Kokemuksia

Kokemuksia

Käyttäjä KataX aloittanut aikaan 23.09.2009 klo 23:35 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä KataX kirjoittanut 23.09.2009 klo 23:35

En oikeastaan osaa tarjota minkään näköistä suoraa ratkaisua ongelmaasi, mutta voin kertoa ettet ole yksin.

Itse olen kuten miehesi. Seksi ahdistaa, jo pelkkä ajatus tuntuu inhalle. Kumppanini on himoittava, hyvä kroppainen, enkä väitä ettenkö haluaisi. Heti kun kumppanini kuitenkin tekee vähänkin seksuaalisen liikkeen, vedän jarrut pohjaan ja tunnen kuinka paniikki nousee.

Vika ei missään nimessä ole kumppanissa, enkä usko että sinussakaan. Asia tuskin teilläkään on niin että sinä olisit lukon aiheuttaja, painostava tai epähaluttava.
Niinä kerroin kun seksiä pystyn harrastamaan nautin siitä suuresti, ja mietin aina jälkikäteen miksen ”suostu” useammin, kun kuitenkin tuntuu niin hyvälle.

Olemme keskustelleet asiasta kumppanini kanssa, kokeilleet erilaisia lähestymistapoja jne.Mikään ei kuitenkaan ole auttanut. Mitä pidempää esileikki kestää, sitä suurempi on paniikki. Liikaa aikaa ajatella tulevaa yhdyntää.

En tiedä saitko mitään irti tästä, mutta älä vaivu epätoivoon, muutkin parit elävät tämän ongelman kanssa 🙂

(Itselläni on ollut pelko että kumppanini hylkää, koska en kykene seksiin. Niimpä olen muutaman kerran pakottanut itseni seksiin ja saanut pahan paniikkikohtauksen kesken kaiken. Teki seuraavan kerran vaan vaikeammaksi. Joten muistathan kertoa miehelle että hän on silti tärkeä, tilanne ei ole helppo hänellekkään.)