Parisuhde, koti ja perhe

18 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.

Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhde, koti ja perhe aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 3800
Käyttäjä istoo2 aloittanut aikaan 22.06.2010 klo 09:45 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei kaikille. Tänään ensimmäinen kerta olisi pariterapiaa. Ja voin sanoa ettei ikinä ole mikään jännittänyt näin paljon. Osittain pelkään että terapia menee vain siihen jotta vaimoni syyttää minua. Tosin myönnän että minussa on enemmän sitä parantamisen varaa. Toivottavasti, toivottavasti tästä on jotain apua ja voimme parantaa suhdettamme ja jatkaa sitä…

Käyttäjä teippa aloittanut aikaan 29.05.2010 klo 14:48 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Kaipaat jonkun viereen ja jonkun joka kertoo tunteistaan, eikä HÄPEÄ kertoa suhteesta? :/

Käyttäjä Auringonpilkku aloittanut aikaan 10.08.2010 klo 02:47 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Päiviä taas on vilissyt ohi. Miten nykyisin menee?

Käyttäjä Auringonpilkku aloittanut aikaan 18.10.2009 klo 21:36 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Viimein tuli mittani täyteen. Sanoin vaimolleni että nyt riittää, nyt en enää jaksa. Hyvin monia vuosia olen kestänyt pettämisiä ja samalla mustasukkaisuutta vaimoltani. Viimeiset kolme vuotta hänellä on ollut kaksi vakituista rakastajaa, joista tiesin heti alusta alkaen. Puolisen vuotta sitten vaimoni kertoi jättäneensä nykyisen rakastajansa, jonka kanssa aloitti pari vuotta…

Käyttäjä betty aloittanut aikaan 13.06.2010 klo 19:06 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

kiitän jo kaikille jotaka jaksaa lukea ja kommentoida. en teidä jatkaisinko mun mieheni kanssa? luottamus on menny jo monta kertaa. avioero on jo haettu. kaikki alkoi kun mentiin naimisiin. oltiin uskossa olvea pari… sain tietää että hän oli jovalehdellut mulle ennen häitä. 2 kuukautta häiden jälkeen hän oli ollut kiukkuinen…

Käyttäjä Vilijonka aloittanut aikaan 31.03.2010 klo 14:01 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Mieheni ilmoitti kaksi viikkoa sitten olevansa palavasati rakastunut naapurin rouvaan, meidän perheystävään, poikamme kaverin äitiin ja hänen omaan alaiseensa. He elävät vaaleanpunaisen pilven raunalla ja miettivät yhdessä tätä syntynyttä tilannetta. Minun kanssani hän on keskutellut erittäin vähän. Tiedän, että en ole kuluneena talvena ollut mallivaimo, mutta siihen on molemminpuolisia syitä.…

Käyttäjä jokujossakin aloittanut aikaan 02.08.2010 klo 19:28 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

En tiedä, käytkö vielä täällä sivustoilla. Sattumoisin olen kelaillut arkistosta vanhoja juttujani, ja silmiini osui kiitoksesi eräästä tekstistäni kesällä 2007. Toivon hartaasti, että myös minun kiitokseni löytää sinut – ainakin joskus – palveluksesta jonka teit minulle viime kesänä 2009. Tiedät sen itsekin mistä. Olen siitä sinulle ikuisesti kiitollinen, että olit…

Käyttäjä werty001 aloittanut aikaan 17.12.2009 klo 00:33 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Voi hyvä luoja! Miten mä oon tähän joutunut? Millon musta tuli tämmönen epämääräinen ja rikkinäinen..Särkynyt, pussillinen palasia ja yksikään niistä ei ole oikealla paikallaan. Miten joku voi saada mut tuntemaan itseni niin täysin hylätyksi ja säälittäväksi? Miten toinen voi olla niin häikäilemätön, niin säälimätön? Miten mä oon antanut itteni vajota…

Käyttäjä Keijunmekko aloittanut aikaan 26.07.2010 klo 17:49 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Lapseni on oikeasti hukassa, niin fyysisesti kuin psyykkisestikin puhumattakaan emotionaalisesta puolesta. En tiedä, missä hän on. Eikä hän halua tulla löydetyksi. Onneksi sentään vastaa tekstiviesteihin, että tiedän hänen olevan kunnossa. Kävin tänään pankissa pyytämässä tiliotteet muutamalta viime kuukausilta ja sieltä näkyi hurja määrä panoja eri miehiltä. Huijausta vai maksua jostain,…

Käyttäjä pala lasia aloittanut aikaan 22.07.2010 klo 14:23 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Heips!! Tästä oli pakko tehdä oma otsikko. Joo tosiaan meillä on neljä lasta. Vanhin poika R on 16 vuotias 192cm pitkä mies. Aloittaa nyt syksyllä lukion, mistä äitinä olen mielissäni. R seurustelee, on seurakuntanuorissa ja näyttelee. Kotitöitä poika ei kerkiä eikä halua tehdä. Meidän perheen nirsoin ruuan suhteen, mikä on…

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: