylläkin, mutta en seksuaalista vetoa. Vietimme paljon aikaa yhdessä, ja hyvin äkkiä tunteeni muuttuivat ja aloin myös ihastumaan ja tuntemaan halua häntä kohtaan. Ongelmana oli, että alusta asti kumpikin tiesi, että suhde…

Käyttäjä kirsi67 aloittanut aikaan 21.06.2009 klo 22:32 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Mieheni eno täräytti mua päin näköä viime kesänä. Asia meni käräjille.Voitin jutun.Nyt tämä eno ja appivanhemmat uhkaavat mua väkivallalla.Mieheni lähti karkuun. Jäin yksin lasteni kanssa.Miten voi olla noin paskamaiset sukulaiset?Nyt mieheni ei uskalla tulla kotiin.Miksi ihmeessä?Taineet hakata mieheni joskus oikein kunnolla?Mä en alistu tuollaiseen tyrankiin.Mitä teen?En jaksa surkutella tai muutakaan.

Käyttäjä Kamelin selkä aloittanut aikaan 10.03.2009 klo 10:56 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Minun on niin vaikeaa elää sen tosiasian kanssa, että sairastumiseni vaikuttaa negatiivisesti lapsiin. Tunnen hirvittävää syyllisyyttä sekä surua ja huolta heidän henkisestä kehityksestään, vaikka he eivät ihan pieniä enää olekaan. Usein sanotaan, että lapset mukautuvat ja selviävät vaikka mistä, sodistakin, mutta mutta. Kun voimani eivät riitä aina itsenikään ”tukemiseen” niin…

Käyttäjä JJV aloittanut aikaan 10.06.2009 klo 16:56 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen 29v nuori nainen. Olen ollut mieheni kanssa yhdessä 9,5v joista reilut 4v naimisissa. Koen olevani yksinäinen parisuhteessani, tosin en tiedä johtuuko tuo tunne vain sairaudestani (vaikea masennus). Minusta tuntuu että miestäni kiinnostaa vain omat asiat ja harrastukset. Mikään minuun liittyvä ei kiinnosta tai kanssani oleminen millään tasolla. Mutta onko…

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: