Olen heikko nainen…

Olen heikko nainen...

Käyttäjä pala lasia aloittanut aikaan 20.06.2010 klo 23:24 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä pala lasia kirjoittanut 20.06.2010 klo 23:24

Tää on surullinen tarina. Mun rakkaus/rakkaudeton tarina on pala taivasta ja pala helvettiä.Ensin rakastuttiin ja mentiin kihloihin. Sitten törmäsin hirviöön, joka raiskasi minut ja vei neitsyyteni ja kehui etten ole ainut neitsyt, jonka hän on ottanut ja käytti minua seksuaalisesti hyväkseen ja sai minut uskomaan, että olen hänen ja hänen poikansa = kihlattuni omaisuutta. Asiasta vaikenin ja kärsin. Mörkö sai sydänkohtauksen ja kuoli. Ennen naimisiin menoa kerroin kihlatulleni, mitä mörkö teki. Häpesin, tunsin itseni huoraksi ja pelkäsin etten kelpaa enää kihlatulleni ja kellekään enää.Avioliitossa tuli kuitenkin neljä lasta. Me ei enää olla sillain. Mä en kestä semmoista kosketusta. Olen jossain maininnut, että siskoni tapettiin raasti reilu 7 vuotta sitten. Ei olla oltu sillain seitsemään vuoteen.En oikeastaan tiedä, mitä se olisi ihanimmillaan. Mua inhottaa ja kuvottaa pelkkä ajatus. Pelkään miehiä, jos ne tulee liian lähelle. Jouduin kolme vuotta sitten seksuaalisen ahdistelun kohteeksi, enkä ole voinut siitä puhua kellekään. Se toi vahvasti mieleen edellä olevat tapahtumat.Tässä matkalla olen kadottanut itseni eikä mulla ole arvoa. Yritän vain parhaani mukaan raataa perheeni eteen. Enää en jaksa. Eikä mieheni voi katsoa minuun päin. Hermostuu kyllä helposti ja saan varoa häntä.Olen heikko nainen☹️

Käyttäjä Etsijä kirjoittanut 22.03.2011 klo 22:03

En ole ihan samaa mieltä nyt kanssasi Mara70, että lähentely todistaa välittämisestä. Biologisista syistä miehillä on usein aamuisin erektio, mutta ei se toiseen käsiksi käyminen omien tarpeiden tyydyttämistä varten kyllä mikään suuren rakkauden osoitus ole. Sinä, Pala lasia, olet kaiken kokemasi jälkeen hajalla etkä kykene tuntemaan seksuaalista halua. Se on ihan normaalia tuossa tilanteessasi, ja miehesi tunteeton käytös vain pahentaa asioita.

Kunpa voisin auttaa Sinua ja vakuuttaa Sinulle, että olet hyvä ihminen huolimatta masennuksestasi ja ahdistuksestasi. Mistä sen tiedän? No, me kaikki olemme hyviä ihmisiä pohjimmiltamme! Entäpä se mies, joka Sinut raiskasi? Raiskaaja on ymmärtääkseni ihminen, jonka tunne-elämä on jäänyt kehittymättömäksi. Joskus raiskaaja on itsekin joutunut raiskauksen uhriksi ja jakaa kostoa viattomille. Enpä usko, että kukaan raiskaaja olisi onnellinen ihminen, vaikka hetkellisen tyydytyksen saavuttaisikin. Kukaan, joka tekee pahaa toiselle, ei ole onnellinen.

En itsekään ole jaksanut siivota kun olen ollut syvällä pohjamudissa enkä silloin oikein jaksanut mitään muutakaan. Siivoamattomuus on eräs tyypillinen depression oire!
Sanon jälleen kerran, että Sinä tarvitset apua.

Ymmärrän, että Sinun on vaikea hyväksyä itsesi ja koet vihaavasi itseäsi. Yritä pyristellä eroon vihasi häkistä. Se on vaikeaa, tiedän sen. Kamppailin itse valtavien vihan tunteiden kanssa vielä muutama viikko sitten, mutta nyt olen saavuttanut rauhan ja mielen tasapainon.

Jos minä pystyin siihen, Sinäkin pystyt! Voimia!🙂🌻

Käyttäjä pala lasia kirjoittanut 23.03.2011 klo 21:35

Hei!
Kiitos Etsijä! Nyt vaan ei mikään lämmitä. Olen täydellinen paskakasa ja täysin arvoton! Tää vuorokausi on ollut ihan hirveä!

En osaa iloita mieheni rakastumisesta toiseen naiseen. Toivon kaikesta huolimatta hänelle kaikkea hyvää.

Muhun sattuu niin hirveästi! Itken, itken ja taas itken. Ja olen niin YKSIN. On niin hylätty ja jätetty olo. Olisihan se ollut ihme, jos mua joku rakastaisi.

Vaikea kuvitella olevansa kohta sinkku ja yksinhuoltaja. Mä saan varmaan sydärin.

Käyttäjä Etsijä kirjoittanut 24.03.2011 klo 14:29

Yllätyskäänne avioliitossasi heikensi varmasti oloasi. Joo, näinhän kävi mullekin, että kun aloin enemmän oireilla ja olin suunniltani miesystäväni pyörimisestä erään toisen kanssa, niin sain pakit. Eivät miehet kestä sitä, että nainen voi pahoin. Poikkeukset tietysti vahvistavat säännön. Toisaalta, kova paikka se on varmasti toisinkin päin.

Onko Sinulla ystäviä, jotka jaksaisivat jakaa tuskaasi? Jaettu ilo on kaksikertainen ilo, mutta jaettu tuska hiipuu sekin nopeammin kuin sisällä kannettu möykky.

Olen todella pahoillani puolestasi. Sinulle on kasautunut aivan liikaa vastoinkäymisiä. Saisit varmasti sairaslomaa työstäsi, jos selviytyminen työpaikalla tuntuu ylivoimaiselta.

Onko miehesi sanonut haluavansa avioeron? Ehkä ei kannata tehdä hätiköityjä päätöksiä. Ulkopuolinen apu olisi teille nyt tosi tarpeen. Voimia! Kyyneleet loppuvat aikanaan, mutta senkin jälkeen on elämän jatkuttava.

Käyttäjä helemi kirjoittanut 24.03.2011 klo 14:40

Pohjalta ei pääse kuin ylöspäin, joten alappa rämpiä sieltä!