Eronnut

Eronnut

Käyttäjä esamoreno aloittanut aikaan 03.11.2010 klo 20:14 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä esamoreno kirjoittanut 03.11.2010 klo 20:14

Tervehdys!

Olen vasta eronnut keväällä n. 2.5v kestäneestä suhteesta. Kieltämättä lopun merkit alkoivatkin hieman aikaisemmin jatkuvalla riitelyllä ja meillä myös oli eräs yö pieni käsirysy, jossa hölmönä miehenä olin päättänyt antaa takaisin, kun en muuta osannut/ajatellut. Naispuolinen henkilö oli myös raskauden jälkeen ihastunut välillä ties kehen ja oli hirveä hinku laihduttaa keinolla millä hyvänsä ja muutenkin ei todellakaan ollut tasapainossa. No tuli päivä, kun naispuolinen henkilö päätti suoraan sanoen heittää miehen pellolle helppoahan se oli, kun sukunsa omisti talon. Suhteesta on tullut perheen lisäystä kaksosten verran. Eromme jälkeen naispuolinen ihminen alkoi elää aika kosteaakin elämää vaikka kaksoset olivat n. 6-9kk vanhoja.. Tosin en kyllä itekkään aivan kuivaa elämää elänyt mutta lastentapaamiset hoidin asian mukaisesti. Monta kertaa oli tilanne keväällä/kesällä, että naispuolinen henkilö oli hiukan humalassa, kun toin lapset kotia isänsä tapaamisesta. Pian tämän jälkeen alkoikin vanhasuola janottamaan ja tällä tarkoitan itseäni ja muutinkin takas entiseen majaamme n. viikoksi asumaan. Pian sitten vklopun jälkeen sain taas hirveät haukut ja jouduin pakkaamaan tavarat vaikka meidän yhteinen viikkomme oli mennyt hyvin.. En sillei tiedä oliko kyseessä jotenkin takaisinantoa, kun olin eromme aikana yhden kerran erehtynyt yhdenillan juttuun. Tosin kyllähän minä tiedän miten hän oli elänyt mutta kuitenkin.. No kuitenkin elämä jatkui tämänkin jälkeen aika kosteana ja lasten tapaamiset tuntui hankalilta, kun joutui kokoajan riitelemään nais henkilön kanssa. Pian sitten parin kostean baarireissun ja muiden säätöjen jälkeen nainen päätti aloittaa seurustelut uuden mies henkilön kanssa. No mitäpä jäi käteen 2.5vuodessa kaksi sukupuolitautia, mahdollisesti pettänyt?.. Valehtelua, kieroilua, mustasukkaisuutta ja kontrollointia.

Minulla on myös 3 lapsi toisesta eli aikaisemmasta suhteesta. Siinäkin tapauksessa naispuolinen henkilö oli päättänyt heittää miehen pellolle. Kieltämättä tässä suhteessa taisin itse olla aika nuori ja meidän seurustelua oli kestänyt 3kk, kun lapsi olikin tulossa ja ehdimme seurustelemaan arviolta 7kk. No riitelyynhän tämäkin taisi loppua. Kieltämättä tällä nais henkilöllä oli vakavia mielenterveydellisiä ongelmia.

Joo sillei on elämä kuljetellut. Olen omasta mielestäni miehenä tehnyt molemmissa suhteessa kaikkeni ja en mitenkään olisi tahtonut erota. En sillei usko eroihin vaan ihmisten muuttumiseen. En siis usko, että ero on ratkaisu. Kieltämättä alkanut tulemaan jo siihen tulokseen, että naisten kanssa edes kannata alkaa riitelee vaan kannattaa lähteä aina pois. Olen lasteni kanssa tekemisissä, joka vkloppu. Eli vapaa-aika on aika nolla.

Ei se mitään nyt ollut oikeastaan elämä vaikeaa keväästä lähtien. Mutta hyvääkin on tapahtunut. Olen päässyt töihin. Mutta sitten samalla peliongelmat ovat tulleet itselleni takaisin vaikka olen ollut pelaamatta pitkään. Joka päivä tulee oikeastaan haikailtua vanhoja suhteita ja mietittyä lapsiani koen, että olen epäonnistunut heidän/itseni suhteen. Helppoahan tämä ei ole itse olisin vaan tahtonut elää perhe-elämää. No ainakaan en tunne itseäni ”itsekkääksi” eli siinä mielessä on helppo elää. Mutta minua vaivaa menettämäni asiat vaikka ne eivät ole olleet minun ratkaisujani. Kyllähän tässä sillei on alkanut miettimään, että suomen maa kannustaa naisia yksinhuoltajiksi. Välillä myös kaivaa ajatus hyväksikäytöstä, kun kaikki kolme lastani ovat vahinkoja. Kaikki kyllä dna-testattu, että omia on 🙂.

Kiitos ja kumarrus!