Parisuhde, koti ja perhe

1 päivä sitten

Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.

Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhde, koti ja perhe aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 3776
Käyttäjä Oinasnainen aloittanut aikaan 31.08.2009 klo 13:55 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Voi tätä ihmiseloa. Kuinka kukaan enään voi luottaa keneenkään.. mietin. Salaisuudet tulevat julki ennemmin tai myöhemmin. Ystäväni vieraili meillä usein, välit puolisooni olivat jotenkin oudon lämpimät. Joskus epäilin ja nauroin ajatuksilleni. Vaan kuinkas kävikään. Puolison puhelimesta piti ottaa valokuvia koneelle, okkei… tekstiviestit singahtivat ruudulle silmieni eteen. Mies käynnyt kyläilemässä ystävän…

Käyttäjä Lapsellinen aloittanut aikaan 24.08.2010 klo 20:22 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Mistä apua tähän toivottomaan olotilaan? Naimisissa ollaan oltu 14 vuotta, lapsia kolme (kaikki jo koululaisia). Ei suuria riitoja, ei alkoholismia, päinvastoin ulkoisesti kaikki hyvin. Ei vaan tunnu miltään. Lähinnä hirveä ärsyyntyminen kuvaa olotilaa. Töissä kaikki menee hyvin ja on ”hallittua”, mutta kun lähestyn kotitannerta, alkaa jo ahdistaa. Viimeistään kun astun…

Käyttäjä Rikko aloittanut aikaan 24.09.2010 klo 13:40 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

olen aivan hukassa ajatusteni kanssa.. Olen ollut avomieheni kanssa yhdessä noin 3-vuotta ja tuona aikana hän on pettänyt minua erinäisin tavoin; viestitellyt muille tuntemilleen naisille erittäin vihjailevaan ja flirttailevaan sävyyn, valehdellut minulle monestakin asiasta, liittyen tähän pettämiseen… Mieheni väittää silti, ettei koskaan, ikinä voisi pettää minua, pettämisen todellisessa merkityksessä, koska…

Käyttäjä Taru- aloittanut aikaan 24.09.2010 klo 17:59 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei! Halusin vain kirjoittaa jonnekin… Ois mukava jos joku osais kommentoida tai auttaakin. Ehkä tämä kirjoittaminenkin jo auttaa. Minulla on päällisin puolin kyllä asiat hyvin. Tuntuu vaan etten osaa rakastaa tarpeeksi…? En ole ollut aina uskollinen miehelleni, joka kyllä on hyvä mies, vaikka meillä on ollut myrskyisä liitto. Olemme seurustelleet…

Käyttäjä Tanti aloittanut aikaan 22.09.2010 klo 23:06 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei, en jaksa tällä hetkellä pitkään selostaa taustojani, mutta menetin lapseni. maailman ihanimman pikku tytön tapaturmaisesti hetki sitten. Olemme perheen kanssa yhteishoidossa ja molemmilla aikuisilla on omat terapeutit. Itselläni psykiatrinen sairaanhoitaja jota tapailen joka toinen viikko omasta tahdostani. Tuntuu ettei hän ole se oikea minulle. Miten muut ovat ovat selviytyneet…

Käyttäjä blackbird aloittanut aikaan 24.05.2010 klo 08:47 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei, tunneihmisen sydän tuntuu särkyvän… Olen 1,5 v seurustellut miehen kanssa, joka monilta osin vastaa toiveitani; uskollinen, ei juurikaan käytä alkoholia, ei ole väkivaltainen jne. Asiat eivät vaan tunnu menevän raiteilleen. Paljon on muuttunut suhteemme alusta; lähdin suhteeseen oltuani 6 v yksin ja olinkin hyvin itsenäinen, tottunut tekemään omat ratkaisuni.…

Käyttäjä tyyne06 aloittanut aikaan 22.09.2010 klo 10:33 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen eronnut kolmen lapseni isästä reilu 10-v sitten, keskimmäinen lapsista muutti isälle muutama vuosi sitten, sillä oma tilanteeni ei mahdollistanut tämän erityislapsen kotona asumista. Tein vuosia 3-vuorotyötä ja opiskelin yhtä aikaa, yksinhuoltajana aika rankkaa. 2,5 v sitten tapasin Miehen. Mukava, asiallinen aikuinen mies, ajattelin. Hänelläkin edellisestä liitosta lapsia, joiden kanssa…

Käyttäjä Laura-74 aloittanut aikaan 16.09.2010 klo 12:31 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Tämä on kamalaa, mutta kai minun on pakko alkaa tätä asiaa käsittelemään… En ymmärrä itseäni, minulla on lapsi joka on pian 16 ja me olemme tapelleet koko ajan siis oikeesti koko hänen lapsuuden tähän päivään asti, ilmeisesti saman kaltaiset luonteet tämän tekevä, mutta tänään TAAS kaikki hajoso kääsiin. Menin ja…

Käyttäjä kengu aloittanut aikaan 05.05.2010 klo 14:42 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Tilanne missä ollaan oltu 6v yhdessä 3 yhteistä lasta.Talonrakentamista tähän vielä.talous painaa ja mies ollut pari vuotta etäinen ja käyttää henkistäväkivaltaa.Sulkee mut ulkopuolelle,ei puhu,ei vietä aikaa.Ns normi parisuhde jutut puuttuu meiltä täysin. Mies syyllistää vain ja ainoastaan mua.Omassa tekemisessään ei nää mitään väärää.Pitää mua tyhmänä. Lukuisia kertoja luvannut yrittää eikä…

Käyttäjä Yucka aloittanut aikaan 04.09.2010 klo 16:41 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen seurustellut tyttöystäväni kanssa n. 3v. Nyt on alkanut tulemaan entistä enemmän ongelmia elämään liittyvien erimielisyyksien muodossa. Hän on 28v työtön, valtion tuella elävä paniikkihäiriötä sairastanut, tällä hetkellä ehkä lievän masennuksen oireista ajoittain kärsivä henkilö. Minä kahdessa eri työssä käyvä yrittäjä ja 29v. Olen kärsinyt myös persoonallisuushäiriöistä, masennuksesta, olleet aikanaan…

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: