Parisuhde, koti ja perhe
Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.
Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit
Parisuhde, koti ja perhe
Parisuhde, koti ja perhe aiheet
Kaikki aihealueet
Hei kaikille, aikani netissä harhailtuani ja etsittyäni tämän kaltaista foorumia, löysin viimein perille. Olen siis uusi käyttäjä; täynnä pakahduttavia tunteita ja tarvetta saada purkaa niitä. Tämä syksy on ollut minulle todella rankka. Neljä vuotta kestänyt parisuhteeni ajautui jälleen kerran kriisiin, oli harkintatauolla ja lopulta päättyi hyvin rumasti. Suhteemme T:n kanssa…
Heti alkuun vanhaan kirjoitukseeni vastanneille suuri kiitos!volvomies,jokujossakin,helmi…. Pikku hiljaa tässä ollaan saatu itseämme kotiutumaan uudelle paikkakunnalle.Vastoinkäymisiä on tullut edelleen,mutta MINÄ VOIN HYVIN 😀 siis tämä on uskommattoman hieno tunne.Seistä omilla jaloillaan hymy naamalla.Olen saanut tasapainon itseni kanssa.toki se on erittäin särkyvää ja hento,mutta silti.Lakimies on palkattuna ja sitä tässä tarvitaankin.Tällä…
Olen 21-vuotias nuori nainen, jota elämä on kohdellu melko kaltoin vastakkaisen sukupuolen ihmissuhteissa. Vuosi sitten päättyi n. 2 vuoden suhde, josta olen vasta viime kuukausien aikana päässyt täysin yli. Käyn töissä ja elämä rullaa muutenkin ihan mukavasti… MUTTA … olen viimeisen kuukauden aikana tutustunut yhteen mieheen, joka on osoittaunut kiinnostuksen…
Olen ajanut itseni melkoisiin sotkuun, en jaksa tätä elämää. Koko lapsuuteni oli monimutkainen, ihan ok, mutta ongelmia täynnä. Monta eri muuttoa ja pahaa oloa. Tapasin maailman ihanimman miehen, joka särki sydämmeni. Minulle kaksi tärkeintä ihmistä oli paras ystäväni ja hän. En osaa rakastaa perhettäni, ei se maailman kauhein ole eikä…
Olemme olleet mieheni kanssa yhdessä 12 vuotta ja meillä on kaksi lasta. Jo seurusteluaikanamme, huomasin, että mieheni on helposti hermostuvaa sorttia ja toisinaan pelkäsin sanovani jotain väärin ja saan riidan aikaiseksi. Ensimmäisen lapsemme oltua n. vuoden ikäinen, sain mieheni suostumuksen että tekisimme toisen lapsen. Vuosien mittaan hän on käyttäytynyt toisinaan…
Menossa ammattitutkinto. Matkustamisineen yli 11 h per päivä viikolla. Isäni kuoli just tässä… Tutkintotilaisuusputki on tulevalla viikolla. Olen koittant seurustella hyvin kivan miehen kanssa, samantyyppisiä kiinnostuksia vapaa-ajalla. Kerran kävimme jopa saunomassa, ja… Hän on työnsä ohessa omaishoitaja,minä asun kerrostalossa jossa asukkaiden keski-ikä n 85 v. Tiettyä painostusta…en millään tahtoisi sitä…
Hei! Luin perjantain Iltasanomista otsikolla: Surusta tuli elinkautinen. Se pysäytti mut totaalisesti, kun tekstissä lukee vielä oma tyttönimi. Näin luki lehdessä: Huoma eli Henkirikoksen uhrien läheiset ry on yhdistys, joka tarjoaa vertaistukea. 3 faktaa: 1. Suomessa kuolee vuosittain henkirikoksen uhrina noin 125 ihmistä. 2. Yhtä uhria jää suremaan keskimäärin 4-6…
Otsikossa sitä jo tulikin. Voi kuinka oli jossain vaiheessa helppo vaan sanoa, että kyllä mä jaksan. Mutta nytpä tuntuu etten jaksakaan. Rakastan miestäni ihan järjettömän paljon, mistä saisin voimia jaksaa tukea? Vauva on pikkuinen ja nukkuu tosi huonosti, minä samoin. Mies ei jaksa, ymmärrettävästi. Jollain lailla jaksaa lapsen kanssa touhuta…
Erouhka
3Tässä on minun tarinani, mies sanoi muutama viikko sitten,että hän miettii mitä haluaa elämältä ja hänen tunteensa on laimentuneet minua kohtaan ei tiedä riittävätkö suhteen jatkamiseen. Murruin täysin tästä. Meillä on ollut kerran aikaisemminkin vastaavanlainen tilanne, joka alkoi melkein samoilla sanoilla. 8-vuotta sitten meille tuli ero ja läksin silloin pienen…
Tarinani taitaa olla tyypillinen, jota kukaan ei enää jaksa lukea, mutta puranhan silti itseäni. Yhdessäoloa 30 v. joista 19 naimisissa, painostuksen jälkeen naimisiin.En halunnut olla ainoa eriniminen perheessä, toisen tyttären syntymän jälkeen käytiin maistraatissa. Mies harrasti jalkapalloa, tosi hyvä siinä, harjotukset 4 krt vko. Pelit vkloppuna ja tietty sen jälkeen…