Parisuhde, koti ja perhe

5 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.

Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhde, koti ja perhe aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 3781
Käyttäjä Kurpitsarisotto aloittanut aikaan 22.10.2010 klo 11:33 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Menossa ammattitutkinto. Matkustamisineen yli 11 h per päivä viikolla. Isäni kuoli just tässä… Tutkintotilaisuusputki on tulevalla viikolla. Olen koittant seurustella hyvin kivan miehen kanssa, samantyyppisiä kiinnostuksia vapaa-ajalla. Kerran kävimme jopa saunomassa, ja… Hän on työnsä ohessa omaishoitaja,minä asun kerrostalossa jossa asukkaiden keski-ikä n 85 v. Tiettyä painostusta…en millään tahtoisi sitä…

Käyttäjä pala lasia aloittanut aikaan 02.10.2010 klo 01:10 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei! Luin perjantain Iltasanomista otsikolla: Surusta tuli elinkautinen. Se pysäytti mut totaalisesti, kun tekstissä lukee vielä oma tyttönimi. Näin luki lehdessä: Huoma eli Henkirikoksen uhrien läheiset ry on yhdistys, joka tarjoaa vertaistukea. 3 faktaa: 1. Suomessa kuolee vuosittain henkirikoksen uhrina noin 125 ihmistä. 2. Yhtä uhria jää suremaan keskimäärin 4-6…

Käyttäjä SASINE aloittanut aikaan 09.10.2010 klo 09:34 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Otsikossa sitä jo tulikin. Voi kuinka oli jossain vaiheessa helppo vaan sanoa, että kyllä mä jaksan. Mutta nytpä tuntuu etten jaksakaan. Rakastan miestäni ihan järjettömän paljon, mistä saisin voimia jaksaa tukea? Vauva on pikkuinen ja nukkuu tosi huonosti, minä samoin. Mies ei jaksa, ymmärrettävästi. Jollain lailla jaksaa lapsen kanssa touhuta…

Käyttäjä surutar2 aloittanut aikaan 15.10.2010 klo 23:44 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Tässä on minun tarinani, mies sanoi muutama viikko sitten,että hän miettii mitä haluaa elämältä ja hänen tunteensa on laimentuneet minua kohtaan ei tiedä riittävätkö suhteen jatkamiseen. Murruin täysin tästä. Meillä on ollut kerran aikaisemminkin vastaavanlainen tilanne, joka alkoi melkein samoilla sanoilla. 8-vuotta sitten meille tuli ero ja läksin silloin pienen…

Käyttäjä Niiskuneiti63 aloittanut aikaan 17.10.2010 klo 18:55 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Tarinani taitaa olla tyypillinen, jota kukaan ei enää jaksa lukea, mutta puranhan silti itseäni. Yhdessäoloa 30 v. joista 19 naimisissa, painostuksen jälkeen naimisiin.En halunnut olla ainoa eriniminen perheessä, toisen tyttären syntymän jälkeen käytiin maistraatissa. Mies harrasti jalkapalloa, tosi hyvä siinä, harjotukset 4 krt vko. Pelit vkloppuna ja tietty sen jälkeen…

Käyttäjä Snage aloittanut aikaan 26.09.2010 klo 23:07 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei! Olen 38 vuotias mies ja parisuhteemme on nyt siinä pisteessä että avovaimoni ilmoitti että ei enää rakasta minua ja haluaa erota. Nyt tuntuu tosi pahalta ja tuntuu että että ei ole ulospääsyä tästä tilanteesta ja olo on niin kamala että en tiennyt tämmösen olon olevan mahdollista en pysty hengittämään…

Käyttäjä Tytte90 aloittanut aikaan 07.10.2010 klo 18:36 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen parikymppinen tyttö, joka on kokenut aivan liikaa. Minulla on nyt takana pari vuotta kestänyt parisuhde helvetti. Mis pyöritti alkuaikana itseni lisäksi parhaimmillaan kolmea muuta naista, kaikki naiset olimme toisillemme aivan tuntemattomia tottakai ! Aina oli ihmeellisiä lupauksia, petettyjä sellaisia… Noin vuosi sitten aloimme seurustelemaan kuitenkin, ajattelin että olen maailman…

Käyttäjä piipeM aloittanut aikaan 04.10.2010 klo 23:20 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Mitä teen? Lähdenkö omalle tielleni ja jätänkö avomieheni? Olemme seurustelleet avomieheni kanssa melkein 8 vuotta joista 6 vuotta asuttu yhdessä. Olemme rakentaneet oman kodimme omilla tavaroilla ja yhteisillä tavaroilla. Meille on yhteisiä lemmikkejä. Aikaisemmin meillä on mennyt todella hyvin parisuhteessa. Olemme toisiemme parhaimmat kaverit. Ainoastaan ongelmana on ollut seksi. Kun…

Käyttäjä kalastajatar aloittanut aikaan 07.10.2010 klo 13:40 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhteessamme on jo vuosien ajan ollut väkivaltaa. On vaikeaa enää 13 vuoden jälkeen muistaa, miten väkivalta alkoi ja kumpi sen alunperin aloitti, eikä sillä liene merkitystäkään. Kysymys on, miten väkivaltakierteestä voisi päästä eroon jos mieheni ei suostu terapiaan? Koen liian epäoikeudenmukaisena sen että menisin terapiaan yksin, eihän se lopettaisi mieheni…

Käyttäjä skriiks aloittanut aikaan 05.10.2010 klo 13:20 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olemme pitkään seurustellut avopari, meillä on 6-vuotias lapsi. Viime keväänä aivan yllättäen mieheni kertoi, että on käyttänyt jo pitkään (useita viikkoja/kuukausia) mielenterveystoimiston palveluja ja lääkitystä vakavan masennuksen vuoksi. Olin järkyttynyt ja tolaltani, koska en ollut havainnut mitään merkkejä tällaisesta ja meillä meni mielestäni ”ihan mukavasti”. Koko kevään ajan tunnelma oli…

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: