Parisuhde, koti ja perhe
Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.
Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit
Parisuhde, koti ja perhe
Parisuhde, koti ja perhe aiheet
Kaikki aihealueet
kiitän jo kaikille jotaka jaksaa lukea ja kommentoida. en teidä jatkaisinko mun mieheni kanssa? luottamus on menny jo monta kertaa. avioero on jo haettu. kaikki alkoi kun mentiin naimisiin. oltiin uskossa olvea pari… sain tietää että hän oli jovalehdellut mulle ennen häitä. 2 kuukautta häiden jälkeen hän oli ollut kiukkuinen…
Mieheni ilmoitti kaksi viikkoa sitten olevansa palavasati rakastunut naapurin rouvaan, meidän perheystävään, poikamme kaverin äitiin ja hänen omaan alaiseensa. He elävät vaaleanpunaisen pilven raunalla ja miettivät yhdessä tätä syntynyttä tilannetta. Minun kanssani hän on keskutellut erittäin vähän. Tiedän, että en ole kuluneena talvena ollut mallivaimo, mutta siihen on molemminpuolisia syitä.…
En tiedä, käytkö vielä täällä sivustoilla. Sattumoisin olen kelaillut arkistosta vanhoja juttujani, ja silmiini osui kiitoksesi eräästä tekstistäni kesällä 2007. Toivon hartaasti, että myös minun kiitokseni löytää sinut – ainakin joskus – palveluksesta jonka teit minulle viime kesänä 2009. Tiedät sen itsekin mistä. Olen siitä sinulle ikuisesti kiitollinen, että olit…
Voi hyvä luoja! Miten mä oon tähän joutunut? Millon musta tuli tämmönen epämääräinen ja rikkinäinen..Särkynyt, pussillinen palasia ja yksikään niistä ei ole oikealla paikallaan. Miten joku voi saada mut tuntemaan itseni niin täysin hylätyksi ja säälittäväksi? Miten toinen voi olla niin häikäilemätön, niin säälimätön? Miten mä oon antanut itteni vajota…
Lapseni on oikeasti hukassa, niin fyysisesti kuin psyykkisestikin puhumattakaan emotionaalisesta puolesta. En tiedä, missä hän on. Eikä hän halua tulla löydetyksi. Onneksi sentään vastaa tekstiviesteihin, että tiedän hänen olevan kunnossa. Kävin tänään pankissa pyytämässä tiliotteet muutamalta viime kuukausilta ja sieltä näkyi hurja määrä panoja eri miehiltä. Huijausta vai maksua jostain,…
Heips!! Tästä oli pakko tehdä oma otsikko. Joo tosiaan meillä on neljä lasta. Vanhin poika R on 16 vuotias 192cm pitkä mies. Aloittaa nyt syksyllä lukion, mistä äitinä olen mielissäni. R seurustelee, on seurakuntanuorissa ja näyttelee. Kotitöitä poika ei kerkiä eikä halua tehdä. Meidän perheen nirsoin ruuan suhteen, mikä on…
Takana väkivaltainen parisuhde jossa väkivalta oli sekä henkistä että fyysistä, murtuneita luita, mustia silmiä, komeroon suljettuna olemista ja jatkuvaa uhkailua. Tätä kestin lähes 5vuotta. Viisi liian pitkää vuotta. Pääsin suhteesta pois 2008 kun olin tavannut uuden miehen – unelmien miehen, jonka kanssa voisin alkaa rakentaa rikki mennyttä elämääni ja oppia…
Sain selville, että olivat olleet sängyssä kerran. Ja ovat molemmat yrittäneet pistää viestiä toisilleen. Kuulemma kummallakaan ei ole mitään tunteita toisiaan kohtaan. Me olemme naimisissa ja meillä on yksi lapsi. Siskoni on myös naimisissa, mutta heillä ei ole lapsia. Nyt kaipaankin kipeästi neuvoja, että miten tästä eteenpäin. Pistin avioliiton katkolle…
Minun tarinani masennuksesta, yksinäisyyden pelosta, ahdistuksesta.. Olen tullut aiemmissa suhteissa petetyksi ja rumasti jätetyksi. Nyt kuitenkin tuntuu aurinko paistavan risukasaani ja olen löytänyt hienon miehen rinnalleni. Ongelma on kuitenkin se, että aiemmista suhteista on jäänyt pahat arvet ja olen epäluuloinen. Puhumme reilusti mieheni kanssa menneisyydestä, joten tiedän hänen nuorena seikkailleen…
Sain äsken tietää avovaimoni uskottomuudesta. Hänellä on ollut vuoden sisällä 2 suhdetta mistä toinen oli hiljattain. Tässähän meni aika hyvin kaikki sekaisin, vielä ollaan shokissa. Riidelty ollaan paljon näitten vuosien aikana (8 vuotta ollaan oltu siis), yleensä mitä turhimmista asioista. Kaikki taisi alkaa siitä että hänellä oli iso ongelma alkoholiin…