Parisuhde, koti ja perhe

10 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.

Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhde, koti ja perhe aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 3776
Käyttäjä mariar aloittanut aikaan 29.10.2009 klo 14:52 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen varmaan kymmenen kertaa yrittänyt kirjoittaa tänne ja jäsentää ajatuksiani, yhdennentoista kerran vahingossa poistin ja nyt yritän päästä aivan lähetä-vaiheeseen asti! Olen naimisissa miehen kanssa, jonka tytär (oikeuden päätöksestä) asuu meillä. Yhteinen lapsemme on 2 kk, joten osaksi tuntemukseni voi johtua isosta elämän muutoksesta ja hormooneistakin 😉 Päällisin puolin meillä…

Käyttäjä Annikki2 aloittanut aikaan 19.10.2009 klo 22:41 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Minä olen nimestä huolimatta aika nuori nainen.., mutta minulla on jo omakin perhe. Minulla oli mummu, joka oli kuin äiti minulle. Omalle lapsellenikin hän oli tärkeä isomummu. Mummu kuoli enkä minä ole osannut tehdä surutyötä kun minulla oli samaan aikaan menossa toinen kriisi elämässäni. Itkin hautajaisissa, mutta lapseni itki niin…

Käyttäjä krupsitsa aloittanut aikaan 04.11.2009 klo 22:12 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Heippa!Oon 20 v pienen lapsen äiti,kärsin kaksi vuotta kovasta stressistä johtuen siitä kun mulla oli paha siivousneuroosi,siivosin koko ajan eikä missään saanut olla murun murua eikä likaa,elämäni meni niin että ekaksi oli siivous ja siisteys ja sitten muut asiat,olin todella neuroottinen ja stressaantunut siivouksen takia,monet kerrat mua huimasi kun viimesilläni…

Käyttäjä Etsijä aloittanut aikaan 31.08.2009 klo 15:03 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Tällä palstalla saa kovasti lukea naimisissa olevien naisten surua uskottomista miehistään. Toinen asia, mistä naiset jatkuvasti valittavat, on tämä kestoruikutus: minä haluan vain hellyyttä, mutta mies aina seksiä… Enpä siis malta olla lisäämättä paria omaa kommenttiani. En olisi koskaan uskonut, että ryhdyn tosissani suhteeseen miehen kanssa, jolla on ollut vakinainen…

Käyttäjä Lara aloittanut aikaan 05.11.2009 klo 12:22 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei! Tarinani on pitkä, mutta yritän kertoa sen hyvin lyhyesti. Minun nuorin lapseni on puoli vuotias tyttö ja hän ei ole vielä käynyt kertaakaan kotona. Tyttärelläni on todettu useampia ”valuvikoja”, kuten esim. sydänvika, ruokatorven ahtauma (oli käytännössä kahdessa osassa), nikama-anomalia, hyperglycemia (sokerit pysyy vain jatkuvalla ruualla), puuttuva peukalo ja tilavuudeltaan…

Käyttäjä elämän syke aloittanut aikaan 03.11.2009 klo 06:07 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Vaimoni on lähdössä pikkujouluihin ja siellä vielä yöpyy kun ovat eri paikkakunnalla. Hän jäi kiinni pettämisestä pari vuotta sitten ja en luota häneen, meillä on 30v. yhteistä elämää takana lapset eivät asu enää kotona ja nyt mietin vieläkö jatketaan yhdessä, hän ei halua minua mukaan sinne pikkujouluihin koska se on…

Käyttäjä charisse aloittanut aikaan 02.11.2009 klo 20:33 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei, Rasmus Tunteet tulevat ja menevät. – Itselläni ainakin. Välillä tuntuu, ettei halua sietää toista silmissään, koska sattuu niin paljon – mielessä pyörii ajatus, kuinka rakas ihminen voi tehdä noin. Näin ainakin minulla – jos tunnen kokeneeni vääryyttä. Joskus hyviä tunteita saa odottaa kauankin – riippuu varmaan siitä, mitä suhteessa…

Käyttäjä Sekaisin aloittanut aikaan 29.10.2009 klo 22:59 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Paljon on perheessä hyvin, ihana pikku mies ja melkein useimmiten kiva mies. Tunteita on mutta siltikkin mietityttää elämä. Alkoholi näyttelee isoa osaa elämässä. Rentoutumisen ymmärrän, miehethän kaipaa vapaata enemmän kuin naiset ja miehen mielestä naisen kuuluu hoitaa ja huolehtia lapsista. Näinhän se elämä menee, ei siinä mitään. Mutta kun omaa…

Käyttäjä Auringonpilkku aloittanut aikaan 28.10.2009 klo 21:56 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Kuulin jonkun sanovan ”rakkaus”. Pysähdyin, samoin sydämeni. ” …rakkaus… ” Se sana herätti mielessäni joitain muistoja. Muistoja menneestä elämästäni. Rakkaus. Maistelin tuota kirottua sanaa katkeruudesta kuivalla kielelläni. Krapulaisella, homeisella kielelläni. Krapula, jonka sain kun join liikaa elämästä. Join varomatta. Join elämän lähteestä, rakkauden lähteestä. Typerys. Rakkaus. Mieleeni muistuu revenneitä kuvia.…

Käyttäjä bolero aloittanut aikaan 23.10.2009 klo 13:33 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen tilanteessa, jota en osaa ratkaista. Avioliittoni on kulissi-sellainen, olemme yhdessä toistaiseksi ja mieheni tietää, että minulla on ulkopuolinen suhde. Se asia mieheni kanssa on keskusteltu pitkin ja poikin. Paluuta entiseen elämään pidän hyvin epätodennäköisenä. Vaikeampi asia minulle on, kun olen rakastunut toiseen mieheen, joka on tahollaan naimisissa, eikä pysty,…

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: