Parisuhdetta vailla/hellyyden kipeä!

Parisuhdetta vailla/hellyyden kipeä!

Käyttäjä teippa aloittanut aikaan 29.05.2010 klo 14:48 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä teippa kirjoittanut 29.05.2010 klo 14:48

Kaipaat jonkun viereen ja jonkun joka kertoo tunteistaan, eikä HÄPEÄ kertoa suhteesta? :/

Käyttäjä teippa kirjoittanut 29.05.2010 klo 18:57

Alakaa tuntuu että ei kellekkää kelepaa nykysin normaali tyttö.. Että pitäs olla semmonen mallinmitoissa oleva. :/ Tarttis jonkun semmosen rinnalle, jolle se näkö ei oo kaikki kaikessa ja että voi luottaa. Että se toinen ois vakavasti kiinnostunu ja että se tahtoo oikeesti tietää miten menee. Ja se että se kumppani ei häpeais kertoa kavereilleen yms. että kenen kanssa on jne.

Oon tämmönen kohta 15w tyttö, joka joutuu koko ajan kuunteleen sitä että kuin kauhialta näytän ja kuin isokokonen oon. Mulle on koitunu vaan ongelmia seurustelusta ja joistaki ystävyyssuhteistakin! ☹️ Nyt on alkanu sitte tuntuu että ei vaan jaksa enään eteenpäin ja että millään ei oo merkitystä. 😞 "Hyvät"ystävät on jättäny mut nyt sitte yksin, ku kerroin että mulle todettii masennus. Että nykysin joutuu koko ajan oleen yksin, ja koittaa pärjätä ittekseen. /:

Käyttäjä Jasse kirjoittanut 31.05.2010 klo 09:37

Hei,

Nykyisin ulkonäköpaineet ovat tosiaan valtavat - ja korostuvat sen mukaan millaisten ihmisten kanssa on tekemisissä. Nuoruus on oman muistikuvani mukaan tosi julmaa aikaa.

Olen sinua huomattavasti vanhempi ja omassa ystäväpiirissäni on pari liki viisikymppistä miestä vailla kumppania. No, kuunneltuani heitä olen miettinyt ihmismielen kummallisuutta. Kummallekkaan näistä herroista ei "kelpaa" oman ikäinen nainen, vaan hakukriitereissä on vähintään 10 vuotta nuorempi. Oman ikäiset kuulema ovat niin rupsahtaneita. Ja sitten valitellaan sitä, kuinka elämä on niin ysinäistä eikä ole ketään, jonka kanssa jakaa asioita. Niinpä.

Rohkaisen sinua katsomaan ihmisiä ympärilläsi, katso pariskuntia - kaikenikäisia ja kokoisia. Yllättäen huomaat kuinka erilaiset ihmiset ovat itselleen kumppanin kuitenkin löytäneet.

Tätä palstaa lukiessa olet varmasti törmännyt myös siihen kuinka pitkienkin suhteiden jälkeen tulee valtaisia pettymyksiä. Aivan äärimmäisen tärkeää olisikin kyetä rakentamaan oma elämänsä ja tulevaisuutensa ensisijaisesti vain itsensä varaan - vain itseesi voit lopulta turvata. Anteeksi nyt tämä hieman kyynisen keski-ikäisen naisen toteamaus.

Jaksamista sinulle ja olet arvokas ja tärkeä juuri sellaisena kun olet.🌻🙂🌻

Käyttäjä teippa kirjoittanut 31.05.2010 klo 15:06

Kiitos kirjoituksestasi! (:

Nykyisin kaikissa lehdissä on kauniita ja todella laihoja malleja ja kaikki heissä tuntuu olevan niin lumoavaa ja kaunista, ja heitä pidetään täydellisinä, joten jos joku on oma persoonansa ja on erillainen hänet leimataan samantien kummalliseksi ja nimityksiä alkaa löytymään joka lähtöön ja tämä on mielestäni todella ikävää.☹️

Ja mieleeni juolahti että ajattelevatkohan ystäväsi sitä että hekin ovat vanhentuneet ja aika varmasti rupsahtaneet, ja ettei 10w nuorempia naisia kiinnosta välttämättä sitoutua sen verran vanhempaan mieheen. Tietytsti on poikkeuksia, mutta näin yleisesti. 🙂

ja olet aivan oikeassa että oma tukiverkko tulisi rakentaa jonkun muun varaan kun sen kumppanin. Ystävien,harrastuste ja kaiken ympärille, mikä vain saa sinut itsesi voimaan paremmin ja jaksamaan eteenpäin 🙂

Ja muista sinäkin että olet tärke juuri tuollaisena kuin olet, ja eihän sillä ole väliä minkä ikäiset täällä kirjoittelee. (: Jaksamisia myös sinulle! 🙂🌻

Käyttäjä Desper kirjoittanut 15.08.2010 klo 21:05

teippa kirjoitti 31.5.2010 15:6

Kiitos kirjoituksestasi! (:

Nykyisin kaikissa lehdissä on kauniita ja todella laihoja malleja ja kaikki heissä tuntuu olevan niin lumoavaa ja kaunista, ja heitä pidetään täydellisinä, joten jos joku on oma persoonansa ja on erillainen hänet leimataan samantien kummalliseksi ja nimityksiä alkaa löytymään joka lähtöön ja tämä on mielestäni todella ikävää.☹️

Lehtikuvat malleista on nykyään kaunisteltu kuvankäsittelyohjelmilla, ne eivät esitä todellisia ihmisiä. Ei kannata vertailla itseään niihin.