väkivaltaisuus

väkivaltaisuus

Käyttäjä sari21 aloittanut aikaan 15.12.2009 klo 22:47 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä sari21 kirjoittanut 15.12.2009 klo 22:47

miks mun isän piti aloittaa juominen? sit alkoi hakkaaminen ja pahoin pitely. mä kärsin koko lapsuuteni.😭 nyt se kostauntuu minulle. oon niin paha olla. joudun käytää lääkeitä ja käydä juttelemassa. mitä pahaa mä oon tehnyt? olin pieni ja viaton tyttö. ☹️ en koskaan tehny pahaa kenellekään. sit mua kiusattiin koulussa tosi paljon. oon ollut koko elämäni yksin. kaikki syrjii ja hyljeksii. 😞 miks mun piti syntyä? nyt kun on mulla joku joka rakastaa mua niin mä en pysty luotamaan siihen ja sit tuntuu oudolta kun joku huolehtii ja rakastaa. mä en ymmärrä ja tuntuu hölmölle. kun mua aina on kohdeltu huonosti.😭

Käyttäjä silentdespair kirjoittanut 16.12.2009 klo 21:48

Hmm...ikävää 🙄

Kuullostaa todella epäreilulta! Älä syytä itseäsi, jos läheisesi ovat sairaita. Vika ei todellakaan ole sinussa.

Kukaan ei osaa tosin auttaa, ellet puhu ja kerro huolistasi.

Väkivallasta varsinkin tulisi heti ilmoittaa (poliisi, koulun terveydenhoitaja, sossu, turvakodit???)
Miksei äitisi puutu väkivaltaan mitenkään tai muut (naapurit, sukulaiset, sisarukset?) Miksi hän edes katsoo juoppoa miestä, jos se on kerran vielä väkivaltainenkin?

Tai sitten sinun pitää olla se ensimmäisen askeleen ottaja (ja kaikista rohkein), joka puuttuu asiaan ja tekee moisesta stopin! Haastava ja vaikea tehtävä, mutta koita ihmeessä hakea apua.
Kaikki kyllä ymmärtävät ja uskovat sinua ja ovat SINUN puolellasi, luota vain siihen !!!

Voimia! Ja kerro meille miten asia edistyy!