Parisuhde, koti ja perhe

9 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.

Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhde, koti ja perhe aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 3781
Käyttäjä nuut1 aloittanut aikaan 17.11.2010 klo 09:44 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Kirjoitanpa tänne minäkin, kun päässä pyörii niin paljon ajatuksia, ettei niistä saa omin avuin enää mitään tolkkua. Kuinka paljon petturuutta voi yhden ihmisen kohdalle mahtua ennekuin ”aasinselkä” katkeaa? Takana 2 pitkää liittoa, jotka molemmat kariutuivat miehen uskottomuuteen. Itse en ole koskaan pettänyt ketään, koska olen sitä mieltä, että se on…

Käyttäjä Mietintämyssy aloittanut aikaan 23.11.2010 klo 16:34 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei kaikki! Olen ihan uusi täällä… Olen aikaisemmin kirjoitellut Suomi24 suhteet palstalle, mutta siellä kun liikkuu kaikenlaisia enemmän haukkujia kuin auttajia… Päätin siirtyä tänne. Olemme siis nuoripari minä 19vuotias tyttö ja poikaystäväni 20vuotias. Olemme seurustelleet vuotta, josta puolitoista ollaan asuttu yhdessä. Kihlossakin ollaan oltu ennen kuin vuoristorata alkoi. Nyky tilanne…

Käyttäjä tiia83 aloittanut aikaan 21.11.2010 klo 18:36 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

olen kahden lapsen äiti ja odotan kolmatta lasta je ne tiedä miten jakaisin jatkaa eteenpäin kun mieheni juo ja käyttää juomisen lisäksi raha varamme pelaamiseen? jos rahaa on käytettävissä enemmänkin niin yli 50 euroakin ja pahimillaan satakin saattaa mennä rahapeleihin ja baariin. Lapsetkin ovat jo alkaneet ihmetellä perheen raha varojen…

Käyttäjä Epätoivoista aloittanut aikaan 21.11.2010 klo 14:52 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olenkohan vähän tyhmä kun en ota elämääni omaan hallintaani? Olen tässä nyt vuoden verran miettinyt parisuhdettani, enkä ole saanut vieläkään tehtyä ratkaisua suuntaan tai toiseen. Olen naimisissa ja minulla on kaksi ihanaa lasta (6 ja 8v). Asumme omakotitalossa ja elämä on ihan rauhallista. Puolisoni mielestä kaikki on hyvin ja asioista…

Käyttäjä seagull aloittanut aikaan 18.11.2010 klo 17:01 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei, Ajattelin kirjoittaa kokemuksistani masentuneen kumppanina. Olisi mukava kuulla muiden kommentteja. Koen olevani tällä hetkellä totaalisen uupunut, onneton ja neuvoton.. Avomieheni muutaman vuoden takainen (burnout ja sen seurauksena) masennus uusiutui tänä syksynä. Vielä kuukausi takaperin suunnittelimme yhteistä tulevaisuutta, ja kaikki vaikutti ihanalta, mutta yhtäkkiä avomieheni muuttui (eristäytyi, vältteli kosketusta, muuttui…

Käyttäjä pelokas myy aloittanut aikaan 15.11.2010 klo 16:45 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen elänyt kymmenen vuotta parisuhteessa joista 5 avioliitossa, meillä on 3 ihananaa lasta. Mutta miehessäni on puoli mikä kerta toisensa jälkeen pn alkanut pelottaa entistä enemmän…alkoholia ottaessaan 99,9% mahdollisuudella hän menee aina sekaisin ja alkaa nöyryyttämään minua esim..ravintolassa, kavereidin luona, tähän kuvioon on alkanut liittyä myös käsiksi käymistä. Nyt viimeksi…

Käyttäjä Nintendo aloittanut aikaan 17.11.2010 klo 10:14 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei, Jokin aika sitten aikuisen poikani tyttöystävä pudottautui parvekkeelta pojan ja tyttöystävän väkivaltaisen riidan päätteeksi. Mitä ilmeisimmin tyttöystävä yritti paeta poikaani parvekkeen kautta. Tyttöystävä jäi henkiin, mutta tila on kriittinen. Alkoholilla oli osuutta tähän tapahtuneeseen. Onko täällä kellään kokemusta agressiivisesti käyttäytyvästä omasta lapsesta? Onko pojallani mahdollisuutta saada minkäänlaista apua käytökseensä…

Käyttäjä usvakukka aloittanut aikaan 13.11.2010 klo 00:51 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen pienen lapsen totaaliyhäri, eli minä olen lähes täysin yksin lapseni kanssa. Erosin lapseni isästä,ka hän ei sitten halunnutkaan lasta. Odotin lastani aivan yksin. Elämä pienokaisen kanssa vei kaiken aikani ja voimani. Kaipasin elämääni toista aikuista, arjen jakamista, rakkautta. En kuitenkaan uskonut sellaista löytäväni. Milloin minulla olisi ollut edes aikaa…

Käyttäjä eliliisa aloittanut aikaan 01.11.2010 klo 16:50 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Elämäni on kriisissä. Olen ollut liitossa pian 30 v. Mieheni on ollut aina kovin määräilevä ja minä alistuja. Nyt on tullut asioita esille, jotka viittaavat siihen, että puolisoni on naristi, ainakin osittain. En missään nimessä toivoisi, että niin olisi. Kun on ongelmia ja haluaisin keskustella, mutta hän ei pysty siihen.…

Käyttäjä essuu aloittanut aikaan 02.11.2010 klo 13:51 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

hän on 11.v kärsii ylipainosta, josta häntä kiusataan. nyt olen huolestunut kun hän on muutaman kerran puhunut et ois parempi olla kuollut ja olisiko kukaan surullinen jos hän kuolisi. en tiedä miten asiaa käsitellä. olen yrittänyt puhua, mutta en saa oikein mitään irti lapsesta. lapseni on aika lailla murrosiän kynnyksellä.…

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: