Parisuhde, koti ja perhe

1 päivä sitten

Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.

Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhde, koti ja perhe aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 3776
Käyttäjä Snage aloittanut aikaan 26.09.2010 klo 23:07 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei! Olen 38 vuotias mies ja parisuhteemme on nyt siinä pisteessä että avovaimoni ilmoitti että ei enää rakasta minua ja haluaa erota. Nyt tuntuu tosi pahalta ja tuntuu että että ei ole ulospääsyä tästä tilanteesta ja olo on niin kamala että en tiennyt tämmösen olon olevan mahdollista en pysty hengittämään…

Käyttäjä Tytte90 aloittanut aikaan 07.10.2010 klo 18:36 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen parikymppinen tyttö, joka on kokenut aivan liikaa. Minulla on nyt takana pari vuotta kestänyt parisuhde helvetti. Mis pyöritti alkuaikana itseni lisäksi parhaimmillaan kolmea muuta naista, kaikki naiset olimme toisillemme aivan tuntemattomia tottakai ! Aina oli ihmeellisiä lupauksia, petettyjä sellaisia… Noin vuosi sitten aloimme seurustelemaan kuitenkin, ajattelin että olen maailman…

Käyttäjä piipeM aloittanut aikaan 04.10.2010 klo 23:20 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Mitä teen? Lähdenkö omalle tielleni ja jätänkö avomieheni? Olemme seurustelleet avomieheni kanssa melkein 8 vuotta joista 6 vuotta asuttu yhdessä. Olemme rakentaneet oman kodimme omilla tavaroilla ja yhteisillä tavaroilla. Meille on yhteisiä lemmikkejä. Aikaisemmin meillä on mennyt todella hyvin parisuhteessa. Olemme toisiemme parhaimmat kaverit. Ainoastaan ongelmana on ollut seksi. Kun…

Käyttäjä kalastajatar aloittanut aikaan 07.10.2010 klo 13:40 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhteessamme on jo vuosien ajan ollut väkivaltaa. On vaikeaa enää 13 vuoden jälkeen muistaa, miten väkivalta alkoi ja kumpi sen alunperin aloitti, eikä sillä liene merkitystäkään. Kysymys on, miten väkivaltakierteestä voisi päästä eroon jos mieheni ei suostu terapiaan? Koen liian epäoikeudenmukaisena sen että menisin terapiaan yksin, eihän se lopettaisi mieheni…

Käyttäjä skriiks aloittanut aikaan 05.10.2010 klo 13:20 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olemme pitkään seurustellut avopari, meillä on 6-vuotias lapsi. Viime keväänä aivan yllättäen mieheni kertoi, että on käyttänyt jo pitkään (useita viikkoja/kuukausia) mielenterveystoimiston palveluja ja lääkitystä vakavan masennuksen vuoksi. Olin järkyttynyt ja tolaltani, koska en ollut havainnut mitään merkkejä tällaisesta ja meillä meni mielestäni ”ihan mukavasti”. Koko kevään ajan tunnelma oli…

Käyttäjä Milo aloittanut aikaan 18.09.2010 klo 19:53 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Keräsin vihdoin rohkeutta kirjoittaa tänne, koska tämä on minulle hieman harmaata aluetta, enkä oikein tiedä miten pitäisi toimia. Katotaan mitä tästä tulee.. Meille on jo pienestä pitäen opetettu, ettei perheen asioista puhuta ulkopuolisille, joka on todella iskoitunut syvälle (ainakin minulle). On ollut todella vaikeaa avautua asioita lähimmille ihmisillekin, mutta ajatukset…

Käyttäjä R aloittanut aikaan 04.10.2010 klo 17:34 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

En ole koskaan kirjoittanut tällaisiin paikkoihin, mutta nyt tuntuu, että on pakko yrittää, jos vaikka se auttaisi. Elämäni romahti pari kuukautta sitten, kun 10 vuoden suhteen jälkeen avomieheni päätti, että hän haluaa jatkaa yksin. Kaikki alkoi siitä, että noin vuosi takaperin mieheni kertoi pettäneensä minua kerran kännissä. Annoin anteeksi koska…

Käyttäjä lapsi312 aloittanut aikaan 13.09.2010 klo 14:30 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Nyt se sitten tapahtui minulle, naiselle, joka luulin eläväni elämäni loppuun asti onnellisena tässä, etten haluakaan. En halua punaista tupaa ja perunamaata.☹️ Olen ollut mieheni kanssa yhdessä vajaa kymmenen vuotta. Olen vielä nuori, eikä meillä ole lapsia. En osaa tarkalleen sanoa, milloin minulla alkoi tulemaan ongelmia, etten enää halua miestäni.…

Käyttäjä lommo aloittanut aikaan 02.10.2010 klo 17:48 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Moi kaikki. Kirjoitan tähän kuvauksen parisuhteestani, tämä tapahtui tänään ja eilen. Olemme avovaimoni kanssa olleet yhdessä 2 1/2 vuotta. Arki ei enää onnistu, riidat ovat nyt lähes päivittäisiä ja jatkuvat tuntikausia. Riitojen jälkeen oloni on ihan hirveä, tunnen syyllisyyttä kaikesta mahdollisesta, ja pystyn lähinnä tuijottamaan tyhjyyteen ja tärisemään. Pelkään että…

Käyttäjä hellu3 aloittanut aikaan 28.09.2010 klo 13:51 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

tässä hieman taustaa itsestäni. Olen päälle 20v nainen, naimisissa. Lapsia minulla ei ole. Minulla on pitkä yhteinen historia mieheni kanssa yli 9vuotta. naimisissa siitä noin vuoden. Taustalla on isän väkivaltainen käytös ollessani pieni. Suhteemme mieheni kanssa on aika normaali, mutta mieheni on todella pomo tyyppiä, kaiken pitää mennä hänen ehtojen…

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: