Koska kipu loppuu ?

Koska kipu loppuu ?

Käyttäjä Tytte90 aloittanut aikaan 07.10.2010 klo 18:36 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä Tytte90 kirjoittanut 07.10.2010 klo 18:36

Olen parikymppinen tyttö, joka on kokenut aivan liikaa. Minulla on nyt takana pari vuotta kestänyt parisuhde helvetti. Mis pyöritti alkuaikana itseni lisäksi parhaimmillaan kolmea muuta naista, kaikki naiset olimme toisillemme aivan tuntemattomia tottakai ! Aina oli ihmeellisiä lupauksia, petettyjä sellaisia… Noin vuosi sitten aloimme seurustelemaan kuitenkin, ajattelin että olen maailman onnellisin tyttö… Kunnes koitti joulukuu ja ensimmäisen kerran tämä minulle rakas mies löi silmäni mustaksi.🤕 Olin täynnä vihaa ja surua, vakuuttelin että teen rikosilmoituksen ja unohdan miehen. Mies kuitenkin osasi vetää oikeista naruista ja sai minut takaisin. Pari kuukautta tämän jälkeen aloimme remontoimaan meille yhteistä kotia, luulin kaiken olevan todella hyvin, kunnes tuli vappu… Mies lähti toisen naisen mukaan baarista, tuli yöllä kotiin ja löi. Taas jäin suhteeseen ja aikaa kului, ei päästy kuin pari kk eteenpäin ja tuli juhannus. Juhannuksen jälkeen sairaslomaa töistä, kroppa täynnä mustelmia ja tunteet riekaleina. Yritin kaikkeni, tein miehelle kaiken valmiiksi. Koti oli aina siisti ja ruoka valmiina, kun hän tuli töistä. Tästä ei mennyt kuin pari viikkoa, taas mies löi… Ambulanssi saapui asunnollemme.. Tämän jälkeen olin jo niin väsynyt, että en jaksanut edes yrittää lähteä suhteesta. Ja taas kului pari viikkoa, kotona on taas riitaa. On perjantai ilta ja olemme kahden kotona. Sanon miehelle, että ehkä olisi syytä lopettaa suhde jos ei tätä kumpikaan halua.. Mies sanoo, että rakastaa minua eikä ole mihinkään muuttamassa. Tulee lauantaiyö… Taas riidellään, mies huorittelee, ottaa avaimeni ja puhelimeni että en pääse pakoon enkä saa itselleni soitettua apua.. Hiuksista revitään pitkin kaksiomme lattiaa itkevää tyttöä.. Jostain ihmeestä hän saa voimat, saa avaimet ja puhelimen mieheltä, juoksee ulos. Tyttö seisoo pihalla vähissä vaatteissa ja odottaa poliiseja.. Aikaa kuluu ja vihdoin maija kaartaa pihallemme, menemme asuntoon.. Mies sanoo, että ei ole koskenut minuun ja että olemme olleet kauan eroamassa. MITÄ IHMETTÄ ?!? Eilen hän sanoi, että kaikki on hyvin ! Lopulta poliisit vievät miehen pois.. Seuraava päivä tulee ja mies tulee kotiin… Anteeksi pyytelyt ovat niin klisee tässä asunnossa. Parin tunnin kuluttua mies kertoo, että on ostanut itselleen asunnon selkäni takana ! Miten ihminen ei osannut aavistaa mitään ? Olin taas se hyväuskoinen… Nyt on kulunut pari kk, syytteet on nostettu. Mies mustamaalaa minua, kaikki vikahan oli minussa. 😭

Käyttäjä Jasse kirjoittanut 08.10.2010 klo 10:06

Hei Tytte,

Iso halaus sinulle ja voimia uuden elämän rakentamiseen - pääsit kuitenkin eroon siitä rikollisesta. Ja se on nyt tärkeintä. Älä missään nimessä ole enää yhteydessä ja vastaa yhteydenottoihin. SInä olet tärkein ja sinun elämäsi eteenpäin. 🌻🙂🌻

Sinun olisi hyvä päästä purkamaan näitä pahoinpitelyjä ja niiden vaiktuksia ammattilaisen luokse.

Käyttäjä volvomies kirjoittanut 08.10.2010 klo 11:26

Heippa
miehesi on narsisti varmaan sinun kirjoituksessasi kun lukee niin siitä päättelin.
mut jos oikein ymmärsin niin ette enää seurustele???
Voin sanoa sinulle että älä ikinä katselekaan tuollaisia miehiä ja pysy tuollaisista
kaukana.
Ikinä ei pidä sallia tai suostua perheväkivaltaan ja ajan oloon se yleensä vaan
pahenee ja raaistuu.
Onkos sinulla ystäviä / kavereita??? ne helpottas elämää et tarviis olla yksin
ja vois kertoo iloja ja suruja.
Kaunista syksyä sinulle

Käyttäjä Tytte90 kirjoittanut 08.10.2010 klo 13:54

Kiitoksia viesteistänne ! 🙂 En enää aijokkaan pitää mieheen yhteyttä, se on varma. Joka ikinen päivä kaikki se mitä sain kärsiä on mielessäni, joinain päivinä se helvetti on heti aamusta mielessä.. Olen nähnyt painajaisia tästä ihmisestä. Jos hän ajaa autolla ohitseni, ihokarvat nousevat pystyyn. Tahtoisin puhua tästä jollekkin kuka on kokenut saman, ammattilaiselle puhuminen ei kuulosta omalta jutultani.

Suhteemme päätyttyä kuulin ihmisiltä, että tämä mies kuulostaa aivan narsistilta.. Tilasin kirjan nimeltä Sata tapaa tappaa sielu ! Olen lukenut kirjan monta kertaa kannesta kanteen itkuisin silmin. Tuntuu pahalta, että niin moni ihminen kokee tälläistä. 😭

Hyvää syksyä teillekkin ! 🙂

Käyttäjä Tytte90 kirjoittanut 08.10.2010 klo 18:15

En muistanutkaan kertoa, että miehellä on jo uusi "uhri"... Minulle mies sanoi vielä pari viikkoa sitten, että ei halua tätä tyttöä koska hän on ruma ja ärsyttävä ! Nyt facebookissa hehkutetaan uutta ihanaa elämää. :/ Ja tästä tytöstä en ole koskaan kuullut meidän seurustelumme aikana, eli tyttö tuskin tietää minkälaisen hirviön kynsiin on joutunut. ☹️

Käyttäjä volvomies kirjoittanut 11.10.2010 klo 15:28

Heippa
Joo se on hyvä kun olet päässyt eroon väkivaltaisesta parisuhteesta.
Ja vastaisuuden varalle muista että jätä heti sellainen mies jos.
On väkivaltainen, narsisti, alistava, mustasukkainen, rajoittaa toisen elämää jne
ne vaaran merkit kannattaa lukea ja ne kyllä pystyy yllättävän hyvin tunnistamaan
mut toinen kyllä pystyy näyttelemään jonkun aikaa ennen kuin todellinen luonne
paljastuu.
Sitä minä olen monesti itsekseni pohtinut et mikä saa toisen alistamaan, lyömään,nöyryyttämään jne kun toista pitäisi rakastaa mut kai se on tietynlainen
sairaus ja halu alistaa toista.
Kaunista syksyä sinulle