Miten tästä eteenpäin.

Miten tästä eteenpäin.

Käyttäjä Sirpaleina aloittanut aikaan 12.09.2010 klo 12:21 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä Sirpaleina kirjoittanut 12.09.2010 klo 12:21

Olemme olleet mieheni kanssa lähes 20 vuotta naimisissa. Meillä on neljä lasta. Miehelläni on alkoholiongelma, joka aiemmin rajoittui viikonloppuryyppäämisen, mutta vuosi sitten hänen isänsä sairastuttua ja myöhemmin menehdyttyä asia räjähti käsiin. Nyt saattaa mennä jo viikon putki. Hän on kyllä ilmoittanut että tarvitsisi apua ja kävikin lääkärissä, mutta sieltä vastaus sinulle ei mitään hätää ja voit käydä terapiassa jos tuntuu siltä. Viimeiseen putkeen hän joutui hakemaan avokatkasua. Viimeinen pisara tapahtui viime viikolla kun minulle soitti joku tuntematon nainen joka kertoi että on vuoden päivät kuunnellut mieheni huolia ja tiesi perheemme kaikki salaisimmatkin asiat. Seksistä oli keskusteltu, mutta mitään ei heidän mukaansa ollut tapahtunut. Mutta mistä minä siitä voin olla varma. Nyt tuntuu kuin luottamus on lyöty täysin sirpaleiksi ja jaksamiseni on täysi nolla.😭

Käyttäjä volvomies kirjoittanut 15.09.2010 klo 10:13

Heippa
Niin tuo alkohooli ongelma on niin yleistä että et ikinä arvaakkaan noin viikko sitten
kun olin koulutuksessa niin tuosta asiasta todellakin puhuttiin pitkään ja se on kurjaa
kun viinalla saadaan perheet hajalle yrityksetkin kaatuu jne mut yrittää hoitoon niin
saisi apua ja olen tosi pahoillani sinun puolesta itselläni meni lapsuus ja nuoruus
viinan takia ( olin alkohooli perheestä ja ei ollut kivaa )en ole ikinä juonut enkä ole
edes maistanut enkä ikinä maista raittiina on kiva on olla.
Mut mielestäni tarvitset elämään muutoksen???
Kuinkas sinä olet jaksanut???
Oliko se nainen miehesi luotto ystävä / kaveri??? jolle se kertoi asioita.
Kaunista syksyä sinulle.