Parisuhde, koti ja perhe
Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.
Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit
Parisuhde, koti ja perhe
Parisuhde, koti ja perhe aiheet
Kaikki aihealueet
olen kohta 32v.perheen äiti,sain kuulla sairastavani kilpirauhasen vajaatoimintaa,kuulemma arvoni aivan metsässä! joudun nyt ultratutkimukseen ja minua pelottaa valtavasti… ääneni on käheä ja rintaa puristaa,pelkään että sairastan syöpää..😯🗯️ meillä 6v. tytär ja kohta 6kk.vanha tytär,kuinka nuorena heille kannattaa tehdä tutkimus? Väsyttää ja masentaa,saan raivareita mistä perheeni kärsii…mitä jos en selviä sairaudestani?…
Hei.. Eilen, olisi ollut vuosipäivä.. 2v sitten me menimme mieheni kanssa kihloihin. Mieheni, kuitenkin unohti asian tyystin, eikä ymmärrä miksi olen loukkaantunut asiasta. Ei edes ymmärrä, miten minä koen nyt tämän hetken.. tuntuu sille kuin minun tunteillani ei ole väliä, tai minulla ei ole mitään oikeutta olla loukkaantunut asiasta. En…
Hei Laadin jo uuden alun jatkaaksemme pitkäksi venynyttä 1 ketjua. En oikein osaa neuvoa taikka tukea petetyiksi joutuneita ja itse asiassa vähän ahdistavia ja karmeita luettavia ne ovat koska ajattelee, että joudunkohan minäkin joskus tuohon vaiheeseen. Hyvä että EV ja jokujossain asiaan pääsivät ja kokemuksia ja näkemyksiä voivat vaihtaa. Minä…
No niin.. Hetkelliset onnentunteet on eletty.. ja putosin kaiketi taas tähän painajaiseen. Olo on tosi kurja, ahdistunu ja väsyny. Mie.. sain serkulta rahaa.. koska olin vahtinu sen ihania lapsia.. En mie sen rahan takia kyllä sitä tehny.. mutta silti.. serkkuni kai halusi ilahduttaa minua, varsinkin kun tietää että rahatilanteeni on…
Viimepäivien mietiskely sai minut ihan uusiin ajatuksiin. Olen ongelmieni ympyröimänä, ollut jo kauan. Avio-erosta on jo yli 15v. Edelleen asun yksin. Kaksi avioliittoa takana alkoholististen miesten kanssa, oma raitistuminen, masennukseen sairastuminen, työ-elämästä pois joutuminen yms. saivat itsetuntoni, omanarvontuntoni romahtamaan. Töissä ollessa olin ahkeran ihmisen maineessa, pidin kodin siistinä ja lapsetkin…
Olimme mieheni kanssa kotimatkalla.. Minä ajoin. Aurinko paisto mukavasti, mutta ei ollut kuuma. Olin jutellut äitini kanssa, itkenyt ja nauranut hänen kanssaan edellisenä iltana kun olimme keskustelleet pitkästä aikaa kunnolla. Olin tehnyt oivalluksen, että minulla on paljon enemmän välittäviä ja rakastavia ihmisiä kuin olen osannut edes kuvitella… Minä olen pitänyt…
Toissapäivänä kolahti. Yllätyksenäni kuulin, että suhteeni seurustelukemppaniini katkesi. Emme ehtineet olla yhdessä kuin 4kk, mutta ehdin rakastumaan häneen. Mikä karkoitti hänet pois? Keskustelussamme hän tetesi, että on liian sairas seurustelemaan. Tunnen kuitenkin, että oikea syy on minun sairasteluni. Olen tällä hetkellä kovin itsetuhoinen. Olen muutaman viikon aikana ottanut lääkeyliannoksen. Olen…
Olen eronnut miehstäni ja tällä näkymällä lapset asuvat isänsä kanssa lapsuuden kodissa. Lapset teini-ikäisiä. Mutta tässä askarruttaa sellanen asia, mikä on oikein?? Eli mä maksan hänelle elatusapua ja lopun saa kaupungilta ja sitten saa lapsilisät ja yksinhuoltaja korotuksen. Ja sitten meillä on vähäsen kinkkinen tilanne, ei olla vielä tehty virallista…
Tämä on tarinani, omasta parisuhteestani joka 8-vuoden jälkeen tuli päätepisteeseen. Tapasimme aikoinaan paikallisen ravintolan tanssilattialla, ensimmäiseksi minuun kiinnittti huomion toisen olemus, toinen havaintoni oli että kyseinen ihminen oli kellonajasta huolimatta selväjärkinen eikä liian humalassa tms. Tanssilattialla vaihdettiin puhelin numerot ja ensimmäiset treffit sovittiin. Huomasimme ajan kanssa että viihdymme toistemme seurassa,eikä…
Onko kenellekään käynyt näin, että läheinen urkkii henk.koht. tiedot millä nimimerkillä olen täällä ja olen nyt joutunut selittelemään miksi ja miten kysymyksiin. Minua itseä se ei haittaa jos hän haluaa lukea mitä kirjoitan. Elettyä elämää yleensä puntaroin tai vaikeita ihmissuhteita, en enää pitkään aikaan ole ollut varma auttaako tämä minua,…