Parisuhde, koti ja perhe

2 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.

Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhde, koti ja perhe aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 3781
Käyttäjä Sirpaleina aloittanut aikaan 12.09.2010 klo 12:21 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olemme olleet mieheni kanssa lähes 20 vuotta naimisissa. Meillä on neljä lasta. Miehelläni on alkoholiongelma, joka aiemmin rajoittui viikonloppuryyppäämisen, mutta vuosi sitten hänen isänsä sairastuttua ja myöhemmin menehdyttyä asia räjähti käsiin. Nyt saattaa mennä jo viikon putki. Hän on kyllä ilmoittanut että tarvitsisi apua ja kävikin lääkärissä, mutta sieltä vastaus…

Käyttäjä tiedoton aloittanut aikaan 09.09.2010 klo 09:17 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

en tiedä onko tämä oikea paikka kertoa tuntemuksiaan mutta jostain on aloitettava. muutama päivä sitten vaimo sanoo se on ohi minä ihmeissäni että mitä. tarvitsen omaa aikaa hän sanoo ja samaan hengen vetoon että se on ero nyt. minä kyselen syytä itku kurkussa, ei kuulemma ole minun vika eikä ole…

Käyttäjä Snowangel aloittanut aikaan 12.09.2010 klo 13:39 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Ajattelin kirjoittaa tänne, koska mulla on tosi sekava tilanne, ja en edes tiedä miten tähän päädyin!!! Aloitan siitä, alusta, rakastuin mieheen joka huomattavasti minua vanhempi. Muutin lähemmäs häntä, ja odotin koska hän olisi valmis suhteeseen. Siihen meni joku 2vuotta. Hän ei tullut, joten jätin hänet ja vaihdoin paikkakuntaa, ja aloitin…

Käyttäjä hämärässä aloittanut aikaan 31.10.2008 klo 14:52 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Anteeksi, nyt seuraa pitkä tarina. Mutta en tiedä, mitä tekisin. En tiedä, mihin uskoa. En tiedä, mikä on oikein. En tiedä. mitä ovat oikeuteni. En tiedä, onko minulla oikeuksia, koska olen ollut heikko ja toiminut typerästi. Olkaa kilttejä ja neuvokaa minua. Tarinani on seuraavanlainen: Tapasin kaksi vuotta sitten netissä ruotsalaisen,…

Käyttäjä Maija Mehiläinen aloittanut aikaan 08.09.2010 klo 14:45 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Tämä on ensimmäinen kerta, kun kirjoitan mihinkään tällaiseen, monta vuotta on harkittu. Kotikuntani on pieni, en uskalla mennä terapiaan, koska kaikki tuntevat täällä toisensa, tai ainakin luulevat tuntevansa..😝 oon kyllä teininä silti käynyt n. 5 vuotta terapiassa, joten tunnen toimintatavat siellä. Mä olen kolmeakymppiä lähestyvä nainen, mun isäsuhteeni on ollut…

Käyttäjä Ei voi ymmärtää.... aloittanut aikaan 21.03.2010 klo 21:45 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei! Onko teillä kokemusta lapsen viiltelystä? Minun jo täysi-ikäinen lapseni (18v) on alkanut viiltelemään itseään,hänellä on rankka elämä takana,sijoitus omien päihdeongelmien vuoksi,hyväksikäyttöä yms yms…. Hän käy tälläkin hetkellä terapiassa,mutta miettii senkin lopettamista😯🗯️ Mitä ihmettä voin tehdä,että saan autettua hänen eläämäänsä parempaan suuntaan??? Hän ei tule nykyisen mieheni kanssa toimeen ollenkaan,ei…

Käyttäjä toto2 aloittanut aikaan 08.09.2010 klo 13:11 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei,olen 50v. nainen ja haluaisin muiden mielipiteen minun tämän hetkiseen tilanteeseen.Olen naimisissa 47v. miehen kanssa ja yhteiseloa on ollut jo 21v.Tällähetkellä mieheni on ”rakastunut” 26v .naiseen jolla on kaksi pientä lasta 2v ja 4v.Tämä nainen väittää myös rakastavansa miestäni ja heillä on tämä juttu kestänyt jo puoli vuotta lähinnä tekstaillen…

Käyttäjä Jääkarhu aloittanut aikaan 31.08.2010 klo 19:34 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei! Olen 30wee mies ja haluaisin kysyä neuvoa seuraavaan asiaan: Olen seurustellut tyttöystäväni kanssa noin reilu kolme vuotta ja viimeiset puolitoista vuotta on suhteemme mennyt alamäkeä. Syynä tähän on ollut minun käyttäytymiseni tyttöystävääni kohtaan. Tuona aikana minusta alkoi tulla mies mikä ei välitä tyttöystäväni tunteista eikä läheisyydestä vaikka tyttöystäväni on…

Käyttäjä napis aloittanut aikaan 09.02.2010 klo 19:16 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Löysin tämän sivuston juuri kuukausien etsinnän jälkeen, ja melkein itkin lukiessani aiempia aloituksia aiheesta. Luulin todellakin olevani ainoa hullu maailmassa asiani kanssa. En nostanut vanhoja ketjuja esille, vaan aloitin uuden.. Maailmaani ja avioliittoani piinaava ongelma on siis se, etten kestä että joku nainen maailmassa menisi ulkonäöltään minun ohitseni, ja nimenomaan…

Käyttäjä HJP aloittanut aikaan 06.09.2010 klo 11:36 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olipa kerran mies. Miehen isä oli tyypillinen suomalaisen työläisperheen viikonloppujuoppo joka nuorempana oli ajanut perheensä joitain kertoja naapuriin pakoon raivotessaan. Isä ei myöskään koskaan saanut elämässään juuri mitään aikaan. Perheen äiti käytännössä huolehti perheen arjesta. Ilman puolisoaan mies olisi ehkä ollut rappiolla. Myöskin talon myöhempi perusremontti oli äidin ansiota. Isä…

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: