Parisuhde, koti ja perhe
Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.
Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit
Parisuhde, koti ja perhe
Parisuhde, koti ja perhe aiheet
Kaikki aihealueet
Erilleen muutosta on parikuukautta, mutta eroa sai tehdä puoli vuotta. Lapset jäi mulle,toinen vielä vauva iässä. Ero oli rankka. monet itkut tuli itkettyä. Toinen petti ja valehteli. En olis ikinä uskonu,mutta kyllä ne vaistot puhuu totta. Lopulta myönsi ja oli kun siinä ei mitään väärää olis. Ei halunnut eroa,itki ettei…
Olen 30v. mies pohjoisesta. Ongelmani juontaa juurensa jo vuosien takaa. Ensinnäkin olen ollut reissutöissä koko ikäni, tulevan vaimonikin tapasin ollessa reissuhommissa. Olemme olleet jo vaimoni kannssa kohta kymmenen vuotta yhdessä joista vajaa kuusi naimisissa, meillä on kolme ihanaa lasta ja muutenkin asiat ollu näenäisesti hyvin, niin on luultu. Kaikki alkoi…
luke.30.1.2011. Kertokaa mitä voisin tehdä olemme avoliitossa 13 vuotta ei lapsia kaksi aikuista,meidän perhe.jo alusta alkaen olen sen huomannut et minä olen se joka tarvitsee enemmän läheisyyttä,hellyyttä,sexsiä puhumista ja sitä et sanoo esim.rakastan sinua.rakastan häntä ja hän on minulle kaikkein tärkein ihminen,siksi varmaan tuntuu pahalta kun kaikki on aneltava toiselta…
Hei Minun tarinani. Minä olen se pettäjä, joka hukkasi perheensä pettämiseen. Kaikki alkoi jo 4 vuotta sitten kun tapasin työpaikkani juhlissa henkilön, johon ihastuin suoraan. Olimme molemmat naimisissa tahoillamme, molemmilla myös pieniä lapsia. Aloimme tapailla, jutella ja tietysti aloimme suhteen. Suhde oli aluta alkaen yhtä rakkautta molemmille. molempien tunteet olivat…
Nyt se on totta. Nyt se on faktaa. Nyt olemme yksi surullinen tilasto lisää. Olemme tänään päätyneet avioeroon. Takana 7,5vuotta, joista 5 naimisissa. Kaksi ihanaa tytärtä. Jos joltain kysyisi, olisi meitä veikattu pysymään kauimmin yhdessä. Ehkä ikuisesti. Mutta minä en pystynyt. Halusin. Mutta en pystynyt. Rakastan miestäni suuresti, mutta rakkaus…
Olen kaikin keinoin päästä eroon hänestä,mutta aina vaan annan anteeksi..En kestä enään mustelmia,verisiä haavoja joka puolella..Mutta rakastan jollain tavalla häntä kuitenkin,vaikka tiedän että hän tekee väärin minua kohtaan..Auttakaa minua tajumaan,että tämä suhde tappaa minut viellä joku kerta.ellen lopeta sitä ajoissa,mutta mistä saa tukea?ei poliisistakaan ole hyötyä,olen koittanu kaikki keinot mitkä…
Kerran tai kaksi eronnut ja sitten uusi suhde, kerran tai kaksi eronneen kanssa, tai vaikka useammankin kerran tai kuolema on erottanut, jommankumman. Mukaan on tarttunut muutakin kuin mukavaa elämänkokemusta, muistoja, pettymyksiä, vihaa, katkeruutta, surua, pettymystä, lapsia, epäluuloa…loputtomasti. Miten näistä aineksista, rakennetaan kestävä, molempia tyydyttävä parisuhde?
Joskus vuosia sitten olen tänne viimeksi kirjoitellut.. Silloin taisin olla masennuksen toipumisvaiheessa, lapset aivan pieniä ja elämä vähitellen kasaantumassa. No nyt on lapset koululaisia jo, ulkoisesti elämä mallillaan ja kaikki ihan tosi hyvin. Todellisuus on vähän toista; miehelläni on 2-tyypin kaksisuuntainen mielialahäiriö, esikoisella kolmatta vuotta jatkuvia ongelmia koulunkäynnin ja kavereiden…
Olemme olleet mieheni kanssa toista vuotta naimisissa. miehelläni on 3-vuotias poika, josta on tullut minulle ihan painajainen. Poika käy meillä max kerran kuukaudessa ja on muutaman päivän, koska asuu hyvin kaukana meistä. Alkuun koitin tehdä kaikkeni, että poika viihtyisi meillä, mutta nyt olen lopettanut kun ei vain viihdy. Poika on…
Miksi aina minä? Avioliitto päättyi vuosia sitten, ajattelin silloin etten enää voi löytää uutta ihmistä ja häntä sydämeeni päästää. Toisin kuitenkin kävi. Rakastuin tulisesti ja jouduin reilun vuoden yhdessäolon jälkeen jälleen pettymään.. Nyt jälleen ero takana, molemmilla exillä väkivaltaisia taipumuksia. Onko vika minussa? Haenko tiedostamattani elämääni manipuloivia, narsistisia ja väkivaltaisia…