Parisuhde, koti ja perhe

1 päivä sitten

Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.

Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhde, koti ja perhe aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 3776
Käyttäjä yksin jäin....... aloittanut aikaan 14.09.2010 klo 22:10 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

olimme yhdessä 11 vuotta kolmeviikkoa sitte vaimoni ilmoitti että hän haluaa muutta pois yhteisestä kodista ja siinä samassa selvisi et hän oli löytänyt toisen miehen nyt olen kotona 3lapsen kanssa toinen ei edes ota lapsia mukaan eikä välitä niinstä!… tuntuu et ei jaksa tehdä mitään eikä edes käydä töissä tuntuu…

Käyttäjä blue moon aloittanut aikaan 01.04.2010 klo 21:10 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

parisuhdetta takana jo pitkä taival.monenlaisia tunteita on koettu, mutta rakkaushan ei ole tunne vaan tahtotila, mutta se tahtokin on toisinaan hakusessa.välillä ihmettelen, että mitä se rakkaus oikein on. kahdenkeskistä aikaa ei ole, mutta arkeahan täällä useimmiten eletään.onko se edes niin tarpeellista?ainakin yliarvostettua,kuten puhuminenkin. mielestäni puhua ei kannata jos se johtaa…

Käyttäjä Superwoman aloittanut aikaan 13.09.2010 klo 00:45 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen siis reilun 2vuotta seurustellut mieheni kanssa ja meillä päällisin puolin kaikki hyvin. Mies aivan ihana, herttainen, hellä ja huumorintajuinen. Meillä ongelmana/tai ainakin minulla on oma pääni. Mies aikoinaan petti minua (suutelemalla, ei ihan kerennyt sänkyyn asti, kunnes ”havahtui” tilanteeseen), tästä jo se 2vuotta ja tämä on minulle yhä edelleen…

Käyttäjä masm aloittanut aikaan 15.09.2010 klo 19:27 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Yli kaksi vuotta sitten tapasin nykyisen mieheni. Niin kuin aina alussa oli mahtavaa. Kaikki alkoi kun tulin raskaaksi, syyttely, haukkuminen, uhkailu. Ajattelin tuolloin, että suutuspäissään vaan puhuu. Hän heitti minut ja koiramme monta kertaa ulos jos olimme hänen luonaan. (Etäsuhde välimatkaa 400km) Ja tiesi ettei meillä ole paikkaa minne mennä.…

Käyttäjä Tintti79 aloittanut aikaan 21.08.2010 klo 23:20 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei! Olen aika eksynyt nykyisten vihantunteideni kanssa omaa äitiäni kohtaan ja tarvisisin neuvoja mitä tehdä tilanteen kanssa. Olo on aika toivoton. En tiedä pitäisikö kääntyä sosiaalitoimiston, neuvolan, lakimiehen vai poliisin puoleen ja voivatko ne edes auttaa. Oma lapsuuteni oli lievästi sanottuna kauhea; vanhempien ainaista ryyppäämistä, riitoja ja kodin tuhoamista. Myös…

Käyttäjä Sirpaleina aloittanut aikaan 12.09.2010 klo 12:21 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olemme olleet mieheni kanssa lähes 20 vuotta naimisissa. Meillä on neljä lasta. Miehelläni on alkoholiongelma, joka aiemmin rajoittui viikonloppuryyppäämisen, mutta vuosi sitten hänen isänsä sairastuttua ja myöhemmin menehdyttyä asia räjähti käsiin. Nyt saattaa mennä jo viikon putki. Hän on kyllä ilmoittanut että tarvitsisi apua ja kävikin lääkärissä, mutta sieltä vastaus…

Käyttäjä tiedoton aloittanut aikaan 09.09.2010 klo 09:17 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

en tiedä onko tämä oikea paikka kertoa tuntemuksiaan mutta jostain on aloitettava. muutama päivä sitten vaimo sanoo se on ohi minä ihmeissäni että mitä. tarvitsen omaa aikaa hän sanoo ja samaan hengen vetoon että se on ero nyt. minä kyselen syytä itku kurkussa, ei kuulemma ole minun vika eikä ole…

Käyttäjä Snowangel aloittanut aikaan 12.09.2010 klo 13:39 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Ajattelin kirjoittaa tänne, koska mulla on tosi sekava tilanne, ja en edes tiedä miten tähän päädyin!!! Aloitan siitä, alusta, rakastuin mieheen joka huomattavasti minua vanhempi. Muutin lähemmäs häntä, ja odotin koska hän olisi valmis suhteeseen. Siihen meni joku 2vuotta. Hän ei tullut, joten jätin hänet ja vaihdoin paikkakuntaa, ja aloitin…

Käyttäjä hämärässä aloittanut aikaan 31.10.2008 klo 14:52 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Anteeksi, nyt seuraa pitkä tarina. Mutta en tiedä, mitä tekisin. En tiedä, mihin uskoa. En tiedä, mikä on oikein. En tiedä. mitä ovat oikeuteni. En tiedä, onko minulla oikeuksia, koska olen ollut heikko ja toiminut typerästi. Olkaa kilttejä ja neuvokaa minua. Tarinani on seuraavanlainen: Tapasin kaksi vuotta sitten netissä ruotsalaisen,…

Käyttäjä Maija Mehiläinen aloittanut aikaan 08.09.2010 klo 14:45 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Tämä on ensimmäinen kerta, kun kirjoitan mihinkään tällaiseen, monta vuotta on harkittu. Kotikuntani on pieni, en uskalla mennä terapiaan, koska kaikki tuntevat täällä toisensa, tai ainakin luulevat tuntevansa..😝 oon kyllä teininä silti käynyt n. 5 vuotta terapiassa, joten tunnen toimintatavat siellä. Mä olen kolmeakymppiä lähestyvä nainen, mun isäsuhteeni on ollut…

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: