Parisuhde, koti ja perhe

1 päivä sitten

Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.

Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhde, koti ja perhe aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 3776
Käyttäjä pelokas myy aloittanut aikaan 15.11.2010 klo 16:45 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen elänyt kymmenen vuotta parisuhteessa joista 5 avioliitossa, meillä on 3 ihananaa lasta. Mutta miehessäni on puoli mikä kerta toisensa jälkeen pn alkanut pelottaa entistä enemmän…alkoholia ottaessaan 99,9% mahdollisuudella hän menee aina sekaisin ja alkaa nöyryyttämään minua esim..ravintolassa, kavereidin luona, tähän kuvioon on alkanut liittyä myös käsiksi käymistä. Nyt viimeksi…

Käyttäjä Nintendo aloittanut aikaan 17.11.2010 klo 10:14 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei, Jokin aika sitten aikuisen poikani tyttöystävä pudottautui parvekkeelta pojan ja tyttöystävän väkivaltaisen riidan päätteeksi. Mitä ilmeisimmin tyttöystävä yritti paeta poikaani parvekkeen kautta. Tyttöystävä jäi henkiin, mutta tila on kriittinen. Alkoholilla oli osuutta tähän tapahtuneeseen. Onko täällä kellään kokemusta agressiivisesti käyttäytyvästä omasta lapsesta? Onko pojallani mahdollisuutta saada minkäänlaista apua käytökseensä…

Käyttäjä usvakukka aloittanut aikaan 13.11.2010 klo 00:51 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen pienen lapsen totaaliyhäri, eli minä olen lähes täysin yksin lapseni kanssa. Erosin lapseni isästä,ka hän ei sitten halunnutkaan lasta. Odotin lastani aivan yksin. Elämä pienokaisen kanssa vei kaiken aikani ja voimani. Kaipasin elämääni toista aikuista, arjen jakamista, rakkautta. En kuitenkaan uskonut sellaista löytäväni. Milloin minulla olisi ollut edes aikaa…

Käyttäjä eliliisa aloittanut aikaan 01.11.2010 klo 16:50 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Elämäni on kriisissä. Olen ollut liitossa pian 30 v. Mieheni on ollut aina kovin määräilevä ja minä alistuja. Nyt on tullut asioita esille, jotka viittaavat siihen, että puolisoni on naristi, ainakin osittain. En missään nimessä toivoisi, että niin olisi. Kun on ongelmia ja haluaisin keskustella, mutta hän ei pysty siihen.…

Käyttäjä essuu aloittanut aikaan 02.11.2010 klo 13:51 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

hän on 11.v kärsii ylipainosta, josta häntä kiusataan. nyt olen huolestunut kun hän on muutaman kerran puhunut et ois parempi olla kuollut ja olisiko kukaan surullinen jos hän kuolisi. en tiedä miten asiaa käsitellä. olen yrittänyt puhua, mutta en saa oikein mitään irti lapsesta. lapseni on aika lailla murrosiän kynnyksellä.…

Käyttäjä BrokenAngel- aloittanut aikaan 04.11.2010 klo 10:48 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Ajattelin kirjoittaa tänne kun ei ole ketään kelle kehtaisin puhua ongelmistani.Olen 35v nainen työkyvyttömyyseläkkeellä toistuvan masennuksen takia. Lapsuuteni oli turvaton ja hyvin nuorena ajauduin avioliittoon alkoholistimiehen kanssa.Erosin hänestä 5 vuotta sitten. Sen jälkeen oli muutama suhde,eniten ikäviä kokemuksia ja ongelmani on ollut vaikeaa luottaa ihmisiin etenkin miehiin sekä vaivaa merkittävä…

Käyttäjä esamoreno aloittanut aikaan 03.11.2010 klo 20:14 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Tervehdys! Olen vasta eronnut keväällä n. 2.5v kestäneestä suhteesta. Kieltämättä lopun merkit alkoivatkin hieman aikaisemmin jatkuvalla riitelyllä ja meillä myös oli eräs yö pieni käsirysy, jossa hölmönä miehenä olin päättänyt antaa takaisin, kun en muuta osannut/ajatellut. Naispuolinen henkilö oli myös raskauden jälkeen ihastunut välillä ties kehen ja oli hirveä hinku…

Käyttäjä hillaam aloittanut aikaan 03.11.2010 klo 19:51 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Elikkä tilanteeni on tämä. Olen erittäin huolissaan, rakkaani on masentunut, en tiedä onko vakavasti, sanoisin että on. Emme ole seurustelleet kauheen kauaa, mutta melko tosissaan olemme jo. Hän on käynyt psykologilla, mutta vaan vähän epävirallisesti juttelemassa. kuinka kauan kestää, että lähete nuorisopsykiatrille vastaanotetaan? kuinka kauan kestää hoidon saaminen? kuinka nopeasti…

Käyttäjä sasu66 aloittanut aikaan 26.10.2010 klo 15:05 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

En tiedä onko tää oikee foorumi mutta en nyt muutakaan löytänyt olen jotenkin rikki ollut jo pitkän aikaa. Tiedän mitä pitäisi tehdä, mutta tunteet ei oo samaa mieltä. Melkein 30 yhdessäolovuoden ja 20 avioliittovuoden jälkeen olin täynnä miestäni. Olin valmis lähtemään perheeni luota (4 lasta) ja aloittamaan alusta yksin. Usean…

Käyttäjä Miuku2 aloittanut aikaan 30.10.2010 klo 13:22 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Seurustelimme, menimme kihloihin ja suunnittelimme mieheni kanssa perhettä ja avioliittoa. Entinen mieheni on minua vanhempi, mutta ongelmana en ole ikinä sitä pitänyt sillä pidän vanhemmista miehistä. Kun aloimme seurustella tiesin miehelläni olevan rikollista taustaa, mutta ei se minua haitannut kun ne olivat vanhoja asioita. Olin onnellinen mieheni kanssa. Kaikki kuitenkin…

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: