Parisuhde, koti ja perhe

23 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.

Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhde, koti ja perhe aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 3781
Käyttäjä nallikki aloittanut aikaan 16.03.2010 klo 15:45 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Ollaan oltu vaimon kanssa yhdessä melkein 15-vuotta. Siinä ajassa on ehditty rakentamaan oma koti ja saamaan kaksi ihanaa lasta. Ilman murheita ei ole tähän asti selvitty, kuten ei varmaan moni muukaan. Itselle osui useampia vuosia sitten kohdalle pari uskottomuutta. Ensimmäisestä en oppinut, mutta toisen jälkeen kävin niin kovan koulun läpi,…

Käyttäjä sinisiipinen aloittanut aikaan 23.02.2011 klo 10:50 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Ajattelin kirjoittaa tänne vähän elämästäni,jos vaikka saisin jotain ajatuksia ja mielipiteitä omien ajatuksieni jatkeeksi. Yksin kun miettii vain niin tuntuu lopulta että on ihan umpikujassa ja rupeaa epäilemään itseään jo ihan kaikesta…..eli… minulla on masennusta,ollut melkein koko aikuisikäni,nyt päälle kolmikymppisenä olen jo tietoinen siitä ettei se mihkään lähde. On parempia…

Käyttäjä annikki58 aloittanut aikaan 11.02.2011 klo 20:20 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Minusta näyttää, että hän on masentunut, opiskelu ei ilmeisesti suju mitenkään, ei ole kavereita, ei kaiketi sosiaalista elämääkään. Aina vaan yksin kotona omassa huoneessa sen kaamean siivon keskellä. En uskalla kysyä mitään, en puhua mitään. Joskus yritän, mutta ei siitä seuraa mitään hyvää, sulkeutuu vaan useaksi päiväksi huoneeseensa. Olen hyvin…

Käyttäjä pala lasia aloittanut aikaan 22.02.2011 klo 14:02 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei! Pidätte varmaan mua omituisena. Heinäkuussa tulee 20 vuotta, kun ollaan oltu naimisissa. Joskus alkuaikoina sovittiin, jos toinen rakastuu siitä puhutaan aidosti. Niin ei kuitenkaan ole käynyt kummallekaan. Itse en ole kuitenkaan onnellinen. Me ei halailla, ei pussata emmekä sänkypaini. Kuitenkin haluaisin, että olisi se rakkaan/läheisen hellä kosketus. Olemme kasvaneet…

Käyttäjä variaabel aloittanut aikaan 17.02.2011 klo 15:52 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Tilanne on sellainen, että asumme avovaimoni kanssa samassa talossa ja yhdessä olemme olleet n. kolmisen vuotta. Talon jossa asumme omistaa avovaimoni, se on hänen aiemman avioliiton peruja. Vaimo on 13 viikolla raskaana ja elämän piti olla kaikkea uutta ja ihanaa, mutta nyt kaikki näyttääkin aivan toiselta. Vaimollani oli raskauden alussa…

Käyttäjä ihaaa aloittanut aikaan 25.01.2011 klo 23:51 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Erilleen muutosta on parikuukautta, mutta eroa sai tehdä puoli vuotta. Lapset jäi mulle,toinen vielä vauva iässä. Ero oli rankka. monet itkut tuli itkettyä. Toinen petti ja valehteli. En olis ikinä uskonu,mutta kyllä ne vaistot puhuu totta. Lopulta myönsi ja oli kun siinä ei mitään väärää olis. Ei halunnut eroa,itki ettei…

Käyttäjä puhumattomuus on tuhoavaa aloittanut aikaan 27.12.2010 klo 15:34 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen 30v. mies pohjoisesta. Ongelmani juontaa juurensa jo vuosien takaa. Ensinnäkin olen ollut reissutöissä koko ikäni, tulevan vaimonikin tapasin ollessa reissuhommissa. Olemme olleet jo vaimoni kannssa kohta kymmenen vuotta yhdessä joista vajaa kuusi naimisissa, meillä on kolme ihanaa lasta ja muutenkin asiat ollu näenäisesti hyvin, niin on luultu. Kaikki alkoi…

Käyttäjä Luke aloittanut aikaan 30.01.2011 klo 12:12 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

luke.30.1.2011. Kertokaa mitä voisin tehdä olemme avoliitossa 13 vuotta ei lapsia kaksi aikuista,meidän perhe.jo alusta alkaen olen sen huomannut et minä olen se joka tarvitsee enemmän läheisyyttä,hellyyttä,sexsiä puhumista ja sitä et sanoo esim.rakastan sinua.rakastan häntä ja hän on minulle kaikkein tärkein ihminen,siksi varmaan tuntuu pahalta kun kaikki on aneltava toiselta…

Käyttäjä se pettäjä aloittanut aikaan 15.02.2011 klo 19:11 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei Minun tarinani. Minä olen se pettäjä, joka hukkasi perheensä pettämiseen. Kaikki alkoi jo 4 vuotta sitten kun tapasin työpaikkani juhlissa henkilön, johon ihastuin suoraan. Olimme molemmat naimisissa tahoillamme, molemmilla myös pieniä lapsia. Aloimme tapailla, jutella ja tietysti aloimme suhteen. Suhde oli aluta alkaen yhtä rakkautta molemmille. molempien tunteet olivat…

Käyttäjä unelmasirpaleena aloittanut aikaan 09.12.2010 klo 22:53 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Nyt se on totta. Nyt se on faktaa. Nyt olemme yksi surullinen tilasto lisää. Olemme tänään päätyneet avioeroon. Takana 7,5vuotta, joista 5 naimisissa. Kaksi ihanaa tytärtä. Jos joltain kysyisi, olisi meitä veikattu pysymään kauimmin yhdessä. Ehkä ikuisesti. Mutta minä en pystynyt. Halusin. Mutta en pystynyt. Rakastan miestäni suuresti, mutta rakkaus…

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: