Parisuhde, koti ja perhe
Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.
Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit
Parisuhde, koti ja perhe
Parisuhde, koti ja perhe aiheet
Kaikki aihealueet
mitä
3niin siis mitä ihmettä minulle on tapahtunut?seurustelen iloisesti,tapailen ja tunnen oloni kivaksi.niin nyt yht`äkkiä mä itken ikävääni neljän vuoden takaiseen suhteeseen.ihmiseen joka petti ja ketä minä petin.aivan tolkuton ikävä sitä arkea ja kaikkea.suhde oli tosin yli kymmenen vuotta.tuntuu kuitenkin aivan kamalan väärältä ja surkealta. hän on naimisissa ym.hän pyyteli minua…
ikuinen kysymys mikä totta ja mikä ei.sinulla varmasti vaarana se, että mies alkaa pyörittäämään jotain leikkiä kanssasi. yhdessä,eroan,petän,yhdessä jne. kannattaa miettiä kyllä todella tarkoin. jos mies tekee enimmäkseen sinulle pahan olon, niin eise ole elämää ja lapset sopeutuvat🙂 itsellä pää sekaisin exästä jota en enään saa. hän halusi 4vuotta takaisin…
Ihan pakko purkaa pahaa mieltä tänne. Voi kun löytyisi joku, jolla olisi kokemuksia aiheeseen liittyen. Sain tänään kuulla alueemme lastensuojelu-ihmisiltä, että vaikeasta masennuksestani johtuen seuraava toimenpide on ehkä lapsen tilapäinen huostaanotto. Se oli kuin nuijalla olisi päähän lyöty. Asiaa ei ole vielä päätetty, mutta olen täysin lamaantunut ja osaan ajatella…
Heippa! En tiedä onko tämä nyt oikea paikka kirjoittaa mutta kokelaan! Olisin todella kiitollinen jos joku antaisi mielipiteitä tästä ”perhe draamasta”. Eli,itse olen onnelisesti naimisissa ja meillä on 1v poika. Ongelma on (yllätys yllätys?) mun anoppi. Olen aina tullut hyvin toimeen hänen kanssa, hän on herttainen ja kiltti mutta hänellä…
En tiedä miten aloittaisin, mutta pakko jonnekin on avautua.. Olen kerran aikaisemminkin kirjoittanut tänne. Tästä voi tulla pitkä ja vaikealukuinen, asiasta toiseen ja taas takaisin pomppiva kirjoitus, mutta arvostaisin kommenttejanne suuresti. En kai voi tässäkään asiassa olla yksin.. enhän? Erosin lapseni isästä vuosi sitten, melkein heti lapsen syntymän jälkeen. Kun…
Moi! Onko muissa perheissä sellaista ongelmaa, että isä ja äiti ovat eri mieltä lähes kaikessa kasvatukseen liittyvässä?? Olen tulla hulluksi, koska kärsin kotona monista kasvatukseen liittyvistä erimielisyyksistä. Keskimmäistä lasta ei saisi rajoittaa juuri mistään ja kaikki päättömyydet mitä hän tekee esim kännissä on ihan normaalia. Minulle haistatellaan ja haukutaan, mutta…
Minulla on 6v ja 9v lapset, joita rakastan ihan älyttömästi. Erosin lasteni isästä noin 2v sitten. Nyt minulla on avopuoliso ja hänellä on 2v ja 5v lapset jotka käyvät tapaamassa isäänsä joka toinen viikonloppu. Ja mulla kasa ongelmia.. Ero onnistui mielestäni hyvin sopuisasti, niin hyvin kuin erot voi mennä. Emme…
Kirjoittelen siis perheen nuorena aikuisena. Aina opiskelukapungistani palatessani tänne muun perheen (=äiti, isä ja nuorempi sisko) luokse, tunnelma muuttuu ihan täysin. Asun opiskelukaupungissani opiskelijaystäväni kanssa ja meillä ei ole ollut minkäänlaista ongelmaa. Kotityöt hoituu kaikessa sovussa ja siisteydessä. Tässä sain pari päivää sitten kuulla jos jonkinlaisia syytöksi palatessani tänne. Olen…
Toivon teille kaikille joulurauhaa. Kuunnelkaa esim. Katri-Helenan esittämä ”joulumaa” ja muitakin leppoisan kiirettömiä joululauluja. Joulurauha ei ole siivoituissa kaapeissa, komeassa kuusessa, kalliissa lahjoissa ja notkuvassa ruokapöydässä, se on jokaisen ihmisen sielun rauhassa, kiireettömyydessä, tähtitaivaassa, lumihiutaleiden tanssissa, pakkasessa ja hiljaisuudessa.
Olen taas kerran avioeron partaalla (?). Miten selvitä asuntovelasta ja talon myynnistä (remontti todella pahsti kesken, sitä ”tehty” jo 1½ vuotta parissa huoneessa), kun vastassa vastahankainen mies, joka todennäköisesti jättää minut yksin asian kanssa? Lapset 5- ja 7-v. On kyllä paljon mielessä, en jaksa nyt enää tähän aikaan tilittää, ehkä…