Vasta eronnut alkoholistimiehestä :(

Vasta eronnut alkoholistimiehestä :(

Käyttäjä Niiskuneiti63 aloittanut aikaan 17.10.2010 klo 18:55 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä Niiskuneiti63 kirjoittanut 17.10.2010 klo 18:55

Tarinani taitaa olla tyypillinen, jota kukaan ei enää jaksa lukea, mutta puranhan silti itseäni. Yhdessäoloa 30 v. joista 19 naimisissa, painostuksen jälkeen naimisiin.En halunnut olla ainoa eriniminen perheessä, toisen tyttären syntymän jälkeen käytiin maistraatissa. Mies harrasti jalkapalloa, tosi hyvä siinä, harjotukset 4 krt vko. Pelit vkloppuna ja tietty sen jälkeen kaljalle. Yleensä kodin kautta, missä olin silittänyt housut ja paidan valmiiksi. Soitti 4 aamul hakeen ja itse menin 6 töihin pyörällä 6 km. En moiti, hän hoiti lapset pienenä kun menin töihin, ei tarvinnu hoitopaikkaa. Mut kun tulin töistä, hän yleensä häipyi. Kauppaan ja illalla harjotuksiin.Rahat hänen takanaan, vaikka minä olin se joka tienasi. Mutku laskut täytyi hoitaa. Täytyi kysyä aina lupa, et jos vaikka meikkiä, hiusväriä, rintsikoita, pikkaria, sukkia ym.??? Puhumattakaan Juhlavaatteista, ne haettiin yleensä kirpparilta, mut aina löyty rahaa viinaan. Olin aina kuskina, vaik mentiin ”tavalliseen” kylään puhumattakaan sukujuhlista. Tartutti taudin myös minuun(alkoholi), joten monen masennusvuoden jälkeen minun oli pakko päästä pois siitä helvetistä. Jos tarinani kiinnostaa, niin vastaahan. Minulla on paljon muutakin kerrttavaa😑❓

Käyttäjä helemi kirjoittanut 19.10.2010 klo 17:46

Minua kiinnostaa, sillä samanlaista elämää olen itsekkin joskus elänyt.
Tiedän ettei tuossa ollut kuin pieni pintaraapasu kaikkeen ja sinun täytyy saada puhua sen elämän muistot itsestäsi pois. Muista, sinä teit kaikkesi ja se ei riittänyt, mikä sitten riittää?