Parisuhde, koti ja perhe

22 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.

Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhde, koti ja perhe aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 3776
Käyttäjä ZzZzZzZzZ.. aloittanut aikaan 07.06.2010 klo 01:59 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Heippa!Olen 21 vperheenäiti,mulla alko reilu vuosi sitten ahdistuneisuus oireet olin melkein toimintakyvytön kovan ahdistuneisuuden vuoksi,sitten alkoi kova uupumustila mitä luulin fyysiseksi sairaudeksi koska uupumus oli ja on edelleenkin kovaa mutta kaikki kokeet oli hyviä kun kävin lääkärissä eli sillä puolella ei ole mitään häikkää. Mutta olen henkisesti todella uupunut ja…

Käyttäjä eva_ aloittanut aikaan 17.02.2010 klo 17:10 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Kirjoitan ensimmäistä kertaa tänne, sillä en ole vielä uskaltanut puhua ongelmistani kenellekään. Minulla on kohta 5kuukauden ikäinen lapsi, jonka kanssa olen kotona päivisin. Olen aina ollut melko negatiivisesti ajatteleva, muutenkin murehtivaa tyyppiä. Raskaus oli yllätys ja pitkän pohdinnan jälkeen päätimme mieheni kanssa pitää lapsen. Raskausaikana sain välillä ahdistuskohtauksia, pelkäsin paljon…

Käyttäjä ninnuska aloittanut aikaan 13.05.2010 klo 23:26 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Viimeiset kolme vuotta ovat olleet aika kamalia, tai 3 ja puol oikeestaan…silloin mieheni ilmoitti että ei enää halua jatkaa suhdettamme, olimme olleet 8 vuotta yhdessä, oli talo ja kaksi lasta ja minä kuvittelin että olemme yhdessä loppu-elämämme. Hän löysi toisen ja lähti ja maailmani romahti. Reboundina sekoilin naimisissa olevan miehen…

Käyttäjä swallo aloittanut aikaan 22.11.2009 klo 15:52 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei kaikille, olen uusi täällä, kirjauduin koska haluan kuulla muiden kokemuksia tai mielipiteitä. Olemme olleet mieheni kanssa yhdessä melkein kymmenen vuotta, ja koko sen ajan olen ollut mustasukkainen. On kausia, että en juurikaan ja toisinaan se riepoo suhdettamme usein pienen ajan sisällä. Epäilen hänen sanojaan, mielikuvitukseni laukkaa ja teen omista…

Käyttäjä Herttie aloittanut aikaan 29.05.2010 klo 19:45 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Kaksi kotia tuo paljon ongelmia parisuhteeseen. Olisi niin paljon helpompaa, jos meillä olisi vain yksi talous. Mutta kun se ei ole tällä hetkellä mahdollista.☹️ Miehelläni sekä minulla on kummallakin omat kiinteistöt. Pääasiassa asumme kuitenkin mieheni talossa ja minun taloni on vain ”kakkosasunto” jossa ollaan silloin tällöin. Asioista on koitettu puhua…

Käyttäjä kathe aloittanut aikaan 16.02.2010 klo 10:18 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Miten teidän perheessänne on lähdetty setvimään lapsen masennusta, ahdistusta ym. mielialaongelmia, johon liittyy puheita kuolemiseseta? Ihan kun parisuhteessani ei olisi tarpeeksi säätämistä, nyt rysähtivät päälle kolmasluokkalaisen puheet siitä, että olisi paljon parempi olla kuollut, että pitäisköhän tappaa itsensä, kun se ja se asia ei onnistunut. Olen viestinyt opettajan ja kouluterkkarin…

Käyttäjä liina3 aloittanut aikaan 02.01.2009 klo 14:46 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Mitä ohjeita tai neuvoja voisitte antaa tällaisessa asiassa. Poika joka on 16v. on jo ollut parina kesänä kesätöissä ja hankkinut omaa rahaa, on kylläkin ostanut mopon, ja oman tietokoneen. Mutta ne jäljejääneet rahat hän on käyttäynyt miten sattuu. Nytkin sai joululahjarahaa, niin niistäkään ei ole paljon jäljellä ja sitten jos…

Käyttäjä alvin aloittanut aikaan 16.04.2009 klo 13:45 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Kunpa olisi edes yksi hyvä ystävä jolle uskoutua ja kertoa omista ajatuksistaan. Kärsin masennuksesta ja kaverit joita minulla oli jäivät kun en pitänyt yhteyttä heihin varmaankin sairauteni vuoksi. Tunnen kuitenkin usein pahaa oloa ja olen yksin omien ajatusteni kanssa. On minulla lapset ja aviomies ja sisaruksia joiden kanssa voin puhua…

Käyttäjä milsu aloittanut aikaan 27.05.2009 klo 20:25 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

tämä varmasti kuulostaa typerältä, sitä se onkin. meillä on äidin ja isän kanssa ihan suhteellisen hyvät välit. ei puhuta kuin ”pakkotilanteissa”, eli mitään ylimääräistä (mitä kuuluu, miten päivä meni). mua ei koskaan ole hakattu, eikä oikeastaan edes uhkailtu. joskus isä sanoi että mulle ois pitänyt antaa vitsaa että olisin oppinut…

Käyttäjä revitty aloittanut aikaan 25.05.2010 klo 16:40 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olemme olleet onnellisesti naimisissa 20 vuotta. Niin minä uskoin vielä kolme kuukautta sitten.Sitten mieheni kertoi että hänellä on ollut lyhyt suhde joka on kolahtanut tosi voimakkaasti. Oleme yrittäneet etsiä syytä tapahtuneeseen mutta mitään selkeää syytä asialle ei ole löytynyt kuin tavallinen ajoittainen puuduttava arki . Elämämme oli mielestäni mallillaan,yhteisiä harrastuksia…

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: